Hvis du frit kunne vælge kæledyr

i min verden er katten simpelhent det mest perfekte kæledyr og en stor hvid tiger måtte godt lægge i fodenden af min seng

og ellers er jeg bare total vild med den australske wombat, så den kunne godt få en plads i min sofa

Tiger! Det smukkeste kattedyr, der findes IMO :inlove:

I vores have kan der nok lige klemmes fire ind - hvis de holder vejret. :tihi:

Jeg kan heller ikke bare vælge ét - så mon ikke det bedste vil være bare at flytte ind på Noas Ark? :gruble:

Jeg ville stadig vælge Felis Domestica - den har det hele :slight_smile:

[QUOTE=Camischa;1108846]Tiger! Det smukkeste kattedyr, der findes IMO :inlove:

[/QUOTE]

Jeg er enig, tigeren er det smukkeste dyr i verden … i mine øjne :wink:
Og så kan man så spørge, hvorfor fa’en jeg endnu ikke har købt det der sæsonkort til Næstved Zoo, så jeg kan besøge Elvis og de andre når jeg har lyst :dokdok:

Hele flokken her…

Hvis man virkelig må vælge flere, så kommer der her en hel liste… altså foruden katte :wink:

Hende her:

Clan Duncan Best of Times

(Det er lidt snyd… jeg fik faktisk tilbudt Tardy som avlshund, men måtte takke nej pgr helbredet - det ændrer dog ikke ved at jeg er helt solgt til hende, og ville ønske at hun boede hos mig :hjerte: )

Jan ville insistere på at Tardy skulle have selskab… Gerne af sådan en her:

Der skal også være plads til noget stort:

Fx hende her - der oven i købet er til salg :wink:

Og en Rottweiler og en løve, kom jeg lige i tanker om.

Og en Alaskan Malamute også… Og -

De er pragtfulde allesammen :hjerte: Alligevel ville jeg sagtens kunne nøjes med at være lykkelig, hvis voksne, fertile birmahanner kunne gå frit uden at overp*sse alting, banke alle kastrater og parre alt med en puls… Det ville være fedt, hvis al samvær med Helios kunne være spontant i stedet for planlagt - så kunne jeg godt undvære både den bedårende røde panda, tigrene og elefanterne :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg kunne også godt have såden en fætter her eller 20 :høhø:

Puha… Der er mange… :tihi:

Jeg har siden jeg var barn drømt om sådan en her… Og han/hun skal nok komme ind i mit hjem en skønne dag

Lilgeledes har jeg også en drøm om sådan en her… Som jeg voksede op med, da min mormor og morfar havde King, den mest fantastisk sheltie jeg nogen sinde har mødt…

(Det sort/hvide billede er af mig og min King :hjerte:)

Du godeste hvor er jeg realistisk i en drømme tråd :tihi::ups:

Jeg er godt tilfreds med dem jeg har. Har intet behov for at inkludere vild dyr i min husstand :slight_smile:

Hvis jeg skulle vælge kattedyr udover Felis Felis (tamkat) så måtte det blive Gepard. :hjerte:

Jeg har noget med forskellige abe-arter, en spøgelsesabe er især sød :tihi:

Hmm… Jeg har faktisk ik de vilde tanker om vilde dyr, men nu er jeg jo os allerede pænt nervøs ved de tamme :tihi:
Så min drøm er faktisk bare en corgi eller pomeranier :hjerte:


Fra http://illustrateddogbreeds.michaelarnoldart.com/Cardigan%20Welsh%20Corgi.htm


Fra Pomeranian Breed Information

Og udover det kan jeg lave en fin liste over katte jeg super gerne vil tyvstjæle fra andre - de tæller vist også som dyr jeg aldrig får :tihi:

He he hvis vi skal over i hundedelen foruden kattedelen så er min drøm sådan en vapper her:


Pharoh Hound

Eller en…

Whippet

og så en bunke forskellige i hyrdehunde :smiley:

Altså uden en hel masse loft på antal af siam, så ville der også være to af hvert nedenstående eksemplarer i husstanden :wink:

[QUOTE=MoMo;1108927]He he hvis vi skal over i hundedelen foruden kattedelen så er min drøm sådan en vapper her:


Pharoh Hound

Eller en…

Whippet

og så en bunke forskellige i hyrdehunde :D[/QUOTE]

De ser dejlige ud - hvis ellers jeg nogensinde fik lyst til at bo sammen med en hund, så er den type de smukkeste :ok:
Hmm… hvad mon det er jeg falder for… :gruble: De har lange ben, tynde haler, slanke kroppe, lange snuder, kort pels… ser ud som om de er bygget til (f)ræs… hvad ER det nu det minder mig om… :wink: