Hvilket land øre registrere med 1 bogstav og 3 tal?

Der er lige kommet en brunstribet huskat ind på Inges Kattehjem og vi kan ikke finde ejeren :S

Kattes øremærke er: 286 L

Europet vil ikke acceptere kun 4 tegn

Hjælp med at finde ud hvor i verden dette bruges så denne skønne og søde kan komme hjem igen

Det er måske langt ude, men måske kan I kontakte dyrlæge/-kontrollen
i lufthavnen - de må da om nogen se ID-mærkninger fra hele verdenen,
og måske have et kvalificeret bud. :slight_smile:

Det er da bestemt en mulighed tak for rådet :slight_smile:

Jeg prøver at spørge i en all-over-the-world (bengal) katte gruppe på FB, måske nogen kender til det.

Der er også enkelte dyrlæger der øremærker efter deres helt eget system, desværre.

Det gør så ikke tingene lettere :frowning:

Jeg er i kontakt med en ven i Tyskland. Her har de et dyreregister, der hedder www.tasso.net, der mest er baseret på microchip - hvis man ringer til dem, har de også et gammelt øremærkeregistersystem… Øremærker bruges ikke længere i Tyskland, derfor er det ikke i søgefeltet på forsiden. Min ven vil forsøge at finde ud af mere.

Har desværre ikke noget svar men håber at I finder ud af det og finder ejeren

Takker

så giver det mening at vi ikke kan søge på det :slight_smile:
info er hermed videregivet til Inges Kattehjem så må vi håbe at ejeren kan findes :slight_smile:

Er der blevet spurgt/søgt i Sverige:? Norge:?

Er der evt et billede af katten:? Hvilket køn er den:?
Jeg formoder, det er en huskat uden særlige kendetegn eller racekarakteristika:)

jeg prøver at få et billede af katten i morgen samt noget mere info :slight_smile:

Ja det er en huskat og den brunstibet, yderst rolig og mega kælen :slight_smile:

Katten er fundet i Hvidovre og indleveret idag, efter at holdt til ved et hus i ca 14 dage

Der er søgt viaEuropetnet og der kan vi ikke søge på kun 4 tegn