Hvis jeg skulle have hund

Tror jeg det skulle være sådan lille een http://www.eukanuba-eu.com/DNA/da/da/find-the-right-breed/dog-west-highland-white-terrier/breed-profile/index.html

Er den ikke bare kær :love:

Men jeg skal ikke have nogen hund -ihhaltsåå… Tror jeg :fløjte:

Jo, den er da godt nok nuser :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Årh…en lille Westie…de er bare kære.

Jeg vil oz godt have en hund - og det skal være denne, en Thizu (staves ?) :

Jo Westien er kær - men min favorithund er nu Molly - og hun er optaget.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Eva;140067]Jo Westien er kær - men min favorithund er nu Molly - og hun er optaget.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

:fløjte::fløjte:

Joe…men ser du… Molly er i løb læste jeg andetsteds herinde…

Såe… hvem ved ?

Måske får hun gravet en lækker, villig, maskulin hanhund op af jorden næste gang hun er i haven ??

:kryds:

Joe.Joe…men ser du… læste andetsteds herinde, at Molly er i løb… såveåske får hun gravet en lækker hanhund op næste gang hun aven ??

Såe… hvem ved ?

Måske får hun gravet en lækker, villig, maskulin hanhund op af jorden næste gang hun er i haven ??

Joe.Joe…men ser du… læste andetsteds herinde, at Molly er i løb… såveåske får hun gravet en lækker hanhund op næste gang hun aven ??[/quote]

Ja, men det bliver jo ikke Molly!

:græde::græde::græde::græde:

[quote=Eva;140094]Ja, men det bliver jo ikke Molly!

:græde::græde::græde::græde:[/quote]

:kryds::kryds::kryds:

Næe…men så tæt på det nu kan blive - og så må du selv gøre hende til en Molly.

:stuck_out_tongue:

Såe… hvem ved ?

[/quote]

Hvis det skér, så kender jeg en der … :besvimer:

Næe…men så tæt på det nu kan blive - og så må du selv gøre hende til en Molly.

:p[/quote]

Næ, jeg nøjes med kattene - gider alligevel ikke lufte hund klokken l*** om morgenen og heller ikke sent om aftenen.
Samt at jeg heller ikke vil have en hvalp, men en voksen hund (HVIS jeg skulle have én)

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Årh…en lille Westie…de er bare kære.

Jeg vil oz godt have en hund - og det skal være denne, en Thizu (staves ?) :[/quote]

Det er en Shih Tzu (udtales shitsu) :slight_smile:

Ja, det gør jeg også!

Ja , Molly er dejlig :wehuu:… Min datters hund Bella er jeg også vild med , men de er jo optaget :rulleøjne: Heldigvis må jeg låne Bella tit , flere gange om ugen har vi hende på besøg :thumbup::… og så kommer hun hele næste weekend :wehu:… Desværre kan hun bedst lide min mand og han er også vild med hende :thumbdown:… Om jeg føler mig overset , nej da :venter:…-høhø

[quote=Eva;140067]Jo Westien er kær - men min favorithund er nu Molly - og hun er optaget.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Jeg mener at Lise, har fortalt det, men bær lige over med en teflonhjerne…
Hvilket “rod” er Molly egentlig sammensat af?

Sydafrikansk Slædehund er jo ikke… men det kunne jo tænkes at hun var den Nordafrikanske variant - mindst lige så sjælden :smiley:

Molly er en sær lille blanding af schäfer, labrador og bordercollie :slight_smile:

Og, ja… der er måske kun hendes slags i DK… hendes søskende ligner hende overhovedet ikke.

Nujjj en sød lille størrelse Kaja :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Kaja;140063]Tror jeg det skulle være sådan lille een http://www.eukanuba-eu.com/DNA/da/da/find-the-right-breed/dog-west-highland-white-terrier/breed-profile/index.html
[/quote]

Sådan en planlagde jeg også, at jeg skulle have her for ca 15 år siden, men så hørte jeg om alle de hudproblemer racen havde/har? og så blev det til min første Somali i stedet.
Tanken om hund blev droppet helt, altså bortset fra at jeg er blevet lovet den første hvalp fra et bestemt opdræt :tihi:

:tihi::tihi::tihi:

Ja… og det er sikkert Molly…meeen, én gang skal vel være den første.

-fin-fin

Neeej, Therese… det ville nok være mig :ups:

Dyreunger er forbudt her i huset, fordi jeg ikke kan gå af med dem :blegne:

[quote=Lise;140414]Neeej, Therese… det ville nok være mig :ups:

Dyreunger er forbudt her i huset, fordi jeg ikke kan gå af med dem :blegne:[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

OG ???

Hvad er problemet i det ??

Du har da et hjerte, der har god plads - og så finder du nok os en lille plads i huset til diverse dejligt småkravl, det er jeg helt sikker på.

:stuck_out_tongue:

At tænke sig… sådan en 8-10 Mollinger at gå og nusse på - og så har du gratis arbejdskraft i haven.

:fløjte:

Therese: Sød ide… men dyrlægeregningerne ville stige mig over hovedet -surrender

Så jeg nøjes bare med de to banditter, jeg allerede har :slight_smile: