Hvilken slags godbider?

Hej allesammen

Jeg har en lille ragdoll på 6 mdr, men han er lidt kræsen hvad ang godbider. Han vil slet ikke røre whiskas godbiderne. Ville gerne høre hvad i bruger:?

Hilsen maria

Liv-a-little http://shop.halopets.com/Natural-Treats og Thrive Thrive! Gefriergetrocknete Katzensnacks günstig kaufen | zooplus er hits herhjemme:ok:

Vi bruger gærtabletter, kattegræs og en meget sjælden gang imellem får de et par rejer. Men det sker MAX 1 gang om måneden…
Ellers kan vores fertile hunkat godt lide lillebrorost. MEN igen, alt med måde.
Hun er også vild med gulerødder og agurk.
Vi køber også engang imellem de der “stix” med oksekød som de fleste dyrehandlere forhandler

Hvorfor overhovedet give godbidder :?

Min kat gider helder ikke godbider.

Men når hun nu synes at hendes tørfoder er det dejligste i verden, så har jeg besluttet at jeg ikke gider købe mere guf til hende.

Det ender alligevel med at jeg gir det til en ven som har en kat der gider alt det der katteguf.

kan godt forstå den ikke ville havde whiskas… her hjemme for mine lidt dampet kylling, røget fisk eller hvad jeg står med på køkken bordet.
Ja hvorfor give dem godbidder, syntes hvis de ville have lidt så er det ok bare man ikke over foder …

Fordi vi selv får det bedre af det:S:tihi::tihi::tihi:

Dreamies… :slight_smile: Kan købes i nogle tyske grænsehandler eller her: Dreamies Katzensnacks 60 g günstig kaufen | zooplus

Billy vil gerne have godbidder med stegt-baconsmag - nogen der ved, hvor man finder dem? Eller godbidder med “vådfoder-smag” - her er smagsvarianten ligegyldig, alt vådfoder ryger ned.

Jeg har prøvet med thrives med tun og kylling. Tunen er SÅ ligegyldig, kyllingen er kun næsten lige så interessant som tørfoderet (som igen er mindre interessant end vådfoderet… som igen er mindre interessant end råt kød).

Hvorfor godbidder? Jamen her skal kræet til at klikkertrænes, og det kræver altså godbidder. Men jeg savner stadig at finde de perfekte, for jeg nægter at fedte rundt med vådfoder, kyllingelår og hvad han ellers synes er interessant. Kunne måske bruge kidneybønner, men skal jo også være i stue med kræet bagefter…:tihi:

mvh. tina

Her variere det lidt.

Charlie får noget med Aloe Vera som skulle være godt. Lige nu husker jeg ikke navnet.

Vores gamle Sophie som ikke er mere elskede oliven. Det kunne få hende til at tænde af som nogle katte gør når de får katnip.

Hun spiste dem ikke men gned sig op af dem i ren ekstase :høhø:

fordi det er rigtig hyggeligt
fordi kattene er vilde med det
fordi de elsker mig højt bagefter
fordi jeg nyder at gøre det
og fik jeg nævnt fordi det er rigtig hyggeligt :smiley:

Jeg har så også mere eller mindre droppet godbider. Jeg synes ellers, at det har været svært at lade være. “Det er jo så hyggeligt” :stuck_out_tongue: (for os mennesker - ærlig talt tror jeg kattene er fint tilfredse med deres gode mad).
Men da jeg blev nødt til at kigge meget nøje på, om der var noget i Amiras foder, hun ikke kunne tåle, så blev der altså ryddet massivt ud i godbidskassen. Det er jo ikke andet end kødspildsprodukter og sukker, sådan noget stads er lavet af :frowning:
Jeg betragter ikke kvalitets-vådfoder og råfoder som godbider. Det er et nøje valgt supplement til fodringen. Godbider er de der sticks, dreamies og den slags.
Her er kun gærtabletter tilbage. Og dem kan kun Amira lide - og kun hvis de er uden omega3/6 :stuck_out_tongue:

Jeg bruger ofte deres light foder som godbidder :smiley: Deres foder er blandet, men de kan rigtig godt lide light foderet, så det er en super løsning i f.eks. deres aktivitetsbrædt :thumbup: Flykra vil gøre hvad som helst for det, hun lærte f.eks. “sit” komandoen på 5 minutter :uha: og hun kan endda huske den endnu :tihi: