Hvilken kat ønsker

du dig, hvis du ikke skulle skele til økonomi, hus forhold og lign.

Her drømmer jeg om en devon rex, gerne masket eller en smuk tortie, har nu været sammen med et par stykker de sidste år og deres sind går bare rent ind her.

En smuk exotic, meget gerne tortie, er så vild med de små fladsnuder. En rigtig krammebamse.

En virkelig smuk lilla masket siameser af den nye lidt ekstreme type, eller en stor dejlig light amber skovkatte knægt og putte med.

Ved at gemalens ønsker er en kul sort devon eller cornish med smukke gule øjne, eller en bengaler i mener den hedder snow, den er sådan lys tabby, eller en stor norsk skovkat i hvid/sort.

Hvad er jeres drømme og ønsker ?

MVH
Gitte

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=14050”]Fik du ikke svar nok her?[/ame]

Øv, den er svær. For jeg kunne tænke mig alle slags katte :tihi:
Men kunne godt tænke mig en Savannah… Den er så smuk…

Og hvis man havde plads/tid/forstand på det, så ville jeg da også lige have en lille løve :wehuu: Ej, pjat til side…

Synes det er svært at sige… Jeg har det med at forelske mig i alle katte…

jeg vil altid,altid ha’ en burmeser omkring mig Burmeseren har det smukkest sind i denne verden, er sjov og utrolig menneskeglad. Jeg synes selvfølgelig også , at den er smuk, men det kan jo diskuteres.

Jeg elsker også min Singapuraer, de er så yndige, men intet kan sammenlignes med en burmeser! Den lille kat med det store hjerte:hjerte::hjerte::hjerte:

Engang burmeser, altid burmeser!:inlove:

Cats og Conni

Kunne ikke finde tråden igen og tænkte der var kommet mange nye til og nogen har måske fået nye drømme, sorry

en stor flot Maine Coon 1 :slight_smile:

en stor flot Maine Coon ! :slight_smile:

Du kan altid finde de tråde du selv har oprettet inde i din egen profil.

Okay, det var jeg ikke lige klar over. Men håber dem der ikke er interesseret i tråden ikke føler sig trådt over tærene.

MVH
Gitte

Jeg drømmer om endnu en hvid NFO dronning :slight_smile:

Gerne en som Missebarnets faster, som jo er Gillians Hvidunderlige Hviid.

Lad os da bare tage en runde mere :slight_smile:

Jeg er og bliver brite-freak, og jeg er sikker på at min facination af den smukke bamsede brite ALDRIG ophører …Og da jeg er vild med sølv-katte, så vil mine kommende misser helt sikkert blive smukke sort/silver blotched tabbyer, som de 5 jeg har allerede :slight_smile:

jamen min liste er lang

burmeser - gerne en creme udgave af Marinas Tomtom
brite - en crememasket pige står meget højt på listen men de er ikke til at opdrive så jeg må selv lave den
exotic - en jetsort eller knaldrød exo
devon - en helt sort en og gerne super ekstrem

Synes da det er fint med en ny tråd, drømmene kan jo ændre sig og der kan komme nye til :slight_smile:

Jeg er ligesom dig faldet for Devon Rex, så jeg ville elske at få en dejlig hankastrat, meget gerne en sort for jeg synes det klæder Devon så meget i sort - det giver det helt rigtig flagermus/djævle look, som er så fantastisk og dette er kærligt ment for jeg er vild med deres look. Så en sort Devon Rex kastrat i show kvalitet, ja tak! :wehuu:

Så vil jeg også gerne have en Ragdoll - en kat der bliver fuldstændig slap og rolig når man tager den op i sine arme, det kan man da ikke stå for. :hjerte: At de også ser nuttede ud er da bare et plus, men det er især deres sind jeg falder for. Så sådan en dejlig bamse vil jeg også gerne have, også gerne hankastrat - jeg elsker hankastraterne, de er så dejlige…

Sidst men ikke mindst har jeg jo mine exotic bamser og jeg vil rigtig gerne lave min helt egen flotte røde eller creme exotic - helst en pige, for så kan vi jo oplagt beholde hende til avl. Så jeg håber på at vores boligsituation/min økonomi snart kan ændre sig, for det er det der skal til for at jeg kan starte mit opdræt og det ligger først på listen.

Desværre går min stopklods herhjemme nok ikke med til hverken Devon eller Rag lige foreløbigt, men mon ikke lidt flere år med mig og katte kan hjernevaske ham tilstrækkeligt, haha :muhaha: Nu har manden selv ytret ønske om at han vil have en Europé (“rigtig kat” :øhmm: :p) så måske vi kan lave et kompromis :høhø:

Det jeg har skrevet i den anden tråd som det sidste jeg skrev er:

Bombay
huskat
Europé
Sokoke

Jeg vil gerne lige tilføj:

En sort Orientaler.
Havanafarvet orientaler.

det der står højst på ønskesedlen her er helt klart

en bengaler lidt ala den her smuksak

desværre er det med vores bolig-form ikke en mulighed da vi ikke ka lukke haven helt.

Jeg vil gerne engang have en rigtig smuk tortie-tøs. Og hun skal være vaskeægte huskat! Og hun skal hedde Kiwi…

Jeg vil også gerne have en rødmasket birma.
Og en klassisk siameser (hedder det mon egentligt det??)
Og en korat…
Og en sort/hvid skovkat.

Jamen, så tager vi da bare n ny runde

En sort sølv klassisk tabby europé!
En kanel siameser

En lækker blød Huskat lissom Felis’s huskatte. -wehuu

Ej pjat med mig, selvf. er der flere også:

En siameser

En orientaler

En aby

Ennnn… åh jeg vil jo ha dem alle!

Men først har jeg altså lige en lang række cooner, som jeg skal igennem… :øhmm::fløjte:

Nu har jeg først og fremmest tabt mit hjerte til Burmeseren - smuk, intelligent, nysgerrig, selvsikker, tillidsfuld og kæææælen kat! :inlove:

Mine to egne pragteksemplarer… -engel

Og ellers er der British Shorthair, den klassiske Perser, Siameser og Bengal. Hvis jeg kun skulle vælge ud fra udseendet. :hjerte: Den eneste af overstående racer jeg her erfaring med er Perseren (vores dejlige Garfield :inlove:), og så har jeg læst en del om britten. Siameseren og Bengalen synes jeg bare er virkelig smukke! :besvimer:

En blåtortie totalt ekstrem Devon Rex - eller en masket, eller måske en tabby, eller … Nå, men bare ikke en hvid, så!