Hvilken race er det her?

[QUOTE=Hanne N;789787]Så er det altså nu at jeg er nødt til at vise min nyerhverelse :slight_smile:
Ligesom mange andre har jeg tabt mit hjerte til en LH brite og nu har jeg fundet hende :-)[/QUOTE]

Hvor er hun fin:hjerte: - sådan en dejlighed kunne jeg også tabe mit hjerte til. :slight_smile:
Stort tillykke med hende.:flag:

[QUOTE=FinnFrode;789796]Hvor er hun fin:hjerte: - sådan en dejlighed kunne jeg også tabe mit hjerte til. :slight_smile:
Stort tillykke med hende.:flag:[/QUOTE]

Tak tak :slight_smile:
ja,glæder mig til at få hende hjem om en 14 dages tid…

Hanne - Gud hvor er hun skøøøøn! :hjerte: Stort tillykke med hende, hun er da alt for kær :inlove:

Tak :slight_smile:
ja,hun er bare pragtfuld og opdrætteren er en gl. bekendt som har forelsket sig i en Devon Rex,så sådan én skal hun så have på et tidspunkt som et bytte.
Så det er bare perfekt :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;789354]

den ligner min sølvperser i ansigtet, så den kan godt være perser :-)[/QUOTE]
den her er da ikke blå.

Men de findes i blå i udlandet. Fife accepterer ikke alle farvevarianter på Burmillaen derfor er det ikke kendt.

[QUOTE=Babette;790239]den her er da ikke blå.
[/QUOTE]

Æh nej, Inge skriver jo netop at den ligner hendes sølv perser?

Günther har da også en mini box. Imo ligner den der Guffen til forveksling.

Er det en langhåret brite, så hedder den i FIFe regi XLH (ikke anerkendt langhår). De er ikke sjældent at se en skøn LH brite killing i et kuld - desværre har jeg aldrig haft fornøjelsen.

I Tyskland kaldes de ofte for highlander.

[QUOTE=MiSi;789790]
Der er jo det, at efter 2. verdenskrig var flere racer i krise, og man brugte Briter til at lave bedre EXOer med og omvendt - selvfølgelig måtte perserens langhårsgen smutte med ind “ad bagvejen”.[/QUOTE]

Ah! Tak for forklaringen. Jeg sad og undrede mig over at der overhovedet kunne opstå langhårede briter.

Og det er dog en uamlindelig bedårende kat! Som en rigtig lådden plysbamse :hjerte: