Hvilken del af din krop

Hvis jeg kun må vælge en ting,så må det være mine ben… De ganske enkelt for korte… Ja Ja de når da jorden men 5 cm mere ville gøre underværker :slight_smile:

Velkommen i klubben :S

Du må sagtens skreve flere end en ting

[quote=lenschow;138644]Jeg tror ikke på at fokusere på alt det negative omkring mig og ved mig selv.

[/quote]

Jeg startede tråden med et glimt i øjet … for jeg syntes det kunne være sjovt at læse hvad vi især elsker at hade ved vores krop :stuck_out_tongue:
For tit er det jo ting hvor andre tænker: What !!! :uha: … det er der da ingenting i vejen med … (jeg kender faktisk en, der syntes mine overarme var så faste og pæne :fløjte: )

Selvfølgelig vil der altid være nogen, der er virkelig kede af sin krop -surrender … men jeg håber, at størstetallet herinde er lidt ligesom jeg og egentlig er ‘‘dus’’ med sit udseende …

Jeg er efterhånden ved at forliges med min krop, for jeg kan alligevel ikke gøre meget mere ved den end jeg gør -høhø
Så vil jeg hellere bruge min energi på noget andet. :slight_smile:

Hrönn jeg synes dine overarme er SÅ faste og flotte -høhø

[quote=Denise;138712]

Hrönn jeg synes dine overarme er SÅ faste og flotte -høhø[/quote]

Er du glad for din øjenlæge ??
For ellers vil jeg anbefale at du udskifter ham/hende med en anden … :stuck_out_tongue:

Mine lår… Kan slå mig til tåls med dem… Så længe de er i et par bukser…
Uden for bukserne er de gigantiske i mine øjne… :S

Jeg tror, jeg har nogenlunde de samme puder på knæene, som Hrönn har (ikke at jeg har lagt mærke til hendes, men de lyder til at sidde samme sted) og de er møghamrende svære at komme af med igen :frowning:

Derudover er der skam en lang liste over ting, der “kunne gøres bedre”, men så længe jeg beholder tøjet på, får jeg faktisk en del komplimenter og jeg vælger at tro på, at de ikke alle har brug for øjenlæge :stuck_out_tongue:

[quote=Bølle-missen;138727]Mine lår… Kan slå mig til tåls med dem… Så længe de er i et par bukser…
Uden for bukserne er de gigantiske i mine øjne… :S[/quote]

der er du ikke ene…Jeg har jo været hestepige i mange år, og det er altså noget man får lår af…mine lår er blevet en halv gang mindre nu end hvad de var da jeg red på højt plan, men jeg synes stadig de er enorme…og så hjælper det jo ikke at når jeg ser billeder af da jeg var slank at det ligner billedmanipulation med en pææææn lille pige og gigantiske fodboldben…Desværre kan jeg så ikke engang tage mod sol, er enten rød eller hvid, så skal jeg være brun må jeg male det på…og så har jeg noget udslet der ligner varmeknopper på ydersiden af begge lår, og når de så klør om natten så ender jeg med en masse bitte små sår på de blåhvide lårbasser…øøøøøv

[quote=Skattekat;138724]Er du glad for din øjenlæge ??
For ellers vil jeg anbefale at du udskifter ham/hende med en anden … :p[/quote]

Og du er ikke ret godt til at modtage smiger, det er derfor jeg så tit driller dig :tihi:

Ja nu er jeg jo i gang med at genfinde tajlen - hvor end den da så har gemt sig… Men jeg hader at have fået tykke overarme med tendens til appelsinhud!!!
Jeg hader at have fået dansehåndtag/taljepølser/bildæk… you name it…
Jeg afskyr mine lår med den universelle appelsin hud, ridebukselår og stolpeform.
Mit hår er kedeligt.
Jeg hader at alt mit tøj er blevet for lille… og hader erkendelse af at have spist mig til 8 kg ekstra til siden i sommers…
Men jeg har det sådan set fint med mit ansigt, og det som hører til der…
:tihi:

Uha det jeg absolut ikke er tilfreds med ved mig selv er min mave. Efter en slem overvægt, gravid med tvillinger og nu har smidt 40 kg i løbet af 5 mdr. ja så hænger det og er rigtig rigtig grimt. Så ser frem til jeg kommer på ideal vægten og kan få det fjernet engang i fremtiden

MVH
Gitte

[QUOTE=Skattekat;138672]Jeg startede tråden med et glimt i øjet … for jeg syntes det kunne være sjovt at læse hvad vi især elsker at hade ved vores krop :stuck_out_tongue:
For tit er det jo ting hvor andre tænker: What !!! :uha: … det er der da ingenting i vejen med … (jeg kender faktisk en, der syntes mine overarme var så faste og pæne :fløjte: )

Selvfølgelig vil der altid være nogen, der er virkelig kede af sin krop -surrender … men jeg håber, at størstetallet herinde er lidt ligesom jeg og egentlig er ‘‘dus’’ med sit udseende …[/QUOTE]

OK, jeg hader ikke mine bryster som saadan :wink:

griner
Men jeg ka´ sq li´ mig alligevel, resten er som det skal väre og naar man nu ser hvorfor og hvad jeg faaet istedet, ville jeg faa et barn igen og igen…

:wink:

Overordnet set er jeg vældig godt tilfreds med min krop efter jeg sidste år smed 14 kg, smutter i min tynde datters aflagte tøj som ingenting.:rock:

men…

de der rynkede overarme er altså blevet forbyttet mens jeg sov, det er i hvert fald ikke mine…-what-LOL

KH
Linda

Ronja: Er også hvid som et lagen året rundt… :frowning: Samtidig har jeg, pga. mit arbejde fået rigtig grimme blodsprængninger på siden af låret… Og min kæreste, med hans fine hukommelse, har flere gange spurgt om jeg er gået ind i en skuffe eller noget på arbejdet, men det er simpelthen fordi man i en kiosk (eller på en tankstation for den sags skyld) ikke kan variere sine stillinger, så meget som f.eks i kasselinien eller på kontor. Min chef og souschefer ryster på hovedet, når jeg (som ergoterapeutstud.) insisterer på at vi burde have en taburet eller lign. “men det ser jo ikke pænt ud” -skumle!

Det generer mig; at jeg er blevet “løs i kødet” :frowning: :frowning:

Mange hilsner
Mona

Jeg ved godt, det måske ikke helt er det, der menes, men jeg er fysisk stærk, og det er noget af det, jeg bedst kan lide ved mig selv… Elsker at bygge skur, udestue, lægge fliser, mosle i haven :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;138846]Det generer mig; at jeg er blevet “løs i kødet” :frowning: :frowning:

Mange hilsner
Mona[/quote]

Men vi kan jo se på billedet, at du “mørner” smukt… Mona mørner mageløst, minsandten!! :wehuu:

[quote=Skattekat;138669]Velkommen i klubben :S

Du må sagtens skreve flere end en ting[/quote]

Okay
Så kan jeg da fortælle at jeg har MEGET grimme tæer…
min store tå er kæmpe og de andre ligner noget der har været brækket flere gange … :ked:

jeg har altid ment mine fødder er store og maskuline at se på, og mine hænder er ikke de aller mindste…Så det FØRSTE jeg lagde mærke til ved Lars da vi fandt sammen og sad og holdt i hånd var at hans hænder er ½ gang større end mine og hans tær får mine til at se små ud…hihihi…det var altså sjovt at få lov til at føle sådan for første gang…

Tja, jeg har aldrig brudt mig om min krop :frowning:
Jeg synes den er grim… lige meget hvad jeg gør ved den.
Nok derfor jeg bedre kan lide, at stå bag kameraet end foran :stuck_out_tongue:

Det eneste sted jeg er tilfreds med, er mit højre skinneben, for der har jeg en flot tatovering siddende -høhø

En sommerfugl jeg fik lavet til mine om min far :D:D