Hvilken mærkelige ting ynder dine katte at spise/drikke?

Inspireret af tråden med grøn te…

Hvilken mærkelige ting ynder dine katte at spise/drikke?

Enhver der har haft kat, ved at det klamme blomstervand i vasen er nammenam -brækkesig

Vores akvarie er også nammenam at drikke af, og det er på trods af vi har en freshflow.

Når det så kommer til Nuka, så så er alt spiseliget. Fra det normale som agurk, chips til salat, majskolber, ja bare alt der lander på gulvet -LOL

uha - LEDNINGER er det store hit her… alt hvad der er kobber i

Trols: Pizzaskorper, pommesfrites og hvad han ellers kan hapse sig til. (Han får dog kun en lille smule, skal det dog understreges)

Mau er mere normal… han er kun interesseret i diverse kød… og lidt ost.

De er møj kedelige mine. De vil ikke engang ha kød, fisk, lever eller lignende. Tjalfe spiser sin diætmad p.gr.a. galdeproblemer, og Emil skal jeg tigge og be om at spise lidt tør- og vådfoder.

Mine to tidligere katte spiste en skål blandede grøntsager hver om dagen. Alt fra tomat til blomkål, bønner, peberfrugter o.s.v. Brokkede sig, hvis ikke der var grøntsager, og til dessert kunne de li melon.

uha… min Line… hun spiser sådan set alt der ikke er til dyr… lige fra skumfiduser… helst de hvide… til saltkiks… pizza, oliven, hmm tørt rugbrød…

smiler lidt forsøgte da hun var et års tid, at ikke ville give hende andet ind div kattemad… næh damen stjæl et stykke tørt rugbrød for hun var jo sulten…

Bamse er alt ædende hvis ellers han kunne komme til det! - det kan han ikke! Men hvis jeg sidder og spiser en figendtang så er han helt vild og går helt op i hovedet på mig og spinder højlydt! De er åbenbart rigtig gode!

Nugga spiser sit tørfoder og absolut intet andet.

Billy fanger (og spiser!) friskbagte boller på køkkenbordet, og generelt er ALT der tabes fra bordet per definition spiseligt. Nogle gange tror jeg slet ikke, han opdager, hvad han putter i munden.

Han tigger også ved køleskabet - ved køkkenbordet - ved spisebordet - men når jeg spiser i sofen foran tv’et, venter han med at brøle op, til jeg rejser mig og satser på at han får lov til at “vaske” tallerkenen op.

mvh. tina

diesel er en frugt muncher : han tigger helt vildt for banan æble og melon. men vindrue, jordbær, pære , nektarin er også godt. og så agurk, avocado og rød jell-o.

og rynke går besærk over is og kiks

Ziggy er vild med mayonnaise…når han en gang imellem får en lille klat af det på tallerkenen, smasker han så det kan høres flere meter væk -høhø

Da han var lille var han helt vild med agurkesalat, men det gider han ikke mere

Eddie elsker de der riskagekiks som mest af alt minder om pap:-)

daffy æder alt hvad der muligvis ku være mad, sålænge det ka tygges ka det spises.
trixie derimod , hun vil kun spise kattemad

Bølle tigger også om alt… hver gang jeg rejser mig og går ud i køkkenet er han der med det samme og lyder som om han bare aldrig får noget at spise…
Når han får noget af “aftenhyggen” bliver det dog mest brugt som legetøj…
Han får en halv dåse tun hver dag - og så er det kun det der sker… intet andet har interesse…

Alma har en forkærlighed for vandmelon:)
Tequila vil gerne have koldskål, det får hun i små mængder.
Arthas spiser nullermænd:S Det er nu klamt:) Hvis der har samlet sig sådan en dulle-nullermand, så lapper han den i sig-brækkesig

Leverpostej MED rugbrød!!!
:pote: Aske

Nuka har det med at tygge hårtotter i sig - hvis hun har kløet sig og lavet en hårtot så gnasker hun det gerne i sig hvis ikke jeg når at hive den ud af munden.
Borg elsker alt der er med chocolade. Når bare han for færten af det er han ikke til at holde væk.
Njord elsker at slikke på tophat ispinde. Og så elsker han koldskål.