Hvilket vådfoder?

Hehe - tak - jeg har forsøgt, og kan se, at den kode jeg har, kun gælder på den danske - hvis jeg så køber rabatprogrammet i et år (25,-) så kommer jeg over de 299,- og sparer fragten.
Jeg får dermed 10% pga. koden og 3% pga. programmet - og så kommer jeg på 273,- og så er det vel billigst ikke??

Hvis jeg tager 3 år programmet og får 5% så kommer den på 286 kr…

Som jeg ser det er den tyske stadig billigst, især hvis du stadig køber rabatprogrammet.

Men om du så kan det på den tyske skal jeg ikke kunne sige, men ellers kan du i hvert fald bruge det næste gang på den tyske.

Hvad er det for en kode der giver 10%?

:slight_smile:

[QUOTE=Yess2000;1202873]Hehe - tak - jeg har forsøgt, og kan se, at den kode jeg har, kun gælder på den danske - hvis jeg så køber rabatprogrammet i et år (25,-) så kommer jeg over de 299,- og sparer fragten.
Jeg får dermed 10% pga. koden og 3% pga. programmet - og så kommer jeg på 273,- og så er det vel billigst ikke??[/QUOTE]

Nej, den tyske uden nogle rabatter er jo stadig 6 kr billigere end det du nævner der? :slight_smile:

Det er en “tak for din første bestilling”-kode der giver 10%

Altså - hvis jeg tager det store rabatprogram bliver prisen:
Den danske: 330,- hvor der skal trækkes 28,5,- i 10% rabat og 15,1,- i 5% rabatordning = 273,10,-
Den tyske: 29,86€ - hvor der skal trækkes 2,87€ (8% rabatordning) og lægges 9,90€ i fragt [B]=42,89 (319,26-)

[/B]Med det lile program er det:
Den danske: 310,- hvor der skal trækkes 28,5,- i 10% rabat og 8,5,- i 3% rabatordning = 286,40,-
Den tyske: 29,86€ - hvor der skal trækkes 1,49€ (5% rabatordning) og lægges 9,90€ i fragt [B]=38,27 (284,87-)

Så den danske er vel billigst i dette tilfælde?
[/B]

Hmm… faktisk er DK siden noget billigere kan jeg se - da jeg på den dansk side er kommet til at lægge to af en af pakkerne i - kan se det nok har været for at få fragten med…

Hvis ikke jeg tager den sidste med, bliver det 252,- kr. inkl. fragt for den danske… tror bare jeg tager en pakke dåser mere med, og så får fragten… for kan se det ikke bliver fragtfri på .de selvom jeg tager en en pakke dåser med…

Jeg får den tyske til 257 med 5 % rabat :slight_smile: inkl. fragt. Ved så ikke lige hvad det koster at få rabatten :slight_smile:

Nej .de har ikke længere fragtfrit :frowning: Uanset hvor meget man køber for.

Men ja, det ser ud som om den danske bliver billigst pga koden :slight_smile:

Det koster 4,90, så det er nok der…

Nå, men under alle omstændigheder så mange tak - nu fik jeg i det mindste prøvet den tyske side også :smiley:

Jeg ville tage dem i pap de er meget bedre indholds mæssigt i forhold til dem i dåser (altså bozita)
Smilla er mine rigtig glad for(her er 2 slags en med reelt kød og en med biprodukter)

Mærkeligt egentligt, at det er forskelligt er det ikke??

er jo bare flere varianter inden for samme mærke :slight_smile:

Nå - jeg ente med at være lige en tand for langsom til at bestille - typisk mig! Men tror egentlig det var til det gode, da der nu var tilbud på Smilla i stedet - så min bestilling kom til at se således ud:

Jeg valgte en masse forskellige varianter af Smilla og også en kasse med forskelligt Felix - så kan jeg nemlig variere godt og grundigt, så de ikke når at blive træt af noget :slight_smile:

Tak for jeres hjælp med at finde ud af, hvad jeg skulle kigge efter :smiley:

Så kom varene, så nu er jeg spændt på hvad de små siger til maden :smiley: