Hvis du frit kunne vælge kæledyr

Ja, hvis der var frit valg på alle hylder, hvilket dyr ville du så gerne have boende?
Vi antager lige at verden er sådan indrettet at et hvert dyr kan bakketrænes,
gøres tam, social og kælen, samt selvfølgelig hverken bider eller er aggressiv på anden måde.

Og det er altså bare et sjovt, lille tankeeksperiment. Jeg går ikke ind for at holde vilde dyr som kæledyr.

Her er det klart den røde panda. Den er SÅ flot, sød og sjov. :smiley:

Hvad siger I? Kom frisk med jeres bud, meget gerne med billeder. :smiley:

Sådan en her - altid sådan en her :hjerte:

HELT klart sådan en bamse her:

PiaR - Ja, selvfølgelig. Katten har altid en sikker førsteplads. :hjerte:

Thilde, hvis bamsen der skal sove med i sengen, hvor vil du så gøre af Mike? :klapper:

Så måtte vi få en kæmpe seng :smiley:
Men sådan en bamsefar (i form af en Newfoundlænder hund på 90 kg) er bare det BEDSTE at sove i ske med :hjerte: Elsker dem.
Men bjørnen… om det så er grizzly eller brunbjørn eller isbjørn. Jeg ELLLLSKER “bamser” :inlove:
Især isbjørne pga al det hviiiiiide (ok sort hud, men hva…)

En Panthera Atrox :slight_smile: eller en Jaguar, eller en Puma.

Er dog ret tilfreds med det jeg har lige nu ellers.

Jamen, ikke så meget tvivl der:

(Og så kan man jo håbe at den ikke spiser mig til aftensmad…)

Ann R, selvfølgelig bliver du ikke spist til aftensmad.
Sådan en lille mis stiller sig sikkert tilfreds med et par kilo vådt og råt om dagen. :høhø:

Så ville jeg have mit helt eget Terminator klon :hjerte: for dælen jeg er bare helt skudt i den knægt

Billedet er lånt fra Hopeless Tribes side www.ocelot.dk

En Panthera Atrox :slight_smile: eller en Jaguar, eller en Puma.

Er dog ret tilfreds med det jeg har lige nu ellers.

[QUOTE=Tea;1108748]Ann R, selvfølgelig bliver du ikke spist til aftensmad.
Sådan en lille mis stiller sig sikkert tilfreds med et par kilo vådt og råt om dagen. :høhø:[/QUOTE]
He… muligvis.
(Jeg kunne godt tænke mig at se en evt. indbrudstyvs udtryk, når han mødte “katten” :slem: :muhaha: )

Jeg er enig med Ann, for jeg vil også gerne have en panter, sneleopard eller en jaguar. :wehuu:

Jeg ville slet ikke kunne nøjes med eet. Man har vel et latent hoarder-gen. :høhø:

Så kom da med dem alle sammen! :smiley:

Sådan nogle kunne jeg godt ønske mig. Men de kræver vist mere plads, end jeg har :tihi:

Enten lillebitte eller kæmpestor :høhø:

Fra siden Egern (Sciurus vulgaris) - Naturbasen

Fra siden http://www.hdwallpapers.in/bengal_tiger-wallpapers.html

Jeg er også med på sort panter/leo-holdet, men alle kattedyr ville være velkomne hos mig :hjerte:

Jeg er også på holdet med de store katte, men hvis jeg skulle vælge noget andet,
så har jeg elsket elefanter:hjerte:, fra jeg var en lille dreng.

En lille flok af dem og en stor badesø, så vil jeg være tilfreds… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1108813]Jeg er også på holdet med de store katte, men hvis jeg skulle vælge noget andet,
så har jeg elsket elefanter:hjerte:, fra jeg var en lille dreng.

En lille flok af dem og en stor badesø, så vil jeg være tilfreds… :D[/QUOTE]

Lige som du, Finn Frode, er jeg også glad for elefanter …og min have er stor nok til et par stykker :høhø: