Hvilket job

ville du nødigst have? Hvorfor?

Jeg ville nødigst være hummerfisker. Jeg afskyr hårdt arbejde, elsker at gemme mig og se ud som om jeg slider i det foran min pc, ville hade at skulle fryse ombord på sådan en båd, er i forvejen født på de forkerte breddegrader - og så synes jeg det er synd for de der hummere…
Spørg mig ikke hvorfor - jeg kan bare godt lide hummere…:tihi:

Til gengæld elskede jeg mit gamle rengøringsjob. Eneste minus var, at det var på psyk i Viborg, og at personalet hele tiden forvekslede mig med patienterne!

Det sled faktisk på min selvopfattelse-ass-høhø

telefon-supporter for teleselskaber og lignende…har været det og har hørt på alle skældsord jeg har behov for at høre

Krabbefisker, tarmrenser, fabriksarbejder, rengøringsassistent eller kassedame. Ikke lige job der lyder tiltalende for mig

Omsorgs-arbejde :ups:

Tålmodhed har jeg ikke ret meget af overfor mennesker … lige meget om jeg ved at folk altså ikke kan gøre for at de er så hjælpeløse, så irriterer det mig :argh: … det ville bare være SÅ meget synd for de stakkels mennesker (og det er lige meget om det er børn eller voksne :blegne:)

Skolelære, børnehave pædagog, vuggestue pædagog.

Jeg har bare ikke tolmodigheden til det.

hmm hvilket job ville jeg nødigt have??

jeg tror simpelthen ikke jeg vil kunne arbejde med små børn eller ældre… er ved at få grå hår i hovet af mine 2 knægte, så at skulle holde styr på 20 ville ligge mig i kisten lige der…

ældre - hmm det er svært at forklare, men jeg tror jeg ville være bekymret for at krænke dem

Jeg gider ikke være fisker, skolelærer, tarmrenser, læge, psykolog, sosu arbejder (har ondt af de mennesker man skal hjælpe), mine arbejder, kloark medarbejder, buschauffør, parkeringsvagt, pedel, bedemand, skopudser og slagter er noget jeg ikke lige har lyst til at arbejde som

Bedemand/kvinde :S ville ikke bryde mig om at skulle deale med mennesker i sorg hver dag :ked:

Tarmrenser, føj for pokker, bare navnet.
Bedemand/kvinde, jeg ville græde hele tiden.
Slagter, så fik jeg aldrig kød, og jeg kan godt li’ kød.
Rengørins asistent, det er sgu for hårdt arbejde, og ufatteligt utaknemlig.

Alt der indebærer afføring, urin og opkast, bylder, sår osv. fra voksne er no go - Siger pædagoen -LOL

Et arbejde hvor dyr ikke har de optimale forhold eller betyder dyrets død.

[quote=lenschow;132179]ville du nødigst have? Hvorfor?

Jeg ville nødigst være hummerfisker. Jeg afskyr hårdt arbejde, elsker at gemme mig og se ud som om jeg slider i det foran min pc, ville hade at skulle fryse ombord på sådan en båd, er i forvejen født på de forkerte breddegrader - og så synes jeg det er synd for de der hummere…
Spørg mig ikke hvorfor - jeg kan bare godt lide hummere…:tihi:

Til gengæld elskede jeg mit gamle rengøringsjob. Eneste minus var, at det var på psyk i Viborg, og at personalet hele tiden forvekslede mig med patienterne!

Det sled faktisk på min selvopfattelse-ass-høhø[/quote]

Da jeg læste dit indlæg kom jeg til at tænke på en bog som hedder …Hummerfejden skrevet af Elizabeth Gilbert … God bog forresten :ok:

Ja jeg er så spøjs at jeg gerne vil arbejde med handicappede, men ikke med ældre…Min grund er at jeg synes de handicappede er mere livsbekræftende og ofte ser lysere på tilværelsen, deres handicaps til trods.

Dirty job bot somebody´s got to do it

Sådan et job hvor andres afføring er med i jobbet … Jeg kan blive dårlig bare ved tanken :uha:

Men I guder hvor er det godt andre kan klare det :ok: