Hvilken race er god med Briter

Jeg har i flere år haft Devon Rex’er sammen med briter og det fungere bare perfekt [bigloony]
Ingen stress og jag og devon’en har endda præsteret at få sat lidt fut i briterne på den gode måde,de hygger sig og leger godt sammen og ligger også gerne i een stor klump og sover -kat4
Jo…her er alt fred og idyl -love

Uh Johnny har ret jeg har rådspurgt og læst og studeret og spurgt igen igen.

Nå men lidt har jeg da fundet ud af:

Brite skulle iflg. bøgerne gå godt sammen med alle katte, men det jeg har hørt fra folk er at især Ragdoll og Hellig bírma passer godt sammen med en brite eller to rent temperementmæssigt.

Marina har de skønneste røde briter vil jeg lige hilse og sige. De er så skønne i sind og udseende. Jeg forelskede mig vildt og inderlig i to af Marinas røde drenge - to fordi jeg ikke kunne vælge hvem af dem der var skønnest!

Men mine briter er jo hverken sølv eller fuldfarvede… :? Og er der forskel på temperamentet på en sølv brite og en fuldfarvet brite… ?? -uha[/quote]

Har snakket en del med folk der har både -og, altså en fuldfarvet sammen med en sølv og SAMTLIGE beskriver at deres sølv er vaccineret med kviksølv og har medfødt DAMP!

Som dåseslave for en sølvvariant af briten, ja så må jeg nok indrømme, at det må være genetisk bestemt for Aslan har altså også DAMP.