Hvilken race

jeg har en dejlig hankat på ca 5 år og jeg har fået at vide at der nok er noget Showshoe fordi han har 4 hvide poter.

Så er det bare en huskat vil jeg tro.

En racekat har stambog.

derfor kan han vil godt være være lidt Showshoe blandet i ham?

Nåå, men det var fordi du spurgte - hvilken race:D

Men der kommer nok nogen der ved mere om blandinger.

:slight_smile:

Med 4 hvide poter kunne han måske også have lidt Hellig Birma i sig:?

Om der er Snowshoe i kan jeg ikke sige - det bliver først helt sikkert når der er stamtavle der kan bevise det.
Min sorte husmisser har også hvide poter som jeg tror er meget normalt for husmisser.

Eller sagde sælger i sin tid ikke noget om hvad den var en blanding af??

Det er nok ikke så ofte igen, at racekatte render fertile rundt i nabolaget…

min MCO Sethi har også 4 hvide…

det kan komme fra mange racer tror jeg (måske ikke lige MCO hvis han er korthåret)

jaee der er måske lidt Hellig Birma i ham, han er lidt langhåret, men der var også en der sagde at der muligvis var lidt Singapura i ham.
Jeg har ham fra internat

Jeg tor ikke han er stor nok til at være en MCO

Måske Ragdoll:?

Er de ikke lidt slappe idet for det synes jeg altså ikke at Cæsar er.
Han kunne godt minde lidt om en Korat så i sind altså

Er den korthåret eller langhåret:?

Vi må da se et billede, for han må være HELT speciel ? :smiley:

Niks… jeg har set katten… der er med garanti Snowshoe i den!!! de der hvide potter er typiske for racen…
Og så er den lidt langhåret…

Men det kan selvfølgelig også bare være en blanding mellem snowshoe og korat…
Singapura tror jeg ikke… farven er forkert…

Men vis lige et billede…

Men det kan selvfølgelig også være at der er Mang Ku i din kat…

her ses han hvide poter og det er da tydeligt at der må være noget Korat og noget Showshoe i ham

Ja, mange blandinger med Korat giver sorte katte - de hvide aftegninger er vist nok dominante, så de kan nemt komme med hen ad vejen… men langhårsgenet er jeg ikke sikker på, hvor kommer fra:?

Med de snesko kan der ikke være andet i ham end mindst 4/2-dele sibirisk snetiger.
Og for resten er jeg også sikker på der er Mang Kån
INGEN smilies…for så går det galt

[quote=cæsar;524714]

her ses han hvide poter og det er da tydeligt at der må være noget Korat og noget Showshoe i ham[/quote]

Njaaaaaa …Selv med nypudsede briller kan jeg ikke se der er gemt noget korat i ham - Hvor er den blå farve ? :slight_smile: