Hej
Hvilken race ville I vælge, hvis I skulle skaffe jer en kat mere og I IKKE måtte vælge en race, I allerede har??:høhø:
Skriv, hvilken/hvilke racer I allerede har - og hvilken/hvilke I kunne tænke jer.
Hej
Hvilken race ville I vælge, hvis I skulle skaffe jer en kat mere og I IKKE måtte vælge en race, I allerede har??:høhø:
Skriv, hvilken/hvilke racer I allerede har - og hvilken/hvilke I kunne tænke jer.
Mhm, pas Har den race jeg gerne vil have og kan ikke lige komme på en anden, som jeg ville erstatte européen med
Jeg har Ragdolls. Men jeg kunne godt tænke mig en blå brite, en somali og en abyssinier:ok:…hvis altså man må skrive flere ønsker:D
Når jeg ikke længere har mine drenge, så er jeg (forhåbenlig) kommet i en alder hvor det nok bliver den blå british shorthair jeg skal nyde alderdommen med.
Jeg har Norske Skovkatte.
Jeg er lidt “skabs-betaget” af Abyssinieren. Den ser SÅ p*sse fræk ud, og Somalien synes jeg er direkte FLOT.
hvis huskatte og perser/exotic uddøde, så skal jeg ikke have kat
Har:
Orientalsk Korthår, Peterbald og Europé
Ville gerne have (satser på at Siameser og Seychellois ikke gælder ):
Sphynx, Cornish Rex, Toyger
/Mette
Jeg har fuldstændigt tabt mit hjerte til Ragdollen
Men jeg er sikker på der i løbet af årene vil snige sig andre racer ind også,
og i hverfald huskat.
jeg skulle have en perser med næse…en blåtortie med hvidt.
Jeg har birma og har haft huskat. Hvis jeg skal nævne en race udover dem som jeg ville have så skulle det nok være: somali, abyssinier el. burmilla, da jeg mest er til korthårskatte. Hvor birmaen jo så er en skøn undtagelse, og den race der har mit hjerte nu! <3
Jeg skulle have en snehvide <3
En orientaler eller evt. en peterbald, hvis det fortsat skulle være lidt begrænset i pels.
Men en chokoladefarvet orientaler, uha, der smelter jeg selv som chokolade
Har lige nu aby, siam, cornish rex. Og VIL så gerne ha’ en Sphynx, eller måske en Peterbald. Eller begge dele L
vi har lige p.t en mco og en blandingskat huskat/bengaler og jeg er noget betaget af sphynx og peterbald så mon ikke det ville være en oplagt mulighed
Jeg har Abyer nu.
Skulle jeg have en anden kat skulle det være en skøn huskat (tortie m. hvid, blå m. hvid eller sort m. hvid)
Af racekatte - hmm. en Bengal.
Gælder det også racer man har haft? måtte jo lade mine katte blive ved min ex da vi blev skilt.
nå men jeg må nok sige egyptisk mau, snowshoe og balineser:wehuu:
Rikke
Jeg vil gerne have en siameser
Jeg har perser nu.
Hvis jeg skulle vælge en anden race ville det nok blive en ragdoll - i bicolour.
Synes der er et eller andet charmerende over dem
Vi har jo Norsk Skovkat, Huskat og Somali.
Men jeg har også en drøm om noget helt andet - nemlig en stor, creme Brite-bamse.
Tak, Vivi. Min lille prinsesseer også noget noget af det dejligste.
tja når jeg får mig min burmeser igen, så skal der altid været mindst sådan en i hjemmet…
drømmer om en sort/hvid nfo og en stor bøv af en blå mco også
en kuldsort ori står også på ønskesedlen, hvis jeg havde ubegrænset plads.
en af de mere realistiske drømme, som jeg nok ikke er i tvivl om, vil ske en skønne dag er den blå ting - koraten… jo flere gange Camilla slæber dem med på udstilling, og jeg kommer hen og kigger på dem igen igen - ja så sukker jeg altså lige lidt mere…
det er godt jeg har masser af tålmodighed og forventer at leve længe endnu
Nu valgte jeg så en ny race for knap et år siden, hvor jeg gik over til at opdrætte Kurilean Bobtail istedet for Maine Coon.
Et valg jeg er utrolig glad for. vi har dog staidg den ene af maine coon drengene fra første kuld.
Jeg har ingen ønske om at opdrætte en anden race, men jeg kunne godt tænke mig en Bengal, som kælekat. Jeg syntes de er vild flotte i deres mønster