Hvilken farve

Vores lille Hera, har vi hele tiden ment var n 23. Det stod hendes mor også som killing, hun er dog efterhånden blevet til f 24. Noget ser ud til at lille Hera også har fået noget rødt. Tror i at hun ender lige som sin mor altså spotted. Her er et billede af hendes mor som lille og et af Hera

Hvem er hvem?
Og er det kun spotterne eller også ændringen fra sort til tortie vi snakker om? :slight_smile:

Og generelt så bliver de mere spottede med alderen, så hvis der nu begynder at komme brudte striber, så er det meget sandsynligt at hun ender som spotted :slight_smile:

På billederne ser man jo ikke rigtig striber/pletter, så det er ikke rigtig til at sige noget ud fra dem :slight_smile:

Mette(Mor) er den øverste. Jeg er sikker på at Hera også er tortie, men om hun også bliver spottede der er spørgsmålet.
Her er lige et par billeder af Mettes pletter

Altså alle slags tabby har pletter under maven, så det kan man ikke regne med :slight_smile: Mine blotched har også…
Men ja mor er spotted på den bagerste halvdel, og makrel på den øverste :tihi:
Kan du ikke tage nogle flere billeder af Hera? :slight_smile: Sådan fra oven og direkte fra siden…

Skal jeg nok. Kommer der snart nye billeder af dine små, jeg glæder mig til at se dem igen.

Irene - Tak og ja det gør der, men de skal jo lige blive 6 uger :slight_smile: Jeg ved ikke om du såtråden fra de var 5 uger? :slight_smile:

Hej Irene. Jeg undgår så vidt muligt at kommentere i Salgstrådene - for meget støj gør let, at formålet med tråden drukner.

Men så kan jeg da skrive det her i stedet: Hvor er det bare et utroligt lækkert kuld Brite-bamser.:hjerte: Hver og en af dem. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;720520]Hej Irene. Jeg undgår så vidt muligt at kommentere i Salgstrådene - for meget støj gør let, at formålet med tråden drukner.

Men så kan jeg da skrive det her i stedet: Hvor er det bare et utroligt lækkert kuld Brite-bamser.:hjerte: Hver og en af dem. :smiley:

[/QUOTE]

ENIG :slight_smile: