Hvilken transportkasse?

Ja det er jo ikke heldigt med sådan en hvis der er mange huller i vejen, men jeg ser sån’ på det at de sidder bedre der og bliver kørt, end jeg svinger dem rundt i kassen, og bumper dem afsted og ind i mit ben fordi de er så tunge. - Ih hvor ville det være dejligt med en lille let mis når man skulle have dem afsted. G

Men håber du finder en god solid en. - På zooplus.co.uk ligner der er en som minder meget om den jeg har, men den har håndtag ser det ud til. :slight_smile:

[quote=DK Sacala;104835]Lisa Høj er/var opdrætter af perser/exo og dommer så vidt jeg ved, men er lukket ned nu, Ved dog ikke lige hvad hun har med transportkasser og gøre, men hun annoncere da på KG med div. ting inkl. kasser - mens varer ikke på folks henvendelser

MVH
Gitte[/quote]

Ok det lyder seriøst… :S

Der var nu PER & EXO;-)
mvh Camilla

[QUOTE=DK Sacala;104835]Lisa Høj er/var opdrætter af perser/exo og dommer så vidt jeg ved, men er lukket ned nu, Ved dog ikke lige hvad hun har med transportkasser og gøre, men hun annoncere da på KG med div. ting inkl. kasser - mens varer ikke på folks henvendelser

MVH
Gitte[/QUOTE]

Hun svarede på fint på mine henvendelser på pb - længe efter, men jeg fik da svar;-)
Og JA, Lisa Høj var/er dommer for langhår og vist nok også semilanghår.
mvh Camilla

Jeg kan ikke råde dig om hvilken transportkasse du skal vælge - jeg leder selv lige for tiden efter en.
Men jeg kan råde dig til ikke at købe for billigt og køb en med ordentlig lukke mekanisme sådan som det ser ud til det er på Idrah,en. Grunden til jeg siger dette er at min Borg i sommers lige ved og næsten slap ud af sin transportkasse. Han var meget stresset og stemte imod toppen af kassen med hovedet med det resultat at lågen røg ud af sine hængsler foroven. Borg maste nu mod lågen og nu røg den også ud af hængslerne for neden. Borg slap heldivis ikke ud men transportkassen røg direkte i skraldespanden da jeg kom hjem.
Transportkassen var købt i maxizoo på tilbud til 250 kr og den var med metallåge.

Her er historien.
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=1463&highlight=borg

[quote=dkkorat;104865]Hun svarede på fint på mine henvendelser på pb - længe efter, men jeg fik da svar;-)
Og JA, Lisa Høj var/er dommer for langhår og vist nok også semilanghår.
mvh Camilla[/quote]

Ok så er jeg nok bare uehldig, har skrevet mail , PB og under annoncen uden respons

MVH
Gitte