Hvilken prioritet fik du i stamnavn?

Ja, jeg blev lige nysgerrig, jeg har set en tråd om det før, men kunne godt lige tænke mig at lave en afstemning om det :slight_smile:

Og som der står i overskriften så drejer det sig om stamnavn :slight_smile:

Hvilken prioritet fik du i stamnavn?

Prioritet i hvad?

jeg fik nummer 14… hurra :yatta:

Rita - Det står i overskriften?

Regitze - Hehe, 10+ er lavet med tanke på dig :smiley:

Første - Og jeg indsendte kun det ene forslag i vished om, at Yogini ikke er så udbredt et ord og få kender betydningen :slight_smile:

Jeg har dog siden set en kat herinde, der hed Vajra - og det er første del af ordet oprindeligt - Vajra Yogini:pote::pote::pote:

Helle - Du SKAL sende tre ind? :?

Tror jeg ikke man skal i TICA ?

[quote=Eife;387105]Rita - Det står i overskriften?

Regitze - Hehe, 10+ er lavet med tanke på dig :D[/quote]
:danse: tanketorsk…

Camilla - Ah! Jeg havde glemt at Helle var reg. i TICA -høhø sådan er det når man er vant til bare at tænke FIFe

fik første prioriteten og det regnede jeg også med, da der ikke dukkede noget op ved at google navnet

jeg fik min 1. prioritet…Marbeja.dk
mar for martin, be for bente og ja for jan…

Rita - -tihi

  1. priotet - havde tjekket grundigt inden.
    Og så mange Robdrup’er er der heller ikke i verden :slight_smile:

Så vi er DK Robdrup med domænet robdrup.dk samt nummerpladen.

  1. prioritet. Vi havde jo checket listen på Fifés hjemmeside, så vi vidste, at der ikke var andre, der hed sådan.

Jeg fik min 2. prioritet, idet jeg fik afvide at det første var for langt… :frowning:

Tredie :slight_smile:

Da jeg søgte anede jeg ikke man kunne tjekke først. Min første prioritet var Anida (og der findes et opdræt der hedder Danida) og min anden prioritet var Ortmann (og der findes et opræt der hedder Orthmann).

Men jeg er nu rigtig glad for det navn jeg endte op med: DK Thomani, som er en sammen trækning af mit og mandens fornavne (Thomas og Annie) :slight_smile:

Jeg fik min 1. prioritet og jeg havde også søgt i Fifes database først.

Oprindeligt ville jeg have noget med mit efternavn, men der var masser der hed noget med Hagen, så det gik jeg hurtigt fra.

Så overvejede jeg Gudenådalen, men gik også fra det fordi jeg tænkte at langsigtet kom jeg måske til at komme udover Danmarks grænser, og så er Å ikke specielt godt.

Så kiggede jeg på Emil, og tænkte at det skulle være noget som kunne udtrykke hvad han og andre aby´er siger mig ved første øjekast.

Intelligent kat, det blev så på Swahili til Akilipaka dog uden mellemrum da, hvis jeg senere også vil registrere i CFA eller Tica, kan bruge samme navn.

Da jeg søgte stamnavn, var der ikke mulighed for at tjekke nogetsomhelst, så man søgte lidt i blinde…

Min første, duede ikke da den kunne sammenlignes med en anden.

Jeg sendte ind 2 gange og fik det sidste på ønskelisten ! så det må være nr. 6