end den du har, hvad ville du så vælge, og hvorfor?
Jeg har selv persere og kunne egentlig ikke forestille mig en anden race, men skulle det endelig være så kunne jeg godt finde på at være rasmusmodsat og få en hårløs misser. Hvilken ved jeg ikke rigtig, men flere af dem lyder til at have fantastiske tempramenter.
Og så kunne jeg også få gang i strikketøjet igen, for de små misser fryser sikkert om vinteren og vil sikkert være glade for en lille ulden trøje og nogle små bukser. -tihi (blot for at nogen ikke skal opfatte det negativt, så var det en joke)
jeg har pt neutraliserede husmisser, neutralisere persere …en enkelt neutraliseret exotic…og så mine avlsmisser der er 1 perser og nogle få exotic…
når jeg bliver pensioneret, vil jeg have en siameser, en bengal og en cornish rex… men så regner jeg med at mit antal til den tid vil være noget reduceret, da de nævnte racer kræver noget mere tid, end dem jeg har nu… hvis jeg stadig har over 20 katte, bliver det først aktuelt når jeg når ned på under ti…
Jeg har som sagt MCO’er og huskatte (og de går godt i spænd sammen).
SKULLE jeg vælge en anden race, blev det brunmasket siameser/orientaler, men så skulle det være i hvert fald være to ud fra devisen lige børn leger bedst.
Hvis jeg skulle vælge en anden race, så vil valget falde på en brite eller to. Det skal være en blå brite og helst to af slagsen.
Jeg elsker de dejlige britebamser og deres måde at være på.
Men mon ikke mit ønske går i opfyldelse en dag, jeg har da ønsket mig en smuk stribet huskat i mange år og hende har jeg da lige fået i min søde Pippi, så hvorfor skulle der ikke dumpe en brite ned i min turban også.
Knus Elin
Hvis jeg skulle have n anden race end Birmaen, blev det måske en Peser igen, men ellers er jeg dybt foreslekt i Burmeseren og Burmillaen. begge med fantastiske temperamenter og lækre udseende.
Hvis jeg skulle vælge en anden race, kunne det være spændende med en korthåret perser eller exotic, har bare et eller andet for de flade næser, ellers kunne jeg godt tænke mig en “krøllet” brite. Ja, kan ikke lige huske hvad det hedder.
[quote=Hanne N;50260]TOP Christie !
Venter blot på at Cassiopeia går i løbetid,så bliver hun parret og vupti,
så har vi en lille djævleunge til dig ;-)) ![/quote]** :D**