Hvilken farve har hun?

Her er den ene af killingerne fra sidste år. Hun var til farvebedømmelse da hun var 4 mdr. gammel. Men ingen var helt sikker på hvilken farve hun havde, og vi blev rådet at få hende farvebedømt igen når hun var fyldt 10 mdr. Har i et bud:?
Undskyld for kvaliteten af billederne.

Hvilken farve er hendes forældre?
VH
Susanne

Hendes mor er sort makrel tabby og her kommer problemet, hendes far er Golden Shell.
Sussanne du har prøvet at bedømme hende i Bræstrup, men ingen af jer var sikker.

Skulle hun være Golden, mangler hun den grønne øjenfarve.

Hov glemt at mor var tortie.

Her er far og mor

har intet bud, men må bare lige sige;

WAUW!! :inlove: sikke meget pels :klapper:

Jeg har heller intet bud, men hun er godt nok skøn :love2:

Ah, hvor er hun blevet stor… Kan udmærket godt huske kuldet :slight_smile: Det var det med at det eneste røde der var at se på hende var en lille tå, var det ikke sådan? :slight_smile:

Ja, du husker rigtig. Min mor valgte jo at beholde begge piger, hun kunne ikke få sig selv til at sælge dem. Så nu er de et par tykke kastrater.

Nåh, er det en af dem :slight_smile: De er jo ikke til at kende, når de bliver så store på så kort tid, hvor er hun blevet fin :slight_smile:
Farve? Tja… jeg vil tro at vi kigger på noget sort tabby af en slags… men jeg tør bestemt ikke sætte slægtsgården ind på et væddemål om det :slight_smile:
VH
Susanne