Hvis der er grænser for hvor meget man kan dumme sig

Så har jeg overtrådt den grænse igår.

Vi ankom til vores sommerhus her i DK igår. Først skulle der pakkes ud og så skulle der handles ind fordi vores datter og svigersøn skulle komme og spise.

Lige inde de kom ville jeg skynde mig at dryppe Nunuus øje. Først vaskede jeg det i saltvand og derefter fik han en dråbe i øjet.

Lidt efter kom min datter og skulle selvfølgelig sige hej til alle misserne. Da hun når til Nunuu spørger hun hvorfor hans ene øje er lukket…

Jeg svare det er det da heller ikke men hun insistere på at det er det.

Jeg kigger på ham og mærker at jeg ikke kan åbne hans øje…

Så fare jeg over og kigger på dråberne jeg har brugt. Det er bare ikke øjendråben men sekundlim…

Vi begynder med det samme at vaske hans øje med kold vand og forsøger at åbne det. Imens ringer Finn til vagtdyrelægen som beder os om at komme med det samme.

Min datter og jeg kørte så afsted med 140 km på almindelig landevej og var der i løbet af 10 min.

Den brugte lim blev overrakt til dyrelægen og dråberne han skulle have haft også.

Så kigger han på Nunuu og åbner hans øje forsigtig. Der er ingen skade sket. Limen kunne ikke sætte sig fast fordi jeg havde vasket øjet først. PUHAA hvor var jeg lettet. Det var kun i kanten af øjenlåget at det sad fast, men det blev fjernet lige så let.

Jeg har ingen undskyldning for det der skete. De to små bøtter lignede til forveksling hinanden og derfor skete det.

Jeg har lært en lektie. Man skal læse etiketten før man bruger et produkt, om ikke andet, så for at være sikker på at det nu er det rigtige.

:ked:

Sikken en forskrækkelse, godt der ikke skete mis noget.
Håber i får en dejlig weekend.
Knus Elin

Hvor er jeg glad for at det ikke gik værre, fik helt ondt i maven, da jeg læste at du var kommet til at bruge lim.

Ja puhaa det kunne være gået gruelig galt. :ked:

åh din stakkel:ked:og stakkels Nunuu

Jeg føler virkelig med dig, det må være rigtig ubehageligt. Men det vigtigste er at der ikke var sket noget alvorligt, netop fordi at du var grundig og vaskede øjet først :slight_smile:

trøstekrammer herfra vedbæk -kramer

Jeg lærer det aldrig, men et sådant indlæg skal læses bagfra
Jeg var ved at bide mig i underlæben (og det er skidt p.t.) da jeg læste hvad der var sket.
PYHA GODT der var vand indover.
Jeg er helt svedt:uha:
Brita der engang kom til at give La-Toya antibiotika fordi hendes farmor var blevet sterilliseret…min undskyldning var ikke to bøtter der lignede hinanden til forveksling, men to katte :tihi:

-kramer

Ja Brita, men det er svært at fortælle en historie baglæns -høhø

Min datter spurgte om jeg turde fortælle om det herinde på kattegale :S

Igår var jeg ikke sikker men idag mente jeg så at det måske kan være med til at forhindre andre i at dumme sig lige så meget.

Lektien er tjek, tjek og tjek så lige en ekstra gang bare for at være sikker :slight_smile:

Uha godt der ikke skete noget, kan sagtens føle hvordan du må have haft det.
Hilsen Lisbeth

Godt der ikke skete noget. -kramer

Der har lige i nyhederne været en dame som også puttede lim i øjet, hun troede også hun havde brugt øjendråber. Hun beholdt synet, men hendes øjenvipper tog skade af åbningen.

[quote=Rikke H;169996]Godt der ikke skete noget. -kramer

Der har lige i nyhederne været en dame som også puttede lim i øjet, hun troede også hun havde brugt øjendråber. Hun beholdt synet, men hendes øjenvipper tog skade af åbningen.[/quote]

Se den historie husker jeg også, men da jeg ikke selv havde købt denne lim så huskede jeg heller ikke at den var i huset.

Det var en billig neglelim som heldigvis var særdeles ubrugelig som neglelim da den holdt ca i 5 min hvis man var heldig ifølge min datter som havde medbragt limen til en anden person da vi var hjemme til jul.

Limbøtten blev hos dyrelægen som smed den i skraldespanden mens vi var der. Jeg skulle ikke risikere at det kunne ske igen. :S

Hvor var det godt at der ikke skete noget alvorligt -kramer
Jeg lærte lektien da jeg som 5 årig kom til at bunde et glad rødvin, som jeg troede var saft -brækkesig …nu dobbelt og tripple-tjekker jeg ALTING
Giv stakkels Nunuu et stort kram fra mig :slight_smile:

Hold op, hvor er det tragikomisk. Hvad der kan ske, vil ske.
Hvis det havde været 1. april, havde jeg ikke troet på din historie :slight_smile:
God bedring med missens øje, og godt, at det ikke var mere alvorligt!

[quote=pivnu;170001]Hold op, hvor er det tragikomisk. Hvad der kan ske, vil s ke.
Hvis det havde været 1. april, havde jeg ikke troet på din historie :slight_smile:
God bedring med missens øje, og godt, at det ikke var mere alvorligt![/quote]

Min mand troede heller ikke på mig og troede at jeg jokede…indtil han kiggede på mit ansigt, det var helt bleg og jeg så nærmest ud somom at jeg var ved at besvime. Min hænder rystede og jeg var ved at få et total blackout. Så fattede han at det var alvor og kommanderede med alle undtagen mig.

Peter læste advarslen på limen og fangede resolut Nunuu og begyndte at vaske øjet i vand. Jeg holdt ham.

Michelle fandt telefonbogen og Finn ringede.

Derefter gik det hele slav i slav.

Årh for fanden da også søde Birthe!

-kramer

Jeg har fået totalt koldsved af at læse din historie. Gud hvor må du bare have haft og stadig have det frygteligt med dig selv :blegne:

Jeg ved hvor dårligt jeg havde det da jeg “bare” havde knaldet en låge i over Willows hale - jeg hadede mig selv i et par dage for det.

Gud hvor er det dog forfærdeligt. Vi VED jo alle herinde at du for pokker ikke har gjort det med vilje. Vi VED hvor meget du elsker dine pelsklumper :inlove:

Man bliver desværre klog af skade. Mine bedste tanker til dig og missen - hvor er det dog godt at det blev opdaget så hurtigt så der ikke skete noget videre derfra.

Hold da op… Sikke noget.
Tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis det havde sat sig fast …
Godt der ikke sket noget -kramer

Puha Birthe, hvor ER jeg glad for der ikke skete noget :blegne:

Puha , et par sek. uopmærksomhed og så kan det gå galt :blegne:
Heldigvis , var der måske en lille skyts mis , der holdt hånden over jer :inlove:

A-puuuuhhhaaa :slight_smile:

Du var uheldig, for selvfølgelig var det ikke med vilje - men jeg er glad for, at du turde fortælle historien :thumbup: Tænk, hvis det kan redde bare én kats syn, at alle læsere nu checker “dråberne” én gang mere for prins Knud.

Fy for pokker da for en forskrækkelse :blegne:

Godt, der ikke skete større skade!