Hvilken race

Jamen hans farver er jo fuldstændig som min Pepita’s…
Så kan det slet ikke være maine coon jeg har :?

hvordan er en mang ku?

Han er jo ikke så stor i det nærmest sådan en lille fix sag meget slank bygget

[quote=cæsar;524714]

her ses han hvide poter og det er da tydeligt at der må være noget Korat og noget Showshoe i ham[/quote]

altså - jeg har hørt om haleløs… men hovedløs??? hvor er hans hoved??

men det er nogle flotte hvide poter!!!

og jeg er gætter på at der er coon bag der… benstammerne ser skovkat/coon agtige ud

Er der intet hovede er der heller ingen hjerne og SÅ ER der Mang Kån i ham…ingen tvivl om det:rock:

Altså… katten er sort og sort er jo en slags blå… så selvfølgelig er der korat i den!!!
Helt ærligt Alice - hører du ikke efter i genetikklasserne???

Nu jeg tænker over det, så tror jeg altså at der alligevel er noget singapura i katten… den har vist samme øjenfarve…

Og helt klart også German Rex… I kan da SE at pelsen er krøllet!!!

du har måske ret, jeg synes at profilen passer på mang ku

[quote=cæsar;524738]

du har måske ret, jeg synes at profilen passer på mang ku[/quote]

Ja der er slet ingen tvivl der :høhø:

Han ligner min May. Er der mon så også snowshoe eller korat i hende? Hun har også hvide poter!

hvis man kigger godt efter er han altså lidt blå i det, og hans pels krøller helt vildt på maven

Jeg er helt sikker på han er i familie med Ranya. Han er sort (i familie med blå), uden hjerne og benstammer og tuffer ligner på et hårstrå :rock:

Hvis du fortæller han også flere gange om natten prøver at ligger sin slave flad ved at nærmest tabe sig PÅ ens brystkasse, er der ingen tvivl mere…de ER i familie :juhu:

Damn… nogle ører - de er altså aaaaalt for små!!!
Det er helt garanteret noget fra snowshoen… ligesom blissen i ansigtet - som vist er væk??? Hvor er ansigtet egentlig henne???

Og profilen :uha:

[quote=Ann K;524736]Altså… katten er sort og sort er jo en slags blå… så selvfølgelig er der korat i den!!!
Helt ærligt Alice - hører du ikke efter i genetikklasserne???

Nu jeg tænker over det, så tror jeg altså at der alligevel er noget singapura i katten… den har vist samme øjenfarve…

Og helt klart også German Rex… I kan da SE at pelsen er krøllet!!![/quote]

Ups !! …Der røbede jeg lige at jeg ikke har hørt efter i timen :D.

Måske er det bare mig som ser briter allevegne, men jeg synes altså han ligner en british Longhair …Især med de søde små ører :smiley:

hans ansigt er sådan lidt lille i det, det er derfor at nogle gætter på at der Singapura i ham

:lol:

Sad her de første ca 15 indlæg og tænkte “Det kan da ikke være…” “Og heller ikke…” “Er der mon flyttet endnu en ind fra internatet” LOOOLL!

Spinkel… lile ansigt… små ører… og krøllet pels…

Hmm - jeg er altså lige ved at gætte på Devon Rex… men den er vist korthåret…
Er du sikker på at din kat ikke har fået hairextensions?
Jeg tror altså stadig mest på snowshoe og korat - fordi det er sjældne racer men det kan jo sagtens være at der var nogle for nogle år siden,… det har jeg selv hørt noget om fra en opdrætters venindes fars kusine…

nej men kan du ikke se ligheden med en showhoe og en korat? måske en mang ku kort håret? og lidt hellig birma?

[quote=cæsar;524693]jaee , men der var også en der sagde at der muligvis var lidt Singapura i ham.
Jeg har ham fra internat[/quote]
Det kan jeg så med sikkerhed sige, at der ikke er, da jeg er den eneste i landet der har singapura,- og at de desuden ikke hvide sokker, men tilgengæld har ticket meget kort pels:)

Cats og Conni

Altså… du husker så dårligt. Kan du ikke huske, at du lånte Viggo og lod ham parre din Mang Kun hunkat for sølle 76000 kroner i sommer? Det er jo den killing derfra du viser foto af her! Så selvfølgelig er der da SNO i ham!

LOL

Herlig tråd:-) Og har jeg sagt at jeg ELSKER den kat som der er foto af. Han ligner en vismand:-)

så har du snydt mig, det var da 10000000000 jeg betalte for den parring