Så må vi jo selv åbne for de kyllingelår
Velbekomme misser!
Jøsses hvor ser det hjemmeligt ud. Hvis telefonen ringer eller jeg bliver forstyrret på anden måde når jeg lige har sat indkøbsposerne på køkkenbordet kan jeg være stensikker på, at når jeg kommer tilbage, så er der pakket ud OG det er ikke brødet eller grøntsagerne der er flænset, men kødet.
Ouna, Habibi og Sigariah er de værste men det er også 3 generationers pillepoter af 1. rang
Nej, hvor er de altså frække. Slet ikke ligesom artigkattene her… :høhø:
Banditter!!
Det kan man da kalde samarbejde:høhø:
Cats og Conni
Hahahaha
Vores gider ikke kyllingelår der har været frosne, de kræsenpinde…
Spise dem frosne betyder mindre.
Ih… det giver mindelser om Thanes far Bingo… Hos opdrætter råfodres der jo, og Bingo havde klar fornemmelse af al den gode mad, som stod til optøning på køkkenbordet i en stor balje vand… Så lige pludselig lykkedes fiskeriet efter plastposer og man så et styk meget glad coonkastrat fræææææse ud af kattelemmen til haven med et styk ret så stor plastpose i kæften… Kiggede man ud i haven, var der ingen coonkastrat ved navn Bingo nogen steder!
Ca ½ time senere kom Bingo traskende ind igen… meget, meget mæt Han deltog i hvert fald ikke ved serveringen ca 1 time senere
Ja, det er ikke ligefrem et syn jeg har set herhjemme!!
DET kan jeg sige dig, Lisbeth.
Hvis jeg nogensinde kommer på de kanter, så slipper du bare ikke for et besøg af mig.
Jeg vil elske, at se din flok…og selvfølgelig også dig og Tommy :høhø:
Det må da bare være sand paradis hos dig…
Har vi ikke efterhånden lært at ALT der ikke skal snuder og poter i, skal gemmes bag lås og slå øjeblikkeligt
Jeg tænker fast food når det ikke bliver serveret hurtigt nok, så man må jo selv ta for sig
Og så siger man, at katte ikke jager i flok
Ja og de har lært samarbejdets kunst. En stjæler og åbner posen og så deles rovet ellers ud til alle, når de stjæler kyllinger der står til optøning her. Nogle særlig udvalgte har det previlegium at sikre sig lidt ekstra råt kød til dem. De stjæler vore aftensmad som står til optøning.
Jeg synes, at de er dygtige… Silke har aldrig gjort sådan noget - og jeg ville synes det var så sjovt, hvis hun lavede lidt ballade…
Tag-selv-bord har lige fået en ny betydning:D
Og det fine er, at de udmærket godt ved, de er på gale veje. Men de er katte, så de gør det alligevel. :klapper:
tyyyyyyyktige missere. Hvorfor lade moar knokle i køkkenet, når vi sagtens selv kan?