Hvilken farve har denne killing?

Så lykkedes det vist :stuck_out_tongue:

Hvor er hun fin :inlove:

Skal du så måske til at udstille huskat? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1271492]Hvor er hun fin :inlove:

Skal du så måske til at udstille huskat? :p[/QUOTE]

Tanken har strejfet mig :tihi: men jeg ved ærlig talt ikke om jeg gider. Og beholde hende skal jeg så heller ikke - har katte nok :høhø:

Hvor er hun nuttet <3

hun er godt nok sød at skue :slight_smile:

Kæft hun er skøn <3

Meget charmerende.

Man kan godt se raceblandingen. Heterozygot for både ticked tabby og rødt. På den ene side de bløde somali buer i hovedet, og på den anden side er hun vel kraftigere bygget end en somali?

vh

Andreas

Næh, en lille tortietickedtabby :slight_smile: Sådan en havde jeg også - resultat af parring mellem chokoladetortie burmeser og vildtfarvet aby!

Nårh hvor er hun sød :hjerte:

Hold da op, hvor er hun bedårende og charmerende :forelsket:

viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte viharikkepladstilflerekatte

[QUOTE=Andreas;1271648]Meget charmerende.

Man kan godt se raceblandingen. Heterozygot for både ticked tabby og rødt. På den ene side de bløde somali buer i hovedet, og på den anden side er hun vel kraftigere bygget end en somali?

vh

Andreas[/QUOTE]

Ja, hun er kraftigere bygget end somalien - men det sjoveste er hvor anderledes hun er i temperamentet. Jeg var overbevist om at hun var syg - fordi hun sov hele formiddagen ( som jeg opdagede på en fridag). Men op ad dagen vågner hun op og leger. Men hun er bare meget mere rolig og stille end hvad jeg er vant til med mine killinger :høhø:
I dag havde jeg håndværkere og hun sad og SÅ på ham. Havde hun nu været somali eller aby - så havde hun jo “hjulpet” ham :wehu:

Sikke dog en bedårende pige <3