Hvilken race?

Halløj :slight_smile:
Ja det siger jo sig selv :slight_smile: Jeg ved at moderen er Norsk skovkat, hvilket ikke skinner meget igennem, synes jeg. Hvad tror i hun kunne være?

Hilsen den nysgerrige :slight_smile:

hvem ?

mvh
Gitte

Min kat Phantom :slight_smile: Der er billeder på min profil…

En rigtig sød og dejlig Mis Huskat :slight_smile:

Så fandt jeg ud af hvordan man smider billeder ind her også :slight_smile:

Jeg synes hun ligner en dejlig smuk huskat :slight_smile:

Hun kunne være en meget yndig sorttortie med hvid kat! - og det er vel heller ikke så ringe endda :thumbup:

Jeg synes ikke hun ligner nogen race, hvis det var det, der var meningen med dit spørgsmål - men skal hun partout også det? :slight_smile:

Hehe ja hun er lidt af en smuksak, synes vi jo også :slight_smile:

[quote=Camischa;447773]Hun kunne være en meget yndig sorttortie med hvid kat! - og det er vel heller ikke så ringe endda :thumbup:

Jeg synes ikke hun ligner nogen race, hvis det var det, der var meningen med dit spørgsmål - men skal hun partout også det? :)[/quote]

Nej det skal hun bestemt ikke :slight_smile: Det kunne bare være lidt sjovt hvis man kunne se hvad hun har i sig :slight_smile:

Det er mere end rigeligt at hun bare som hun er, og noget helt for sig selv :slight_smile:

[quote=dlrieder;447770]

Så fandt jeg ud af hvordan man smider billeder ind her også :)[/quote]

hvor er hun dog helt og aldeles smuk… sikke en farvefordeling !!

Farmand er vist huskat… - det ser ud til hun godt kan få langhårs-pels hvis hun er lille killing på det der billede…

Men for dælen da en smuksak du har dig der :wehuu:

[quote=Battlestar;448008]hvor er hun dog helt og aldeles smuk… sikke en farvefordeling !!

Farmand er vist huskat… - det ser ud til hun godt kan få langhårs-pels hvis hun er lille killing på det der billede…

Men for dælen da en smuksak du har dig der :wehuu:[/quote]
Mange tak for det :slight_smile: Er også helt vildt med hendes farvikombi, det var kærligehed ved første blik :slight_smile:

Det er et lidt ældre billede, hun er 4½ månede nu, og der er ikke sket så meget nyt med hendes pels, hun er dog blivet lidt “tykkere” ved halsen.

Du kan se nyere billeder i mit album :wink:

:wehuu: hvor er hun dejlig.

Smuk, smuk pige…

Hun er en rigtig fin sort tortie med hvid huskat :slight_smile:

Hvis hun er ligeså nem at håndtere som hun er smuk…så skulle du næsten prøve at udstille hende :wehuu:

Hun er super nem! Du må gøre alt ved hende, nusse på maven, rense ører/næse/øjne osv, uden den mindste bemærkning fra hende… lige udover alt spinneriet :wink:

Jeg aner ikke så meget om udstilling, og ved slet ikke hvad der er en “Flot” kat indenfor det… Men det kunne da være man skulle prøve, opmærksomhed kan hun ihvertfald godt lide :wink:

Jeg tror også faren er huskat :slight_smile:
Men hold op hun ser skøn ud :wehuu:

[quote=dlrieder;448266]Hun er super nem! Du må gøre alt ved hende, nusse på maven, rense ører/næse/øjne osv, uden den mindste bemærkning fra hende… lige udover alt spinneriet :wink:

Jeg aner ikke så meget om udstilling, og ved slet ikke hvad der er en "Flot" kat indenfor det… Men det kunne da være man skulle prøve, opmærksomhed kan hun ihvertfald godt lide ;)[/quote]

Sådan en som hende! :slight_smile:
Har selv udstillet huskat, og det vigtigste er at de er harmoniske og har et godt temperament - og hende der er da i hvert fald en rigtig smuksak :inlove:

Så har du lyst, så prøv endelig at tage hende med - de skal helst startes som killinger for at lære det bedst :slight_smile:

Hun er bedårende! :wehuu:
Der er ikke noget som en tortie. :hjerte:

Hun er bare super smuk og nuttet:wehuu: