Hvilken sang er din kat - version II

Vi har haft denne her før, men jeg synes dne er sjov… og så får man hørt noget god musik :slight_smile:

(Nå, ja… siden sidst har jeg fået hele fire nye katte… de skal da have deres egen sang :slight_smile: )

Det går ud på at finde et musiknummer, som passer til kattens personlighed… ikke nødvendigvis noget der er ens egen musiksmag :wink:
Illustrer helst med et link til selve sangen/musikstykket…

Og jeg lægger selvfølgelig ud :

Leo - ingen tvivl… Det var det samme sidst og intet har ændret sig!
Selvstændig, selvsikker, smuk, intelligent…
Det kan ikke være andet end
Sisters are doing it for them selves - Annie Lennox & Aretha Franklin

//youtu.be/V_o_xY0608E

Ting… også den samme sang…
Med så lyst og glad et sind og ven med hele verden, jamen så må det blive
Girls just wanna have fun - Cyndi Lauper

//youtu.be/PIb6AZdTr-A

Så er der Brian… som er svær… meget svær!
Han er stædig, selvbevidst ud over alle grænser, lidt af en Bully, en ægte Redneck… og noget af det kærligste, sødeste og sjoveste…
Men jeg fandt denne her… og jeg er sikker på at Brian ville være sådan overfor en ex-kæreste…

Redneck Crazy - Tyler Farr

//youtu.be/zYXHS3OWdKo

Thane… Stor glad, goofy… blød, sød… en lidt kikset dreng, der så gerne vil være med i alt.
Det må bare være Sharp Dressed Man - ZZ Top.

//youtu.be/4XMunggfcS4

Emil… tja, han er Brians nevø! og alligevel så meget mere åben, fremkommelig og fjollet…
Mon ikke at In the Summertime - Slash, Billy Idol etc vil være passende… nogle af de gamle rockere gone soft :wink:

//youtu.be/l8ilbDwkooA

Oddy… tja… Han er en rod, en bølle, snotforkælet, lyser af selvsikkerhed - og kan være enerverende insisterende…
Han er helt klart i denne fase af sit liv…
The Wall - Pink Floyd

//youtu.be/fvPpAPIIZyo

Og endelig denne… til alle mine dejlige Bandemedlemmer som gennem tiden er gået i forvejen…

//youtu.be/L0qbGGGPslk

Uh, det her er en sjov ide :slight_smile: Må lige i tænkeboks med kræet herhjemme :slight_smile:

Fordi der er flere tråde om kat IV troede jeg du kun mente sange til folks kat II katte :klapper:

[QUOTE=Lykke;1059561]
Fordi der er flere tråde om kat IV troede jeg du kun mente sange til folks kat II katte :klapper:[/QUOTE]

Uff… du har ret :slight_smile: har rettet trådens titel til "version II "

Hm. Nu har jeg jo været igennem den her før, men jeg synes også det er sjovt. Så denne gang besluttede jeg ikke at tænke så meget og bare køre på intuition. Eller noget. Så, det første der poppede ind i hovedet:

Tullen, min skorpionpige, siamese with a vengeance. Klart denne her:

Behind Blue Eyes i en sjælden version med Within Temptation - for den oprindelige sang handler om en mand, og det går jo ikke :fin:

//youtu.be/avVi4rdjUXk

Creamy… hun er fars kat, og når hun af og til indlader sig med mig, lader hun som om det var et uheld :wink:

Twist In My Sobriety med Tanita Tikaram

//youtu.be/WJYRfsOrQfM

Og Whiskey… sådan lalleglad, men også dominerende og klart med en djævel bag øret.

Lucky For You med Espen Lind.

//youtu.be/nTp0s2OJesA

Det synes jeg faktisk er lidt svært… Sugieh mangler stadig, men de andre tre er her :smiley:

Lucky :slight_smile: Spøjs, sjov og lidt for sig :wink:

//youtu.be/fcW35t2Gtyk

Dione, der lige straks synger for fuld udblæsning…

//youtu.be/Mzybwwf2HoQ

Tino. En enspænder der går egne veje

//youtu.be/EsUM7V6Ku_8

Hector:
Hans yndlingssang uden tvivl er Kashmir - Splittet til atomer.
Han er sådan en stille og rolig eftertænksom dreng :hjerte:
Han spinder og savler altid til Kashmir, men især den her sang.

