Hvilket kamera er bedst?

Mit kamera er gået i stykker og jeg har fået af vide af butikken at jeg kan vælge et nyt, jeg sidder og kigger på 2 modeller.

Enten et Nikon S300 BLACK STILL eller et Casio EXZS15 sort STILL

Hvilket kamera ville du anbefale? hvilket er bedst?

Jeg tror faktisk ikke der er den helt store forskel på kvaliteten af de to apparater (jeg går ud fra du mener Nikon S3000 og ikke 300, jeg tror ikke der er noget der hedder S300)

Casioen kan zoome en gang mere end Nikon’et, men derudover er der ikke den store forskel, hverken i udseende eller de tekniske specifikationer

[QUOTE=Felis;737879]Jeg tror faktisk ikke der er den helt store forskel på kvaliteten af de to apparater (jeg går ud fra du mener Nikon S3000 og ikke 300, jeg tror ikke der er noget der hedder S300)

Casioen kan zoome en gang mere end Nikon’et, men derudover er der ikke den store forskel, hverken i udseende eller de tekniske specifikationer[/QUOTE]

der findes et nikon s300.

jeg ville vælge nikon, af den simple grund at jeg er af den overbevisning at det er bedst af de 2 ude dog at vide det. men nikon er jo noget af det bedste indenfor kameraer

Det kan ikke lade sig gøre at finde et link til sådan et??

Kun til et P300 eller et S3000

Der er et, der hedder Nikon Coolpix S300, mon det er det?

[QUOTE=Felis;737950]Det kan ikke lade sig gøre at finde et link til sådan et??

Kun til et P300 eller et S3000[/QUOTE]

er det her godtnok til dig og der er flere links at vælge imellem,
http://nexus404.com/Blog/2010/06/23/nikon-coolpix-s300-for-people-on-a-budget-the-nikon-coolpix-s300-is-a-reasonable-point-and-shoot-camera-made-for-the-reasonable-consumer/

troede ellers du var eksperten i at finde links/oplysninger på nettet

[QUOTE=Johnny;737977]er det her godtnok til dig og der er flere links at vælge imellem,
http://nexus404.com/Blog/2010/06/23/nikon-coolpix-s300-for-people-on-a-budget-the-nikon-coolpix-s300-is-a-reasonable-point-and-shoot-camera-made-for-the-reasonable-consumer/[/QUOTE]

Jamen mange tak da, jeg fik sgu ikke noget frem ved at søge på det i går

Det ved jeg så ikke lige hvad du mener med

[QUOTE=Felis;738030]Jamen mange tak da, jeg fik sgu ikke noget frem ved at søge på det i går

Det ved jeg så ikke lige hvad du mener med[/QUOTE]

Helt sikkert ikke noget negativt, for det ligger bare ikke til Johnny at skulle mase sådan noget ud mellem sidebenene. :slight_smile: