Min lille blå Pikupiku blev afleveret i aftes, blev først “handlet” af alle huset unger, senere præsenteret for husets 4 katte, som alle tog det nogenlunde pænt med kun et enkelt hvæs og knur! Da jeg ikke turde lade hen gå rundt i huset sammen med kattene om natten blev hun placeret i mit “kattebur” i stuen med transportkasse og hygge hule, mad og vand!
Kl 6 i morges stod jeg op " hældte" hende ud af transportkassen, gav hen vådfoder, og ellers lov til, at undersøge soveværelse, gang og bad, hvor de andre opholder sig hvis de ikke ligger i min seng. Oline havde allerede hvæset diskret af hende om aftenen så hun fik også et lille hvæs, efter, at været blevet snuset til, Lille Fisen ville ike se hende så hun knurrede, Charmer gav et lile hvæs, og forsvandt skyndsomst! Face har vi ikke st meget til !
Men her i formiddag tog det lille bæst “skeen i egen pote” og viste Lille Fisen, at selv en ny, kan ha’ egne meninger ! Det lille optrin gjorde måske, at Lille Fisen så overvandt sit antiparti for her for et par timer sideb lå de 2 sammen i een af kurvene! Hvis det fortsætter er det bare let:thumbup:
Hvor har de dog klaret det flot, de gode missere. Et enkelt hvæs til lige at markere, hvem man er, det skal der være plads til - og når man så kan putte sammen bagefter, så kan man vist ikke forlange mere.
I dag, er så første dag, hvor jeg har været “næsten” alene med kattene, som kun har haft et par småbesøg, af husets yngste, så for det første har jeg så kunnet sidde med min lille kat, og høre hende spinde +, at der har været så roligt i huset, at Oline måtte overgive sig, og lægge sig i kurven hos PikuPiku , og give hende et lille slik,- så, nu kan Face bare fortsætte med sin knurren og Charmer med sin skræk for det farlige bæst
En dejlig dag
[QUOTE=galath;1028661]Hun er jo bedårende, den lille - men Oline
Bliver den lille i øvrigt kaldt Pikupiku, eller har hun fået et andet kalde navn?[/QUOTE]: PikuPiku er finsk Heidi Why Forget er Finne! og udtales BiguBigu men her hedder Pixen til vi rigtig finder ud af hvad hun er for en størrelse:?