Hvilken slags kat mon?

Der har lige gået en stor (han?)kat rundt ude ved vores kattegård.

Meget stor og meget smuk. På størrelse med en stor MCO.
Korthåret med med lidt busket hale. Højt ansatte ører som på en MCO, men ikke rigtig med deres look.

Og med en helt speciel farve, jeg har aldrig set sådan en farve før. Nærmest buckskin med striber.

Snus blev helt forelsket i ham :slight_smile:

Desværre har jeg kun disse dårlige billeder af ham - han spurtede væk da jeg gik ud i kattegården.

Men smuk, dét er han!

Jeg tror egentlig bare han er en meget varm makrel (evt. spotted) tabby :slight_smile:
Race, tjaeh… Blanding eller dårlig typet MCO, synes jeg han ligner :slight_smile: Det er lidt svært med tremmerne at få helhedsindtrykket :slight_smile:

Du har sikkert ret, Eva.
Hans farve er endnu mere gul/gylden end på billederne, jeg nåede ikke at indstille kameraet på andet end auto :ups:

Tænk - jeg synes han ligner en langhåret bengal :slight_smile:

Smuksak i hvert fald!

Pia - Men man ved jo aldrig med blandinger, der kan jo være nogle spøjse kombinationer bag :slight_smile:

Heh, jeg havde faktisk også de associationer…

En MangKuun … helt tydeligt :rock:

Smuk er han ihvertfald :slight_smile:

Her er et par billeder mere - incl kyssebillede af Snus og Bengal-Mang Ku’en :slight_smile:

Jeg vil gi’ Ann ret … der kunne godt være noget Bengal i den.
Snus er forelsket :love2:

[QUOTE=Skattekat;777270]Jeg vil gi’ Ann ret … der kunne godt være noget Bengal i den.
Snus er forelsket :love2:[/QUOTE]

Det er Snus nemlig :slight_smile: Nu ligger hun med kærestesorg på kradsetønden.
Men jeg går ind for arrangerede ægteskaber når det gælder katte - og hun er lovet væk til anden side :smiley:

[QUOTE=PiaR;777273]
Men jeg går ind for arrangerede ægteskaber når det gælder katte - og hun er lovet væk til anden side :D[/QUOTE]

Tja - det gjorde jeg også i sin tid med Saga…
En tanke jeg kunne hoppe havet med… hun skulle nok selv bestemme!!!
Og ham har er jo en ret så lækkersmækker Romeo…
:stuck_out_tongue:

En “Ben-Kuun” Han er ihvertfald flot!

Han er i hvert fald ikke til at tage fejl af, hvis nogen har set ham før. Flot mix - og gode billeder af ham. :slight_smile:

Wow, en lækkermis. Forstår godt Snus er lidt forelsket :slight_smile:

Prøv at se hendes lille hånd her - hun vinker farvel til ham.

Enig
Ben på farve - både pels og øjne
Kuun på størrelse og pelsmængde

Jeg ville gætte MCO blanding. :slight_smile:

Hvor er det dog sødt - og han, som er kommet langvejs fra, blot for at møde et hegn… :tihi:

han ser skam smuk ud!
og hvor er det et sødt kyssebilled!