Hvilket vådfoder?

Hej!

Jeg har fået en rabatkode til zooplus, som jeg tænker, jeg ligesågodt kan bruge til noget vådfoder. Så er spørgsmålet bare hvilket - finanserne er pt. ikke super overskuds-agtige, så derfor er det lige denne omgang de billige alternativer jeg har kig på - hvilket er bedst:

Felix:

Gourmet Gold (lidt dyrere):

Bozita (Det billigste)

Hvilken slags vil I anbefale?

Overvejer lidt, om jeg skal købe både Felix og Bozita, for så kan jeg skifte lidt imellem dem…

Rigtig mange er glade for Bozita, da det er ok foder til prisen :slight_smile:
Mine katte vil ikke æde det, men de er glade for Gourmet Gold.
Felix har jeg aldrig prøvet og det står heller ikke på indkøbslisten i fremtiden :slight_smile:

jeg har lige fået nogle små dåser smilla ind af døren og drengene var ok med det (de er ikke de største vådfoder elskere) Pigsy var vist lidt sådan “hmmm ved nu ikke rigtig”
Jeg har købt 6 små dåser for at teste om de kunne lide det :slight_smile:

Kan kun anbefale Bozita. :slight_smile:

Og der er i øvrigt sukker i Felix. :thumbdown:

Mine spiser både Bozita (dog det i karton-brikker) og Gourmet Gold. :slight_smile:

Mine vil heller ikke røre Bozita, hvor imod de er meget glade for Gourmet Gold …Hvad med Feline Porta, har du prøvet det ?
Største hit i vådmad er pt Leonardo hos mine kræ …Og det mener jeg er absolut lødig vådmad.

Tak for jeres svar :smiley: Jeg tror jeg køber Bozita :smiley:

Porta er noget dyrere, så det er ikke aktuelt lige nu…

Og leonardo kan man ikke købe i den danske butik…

[QUOTE=Yess2000;1202851]Porta er noget dyrere, så det er ikke aktuelt lige nu…

Og leonardo kan man ikke købe i den danske butik…[/QUOTE]

Du har ret, jeg tror kun man kan købe Leonardo hos zooplus.de …Generelt synes jeg at zooplus.dk er ALT for dyr i forhold til både de og uk.

Jeg kan abre ikke så godt finde ud af at handle på udenlandske sider…

ellers er der jo Aldi Topsy i små bakker til 2 kr og LUX 400g dåser til 5 kr :slight_smile: (med tanke på økonomi sidst på måneden :slight_smile: )

Jeg tror det er præcis det samme, om man handler i dk eller de …Jeg er selv ELENDIG til tysk, og bruger ofte translate muligheden :slight_smile:

Hvis der er ender har tid og lyst til at hjælpe, og finde ud af hvad dette koster på .de eller .uk ville det være fedt:

Og også evt. hvad Leonardo, Felix og Goumet Gold i ca. samme mængde vil koste?

267 kr for det du har i kurven der

Leonardo skal du give ca. 350 kr for, dog vil du få ca. 240g mindre

Gourmet gold ca. 320kr for 8160g

Alle priser er inkl fragt

[QUOTE=PivC;1202861]Leonardo skal du give ca. 350 kr for, dog vil du få ca. 240g mindre

Gourmet gold ca. 320kr for 8160g

Alle priser er inkl fragt[/QUOTE]

Det er på den tyske… det bliver dyrere på den engelske

Mange tak! Tror bare jeg bestiller på den danske så :slight_smile:

Men det er jo billigere på den tyske? Inkl. fragt men uden nogle rabatter Så hvis du har nogle koder eller noget bliver det endnu billigere :smiley:

Prøver lige at se på det… Synes det er lidt svært at finde rundt på tysk :stuck_out_tongue:

Visse vasse :smiley: Bare åben begge sider så går det som en leg :smiley: Og ellers beder du bare om hjælp :smiley: