Hvis du var en berømt rock/popstjerne

Inspireret af en artikel på msn.dk om superstjerners bizarre ønsker og krav, når de skal spille koncert…MÅ vi da høre om hvilke krav vi herinde måtte have hvis vi var superstjerner. :fin::fin::fin:

Dobbeltseng med to dobbeltdyner, masser af Egekilde med tranebær, økologisk veltilberedt vegetarmad, lidt hvid toblerone og RO!!! Nåja, og så en bærbar og en hurtig netforbindelse :slight_smile:

frisk frugt skåret i bidder - og ikke appelsin!
personlig træner
chillinuts
massør
kold pepsi max

en personlig massør
masser af dejlig kold mælk
dansk vand med frisk citronsaft
vingummi og helst haribo syrlinger
og sidst med ikke mindst et spabad med rette temp vand

http://msnmand.dk/gallery/36527/158974 artiklen er btw her

Hmm tror jeg vil kræve hmmmmmmm hmmm nøjagtig 96 sysmofytter, 7 kinderæg, 327 pinociokugler KUN i hvid og rød :flag: hmmm 2136 stykker popkorn alle skal være poppet rigtigt og landet bedste massør ligemeget hvad land det er i :fin::fin:

Og self at ALLe mine omklædnings rum SKAL være sorte med rødt loft og røde paneler :rock:

Hey glemte helt en ÆGTE fynsk brunsviger fra fyn af -LOL

Hjemmelavet tiramisu, en frisk puffet pude med tilhørende lækre dobbeltdyne, masser af frisk frugt, havudsigt og kæmpe ugeneret balkon og frisklavede smoothis med hindbær og banan :savle:

Jahh, BALKON!!! Og pool…

:vandski::surfer::plask:
Og aircondition
:ventilator:

Masser af solskin
:ferie01:

Og “sjove” urter…
-jegerenheks

  • ingen fjer i sengetøjet
  • ekstra hovedpuder
  • air condition
  • iskoldt vand ad libitum
  • chokolade med jordbæryoghurtfyld
  • godt musikanlæg så stemmen kan varmes op allerede på hotellet

Ikke noget specielt udover champagne og caviar :slight_smile:

Ikke noget specielt, for jeg er ofte ved at -brækkesigover at læse om alle de nykker de kendte tillægger sig og de krav de stiller, blot fordi de er kendte og kan.

De tér sig nogen gange rent ud sagt som om de tror de er guder

:rock::rock::rock:

Det her er jo kun en leg hvis du VIRKELIG skulle være besværlig hvad ville du så kræve :thumbup::wehu:

uha - jeg skal jo performe…

og jeg kan da umuligt gøre det godt hvis jeg ikke blot har en klokke jeg kan ringe med op VUPTI så er der nogen der sørger for det jeg vil have… uden brok !!!

[quote=Battlestar;242936]uha - jeg skal jo performe…

og jeg kan da umuligt gøre det godt hvis jeg ikke blot har en klokke jeg kan ringe med op VUPTI så er der nogen der sørger for det jeg vil have… uden brok !!![/quote]

Altså ligesom PP til daglig :?

:klapper:

[quote=Jane;242940]Altså ligesom PP til daglig :?

:klapper:[/quote]

nemlig!!! :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

Stakkels PP :ked:

:tihi:

Jeg vil kun rejse på første klasse.

Ja…sådan bliver man, når det bedste er prøvet. :tihi: