Hvilken søgemaskine bruger du

på internettet. Min er Yahoo, med Google på toolbaren

Hvad er din? Og gerne også hvorfor.

Jeg bruger Yahoo fordi det var den side jeg først blev kendt med da jeg fik internet. Den har jeg så holdt fast i.

Skal jeg finde noget dansk, så bruger jeg Google

Google - det var den min søster viste mig første gang jeg skulle på nettet og den er i dag min start side.

Jeg bruger os google, da google finder ALT, hvilket andre søgemaskiner ikke gør :slight_smile: Og google er os min startside.

google - altid … google ved alt :slight_smile:

Google er min ven

Mine also :slight_smile:

Jep Google-thumbs også min start side.

Google -thumbs

Jeg hopper også på google. Den finder altid det jeg skal bruge. Hihi.
Google er blevet en hverdagsting i mange hjem, den er også på min startside.

Et nyt ord, der snart vil dukke op i retskrivningsordbogen er at man googler noget, eller om man googler i sin fritid, dvs surfer rundt på nettet. Det er da vildt spændende at en søgemaskine kan skabe nye ord og vendinger i en hel verden!

  • Lige en lille sidebemærkning så siger man også: “facebooker du?” - det er jo skørt at bøje engelske ord, på den måde, men sjovt!

Spændende emne!!!

Google er også min ven i nøden

jeg har indtil for ca 1 år siden altid brugt yahoo el det hedengangne jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, men nu googler jeg altid og der får man altid gevinst om ikke andet så 1145540000 hits, så ka man selv bestemme hvad der er interessant

Jeg bruger Google, og ja, den har jeg altid brugt.

Jeg har Google toolbar så det er altid dejlig nemt og hurtigt lige at søge et eller andet uden først at skulle ind på Googles site :wink:

Har altid brugt google også og har den endda som startside :wink: