Hvis din kat var en bil

Hvilken bil var den så?

Maggie: En af de gamle Folkevogns rugbrød -høhø

Nanoq: En robust Saab :tihi:

Tara:dyt dyt - en dobbeldækker bus fra London:sshh:

Eddie: Wrrroum - en Ferrari!:rock:

Tip: En scooter :tihi: (jo Elin det er han altså! Han sover og feder den og futter lidt rundt - og så sover han igen-surrender:tihi:)

Og sikke en dejlig flok “biler”:ok:

Punkie: Landrover…terrængående, trodser vejr og vind…nogen gange er hun en bulldozer…i hvert fald den kraft den hun stanger til de andre med

Pelle: Mercedes, rolig, stilfuld og smuk

Ziggy: Uden tvivl en Hummer … bred, stærk og robust

Shadow: VW Golf GTD…blanding af trofast og stabil

Billemis: Audi…der er stil over den knægt

Pjevsie: en lillebitte Smart…handy, nem og hurtig

-LOL-LOL

Nynne ville være en kia - Utilregnelig, og ikke til at stole på :smiley: (Godt ment)

Hvis mine to oprindelige misser var bil så var :

Mally er en fræk porche der kan køre rigtig stærkt og er super sjov at lege med. Men også den som elsker at få masser af kærlighed.

Duchess er den gamle gamle gamle jaguar som er lidt snobbet og reserveret, men kan godt være sjov. Men man skal være meget forsigtig når at starter hende at man ikke presser hende for hårdt fordi så står hun hurtigt af.

Vimmer er en ferrari fra kl. 06 til kl. 14 eller 15… så bliver han pludselig forvandlet til en skoda med slap kilerem -høhø

Tequila: en sød, lille, langsom bobbel, der tøffer rundt i sin egen verden:) Hun er så rund:wehuu:

Arthas: en limusine, der skrider frem med stil og royal fremtoning:rock:

Alma: hun må være en kawasaki ninja - fuld af fart, hurtig i optrækket og utilregnelig:thumbup:

Hov hov Kiaen er aldrig utilregnelig! (hihi)

Neej… AAAAALDRIG :rock:-LOL

Mille ville ikke bare være en bil. Hun ville være en Formel 1´er:rock: Smuk, elegant og lynende hurtig.

Laban ville være en gammel folkevogn(det fortæller lidt om hans form) motoren ville køre, men der er ikke nogle bag rattet(Det fortæller så noget om hans IQ) Har fået afvide at Laban ikke er dum…han er bare alternativ begavet.-LOL Men tag ikke fejl, jeg elsker den hyggeprins overalt på jorden. Det samme med min Millemus:wehuu:

-LOL ja hvilke biler indeed…

Ramses - han er en Transporter… helt sikkert… stor klodset og fuld af blinde vinkler men helt sikkert 100% pålidelig

Sethi - han er en Volvo Amazone… stilet, klassisk og med mulighed for ret mange kræfter når der er behov for det…

Obelix - En nissan skyline - snot-hurtig, skidesjov og totalskadet i hvert sammenstød

Kheops - en af de helt store Aston Martins… en man bare ikke kan få nok af…

diesel : en jaguar- statelig at se på - men med mange heste under hjelmen
carrie: en maserati ! toptunet, sleek og mega elegant, med fuld kraft hele tiden
PIP: en camaro ss fra 68- smukke linier, dyb lyd og masser af motor
brunemor: en gammel opel gto- smuk, spændende, skal behandles kærligt for at give bonus, og ikke en bil for menigmand
rynke: en koncept car- vandvitiig, anderledes og ikke helt pålidelig- men med masser af muligheder

Victoria er en lille elegant Mercedes sportsvogn. Den kan flytte sig hurtigt, men behøver det ikke.

Nunuu er helt sikkert en Bentley. Stor, elegant men ikke for hurtig.

Charlie må være en Audi A8. Stor, smart og kan flytte sig når det virkelig gælder :slight_smile:

Nu har jeg jo faktisk racerbilskatte (Mercedes og Bugatti), så det behøver jeg vel ikke svare på :smiley:

I øvrigt ved jeg ikke nok om biler til at finde på nogen. Det er vist mest Flemmings boldgade.

Der kom du mig i forkøbet, Birthe :stuck_out_tongue:
Jeg tænkte netop, at Gia måtte være a la Bentley: Lækker uden at være pralende.
Og Leise? Nemt nok, ham har AnnK selv udnævnt til at være kattenes Rolls-Royce :thumbup: Lækker, og med en lidt mere højtråbende blære-værdi, der klinger fint med EXO’ens amerikanske oprindelse.
Jeg mener, amerikanere, altså :tihi: Vis dem en kat, der gennem århundreder er blevet raffineret op til at have en ultra-lang, blød, lækker pels, og hvad gør de så? “Lad os lave den i korthårs-udgave!” er USAs konklusion, “Meget nemmere at holde”. Ja ja, nemt som konserves og færdigblandet kagepulver… kors…
Nå, det skal være dem tilgivet, de er altså skønne, de runde xotter - se bare Gittes skønne Hattekat -love :inlove: :hjerte:
Så selv en fattig kirkesangerrotte kan få sig både Bentley og Rolls :stuck_out_tongue:

Epic - Peugeot 308 CC , smuk , hurtig og vildt lækker!! Er så lækker at alle lige hen skal hen og se ae ae :smiley:

Har ikke forstand på biler. :S
Tror mushu ville være en trailer og kuzco en motorcykel med sidevogn og meeko en tunet knallert :tihi:

jeg vil ikke kalde trixie for en bil, derimod er hun nok nærmere en vildfaren rumraket med atom-kræft som drivmiddel, total ustoppelig

daffy derimod er en stor langsommelig massey ferguson(traktor)
langsom, men sikker

SS er helt klart en mercedes…for det meste stille og rolig, men kan altså sagtens gasse op…

Midi er en Lada…Tøffer lige så stille rundt når den altså ikke lige er gået i stå…

My er en Lambogini…fuld fart frem og ikke til at styre…

Ninja er en Mini…Sød og lille…men med PERSONLIGHED…gg

Nåårh ja!

Efter Ronja’s beskrivelse af Midi, må jeg jo lige tilføje

Killingerne er alle sammen top tunede Ladaer - enten så kører de 200 km/t (og er til fare for alle inkl sig selv) eller også køre de slet ikke (ZZZzzzz…) der er ingen midt i mellem…tiihii

Det har jeg aldrig tænkt over, så jeg ved det ikke.