//youtu.be/WKj84CO90CA

Fellini:
Lalleglad, frygtløs, blank, blondine, drillesyg, meget macho og så sal alt være så vildt som muligt så han er klart til rock :rock:

//youtu.be/mFerLNdpwO4

Dette er Basses sang :hjerte: når han kærligt og ømt gnider sit hoved op ad min hånd

//youtu.be/ZGoWtY_h4xo

Og Lillemanden med krudt i r*ven…!!

//youtu.be/eWU3rRjI1bo

Med sit stamtavle navn (Jessie Colter… bare prøv a google det, så skal i se løjer… :høhø:) vil jeg mene at denne sang passer ganske fint… :stuck_out_tongue:

//youtu.be/QYXyalVaCys

De blå (Junior og Niggi) kræver lige lidt mere hjernegymnastik - men Devi…hun var lige ud af landevejen :tihi:

Det her er helt og aldeles Devi:

//youtu.be/Ln_gDjaMQ9Q

Og det her - det er Devi med fræs: :høhø:

//youtu.be/ECsBKRhaULQ

Det faldt mig lige ind at frk. Grå, Frk. Himmelblå, Den forhenværende Hvide Tornado, Frøken Tullen, har en indlysende sang mere, ud over Behind Blue Eyes

Nothin’ Sweet About Me. Selvfølgelig :wink:

//youtu.be/qvuyYj5ROmk

Annabell - blå/sølv perser - hvis hun har lavet ballade vender hun bagdelen til mig og vrikker derudad…:fløjte:
En sang der passer - Baby makes her blue jeans talk ( Dr. Hook )
Kan desværre ikke finde ud af at lægge video ind…:dokdok:

[QUOTE=sumsum;1060186]Annabell - blå/sølv perser - hvis hun har lavet ballade vender hun bagdelen til mig og vrikker derudad…:fløjte:
En sang der passer - Baby makes her blue jeans talk ( Dr. Hook )
Kan desværre ikke finde ud af at lægge video ind…:dokdok:[/QUOTE]

//youtu.be/8rHw7kob3W4

Jeg har altid haft tema sange til mine katte dyr :smiley:

Mis nr. 1 Frk. Lille V som mener alt handler om hende. Det er dog mest den sidste del af omkvædet der er hende

Mis nr. 2 Min Søde DeDe tema sang er Lollipop som dog synges høj med baby kat i stedet. Fordi hun er min søde Baby kat.

Mis nr. den kære Ya-hoo mis eller bare kaldet Bassen’s sang er Sleeping my day away. Det giver lidt sig selv katten elsker at sov om dagen og når det så bliver aften så rocker han igennem :slight_smile:

[QUOTE=Marie S;1060212]Jeg har altid haft tema sange til mine katte dyr :smiley:

Mis nr. 1 Frk. Lille V som mener alt handler om hende. Det er dog mest den sidste del af omkvædet der er hende

Mis nr. 2 Min Søde DeDe tema sang er Lollipop som dog synges høj med baby kat i stedet. Fordi hun er min søde Baby kat.

Mis nr. den kære Ya-hoo mis eller bare kaldet Bassen’s sang er Sleeping my day away. Det giver lidt sig selv katten elsker at sov om dagen og når det så bliver aften så rocker han igennem :slight_smile:

Jeg tillader mig lige at lægge de lange links - de virker som regel bedre :slight_smile:

//youtu.be/gtOV7bp-gys

//youtu.be/9-DuC0tE7V4

//youtu.be/FdDrDa9PGJg

Den sidste vil jeg mene fungerer for stort set den samlede katterace (skæver til den pelsbunke, det ligger her og smelter i en solstråle)

Tusind tak for hjælpen Gizzemissen :kryds:

Tak for hjælpen :slight_smile:

En lille sang til Sonic… omkvædet i hvertfald. Kommer til at tænke på hende, når hun hopper rundt ude i haven og fanger insekter :hjerte:

Og denne til Sophie, mest pga stemmen og melodien :hjerte:

Den er til bette Emeka :hjerte:

Leffes sang - helt sikkert :hjerte: