Hvis I skulle have flere katte?

Hvis I skulle have flere katte, hvilke skulle det så være? Racekatte eller huskatte?:slight_smile:

Personligt kunne jeg godt tænke mig 2 katte mere. Skulle det være racekatte ville det helt klart blive en Bengaler og en Abyssini. Har mødt Bentes Bengalere:inlove:.Abyen har jeg ikke mødt, men hvor den da bare lækker:hjerte:
På den anden side kunne det være rigtig sejt med 2 ekstra sorte huskatte:rock:

Ingen tvivl her,det skal være en chincillaperser :slight_smile:
Det står - og har længe stået højt på ønskesedlen,men da jeg i forvejen har både british shorthair og devon rex’er,har jeg pt. ikke pladsen…
Men…den kommer,helt sikkert :slight_smile: !

brite og aby er de 2 jeg gerne vil prøve :slight_smile:

Jeg ville gerne have en af hver race:-) altså alle fire hundrede og nogle:-)

Men jeg må ikke for Nanoq:-)))

Hvis vi skulle have flere katte, så skulle vi have flere Birmaer :wehuu: De er bare SÅ fantastisk en race :wehuu:

Helt seriøst så ville jeg gerne have en balineser. Jeg synes de er så skønne og smukke

I guderne der bliver flere og flere jeg gerne vil ha’, men Burmilla og Bombay liger højt på ønskelisten.

Jeg vil have en Bengal mere og så måske lige en til:) Jeg elsker den race og alle den finurligheder.
Knus Elin

Hvis der skulle en anden race indi huset end de somalier der allerede bor her så enten en sød lille huskat, et stort l**** af en rød maine coon eller en cinnamon farvet langhåret orientaler … helst ticked.

Og nej der skal ikke nogen ind, jeg har ikke pladsen og må vist kun have 1 kat :tihi:

/Dorte

Suk, Dorte, jeg er i samme båd: Her må ikke bo flere.
Meeen hvor kunne jeg godt finde på at snyde med bare een enkelt…

I så fald skulle det være en, der kunne falde i hak med braksnuderne, så det ville nok blive en fladnæse mere (ikke eet ord om en bestemt dejlighed fra Struer-kanten).
Men derefter? Åh, en creme eller rødtabby brite! Ikke af de helt store, men ruuuund -love
Og en brun- eller lillamasket bimse, med dybblå øjne :inlove:

Først og fremmest må det være en total putte-sove i arm - ligge på skødet - puslenuslekælekat. Det var det, der indtog mig fuldstændig i Leises hjemkatteri, først ham, og så sønnen af hans efterfølger: Totalt elskelige begge to -love

Så kunne du så rende og sige; “Laban, nej det er Mille… Næh… Det er da…” :stuck_out_tongue:

Kan jeg godt se det sjove i! -høhø

Næh… Hvis jeg lige nu skulle have en kat mere, så skal du næsten se den tråd jeg har oprettet i hulen… Han er simpelthen en kær str. og rød. :wehuu:

På længere sigt skulle det være en Birma eller en aby… -fin:hjerte:

Jeg skal på et eller anden tidspunkt , have et par misser mere . ( Vi har jo kun Sally nu ) hun er dog mest min søns . Jeg står heldigsvis i den situation , at det ikke betyder så meget , hvad de kommende familiemedlemmer koster , vi har jo også pladsen til nogle stykker. Men en ting som jeg har fundet ud af , er det går ikke med en voksen mis ( Det er bestemt af Sally ) … Om det så skal være endnu et par overskuds killinger eller et par racemisser , det har jeg ikke fået klarhed over endnu … Men men det kommer på et eller andet tidpunkt :fløjte: Jeg er desværre ikke særlig impulsiv , bruger altid meget lang tid på overvejelser :argh:

Hejsa!

Ja, her nøjes jeg jo ikke med at drømme (hvis alt går vel!) - jeg hár laget billetter ind på vores næste to racer i huset :wink:

Jeg har jo Orientalere og så har jeg “bestilt” en Sort Klassisk Tabby (måske med sølv - men ikke sikkert) Europé og en Peterbald (farven er underordnet - men sikkert chokolade eller blå, med eller uden maske) - begge skulle meget gerne være undervejs i deres mødres mavser :slight_smile:

Så jeg har sørmer gjort noget ved mine drømme, og håber at de bliver indfriet hen over efteråret :wehu:

Aaaahh… indrømmet, jeg hár altså ønsker om lidt flere racer - men det arbejder jeg også på - nemli Siameser og Seychellois :stuck_out_tongue:

Der er mange racer jeg synes er helt igennem smukke og fantastiske, men som jeg af den ene alle ande grund ikke kommer til at leve sammen med, men listen ser nogenlunde sådan ud (og bliver længere og længere, som jeg kommer til at kende racerne bedre :wink: ):

[ul]
[li]Aby - Vildtfarvet, blå eller fawn
[/li][li]Brite - Chokolade, Sort eller Chokolade Tortie
[/li][li]Perser - langsnudet
[/li][li]Toyger
[/li][li]Sphynx
[/li][li]Ragdoll (bicolor, er det sådan de hedder?)
[/li][li]Exotic - langsnudet
[/li][li](Bengal - de er smukke, men jeg bryder mig ikke om brugen af vilde dyr)
[/li][/ul]

/Mette

Uh ha… jeg vil også gerne have en af hver… Meen… Højt på ønskeseddelen ligger:

Bengal.
Perser.
Birma.
Siam.

Uh jeg drømmer om en Pixie bob. :smiley:

Min næste misser bliver højest sansynlig en perser -høhø

[quote=Mette Mejdahl;173166]Hejsa!

Ja, her nøjes jeg jo ikke med at drømme (hvis alt går vel!) - jeg hár laget billetter ind på vores næste to racer i huset :wink:

Jeg har jo Orientalere og så har jeg “bestilt” en Sort Klassisk Tabby (måske med sølv - men ikke sikkert) Europé og en Peterbald (farven er underordnet - men sikkert chokolade eller blå, med eller uden maske) - begge skulle meget gerne være undervejs i deres mødres mavser :slight_smile:

Så jeg har sørmer gjort noget ved mine drømme, og håber at de bliver indfriet hen over efteråret :wehu:

Aaaahh… indrømmet, jeg hár altså ønsker om lidt flere racer - men det arbejder jeg også på - nemli Siameser og Seychellois :stuck_out_tongue:

Der er mange racer jeg synes er helt igennem smukke og fantastiske, men som jeg af den ene alle ande grund ikke kommer til at leve sammen med, men listen ser nogenlunde sådan ud (og bliver længere og længere, som jeg kommer til at kende racerne bedre :wink: ):

[ul]
[li]Aby - Vildtfarvet, blå eller fawn[/li][li]Brite - Chokolade, Sort eller Chokolade Tortie[/li][li]Perser - langsnudet[/li][li]Toyger[/li][li]Sphynx[/li][li]Ragdoll (bicolor, er det sådan de hedder?)[/li][li]Exotic - langsnudet[/li][li](Bengal - de er smukke, men jeg bryder mig ikke om brugen af vilde dyr)[/li][/ul]
/Mette[/quote]

Jaaa, sådan en toyger, hvor er de altså bare smukke :hjerte:, sådan en kunne også godt flytte ind (og så kan jeg godt lide konceptet i at den ser vild ud men er lavet på tamkatte )

/Dorte

Ih…altså et spørgsmål :S

Jeg skal ikke have flere…jeg skal ikke have flere…jeg skal ikke have flere…
Jeg skal da ikke have flere.
Jeg skal slet ikke have flere… :fløjte:

Den næste kat herhjemme bliver uden tvivl en birma, forhåbentligt er Delia godt igang med at bage hende ‘as we speak’, gerne chokolademasket. :wehuu:
Dog ville jeg gerne på længere sigt have en smuk udstillingskastrat, en MCO, enten helt sort eller tortie m. hvid. Men der er mange racer der fænger mig, blandt andet orientaler, siameser, toyger, men jeg tror vi holder os til semilanghårsgruppen -i hvert fald indtil videre. :tihi:

KH

Sofie

hvis vi skal ha en racekat og det blir vores næste kat helt sikkert
valget vil godtnok blive svært, men en bengaler ku godt gå hen og blive kat her i huset
ellers er mco,nfo el sphynx osse meget gode muligheder
men vi vil stadig ha en hel alm huskat osse, for et rigtigt kattehjem er ikke rigtigt uden en huskat