Hvis jeres katte var mennesker

En anden tråd fik mig til at tænke over, hvordan mine katte ville være, hvis de var mennesker i stedet. Og så gik der sport i det :smiley:
Så…

Tullen:
Høj, slank, en smule ranglet, langbenet - modelhøjde. Mørk askeblodt hår, store meget blå øjne, meget lys hud. Skarpe ansigtstræk, høje kindben, stærk hage, lige klassisk næse. LIdt for store ører :wink:
LIvlig og udadvendt, meget snakkesalig, nogle synes for meget. Lidt dominerende, men rigtig sød og sine venners ven. Sidder aldrig hjemme og hygger, der er fuld gang i hende i fritiden. Motionsfreak, sandsynligvis atletik eller løb. Har et udadvendt aktivt job, noget PR eller lignende. Da hun elsker at bruge sin stemme mener hun selv hun kunne have en fremtid som skuespiller eller sanger. Andre er ikke helt enige, især i det sidste. :wink:

Greven og Creamy:
er tydeligt i familie, begge er høje og slanke, Greven højest (logisk nok), men ingen af dem er helt så meget over normalhøjde som Tullen. De har lys hud, kastanjebrunt hår og grønne øjne. Greven har mørkere hår og en øjenfarve, der nærmer sig “hazel”, altså noget mere gulgrønt end Creamys, der er rent grønne.
Også her skarptskårne ansigter med høje kindben, men de lige næser har et lille charmerende og personligt knæk.

De er begge lidt mere reserverede og private typer, selv om de er venlige og imødekommende.

Creamy er en stille kvinde, men med absolut ben i næsen og sine meningers mod. Hun kan godt lide at hygge sig i fred og ro med en god film på tv, holder af komfortable omgivelser og hun holder meget af god mad, så hun skal passe på vægten. Hun motionere gerne, når hendes veninde Tullen skubber lidt til hende, men har svært ved at få gjort noget ved det selv. Hendes job vil være noget bag kulisserne, et ledende kontorjob, f.eks.

Grev Zutti
er venlig, omsorgsfuld, kærlig - og en smule bestemmende. Han dyrker gerne motion både alene og med andre, og han er stærkt interesseret i biler. Hans job er sandsynligvis læge, måske praktiserende, fordi han naturligt bekymrer sig om andre. Men hans eget helbred er ikke altid det bedste. Hans tålmodighed med andre er fabelagtig, og han er meget trofast overfor dem han holder af. Han har en smuk, blød, lidt nasal stemme og synger sikkert godt.

Hvad med jeres?

Oliver :

En stor glad dreng, der ville være så nysgerrig, at andre mennesker ville få pip af ham :tihi: Kropsbygningen ville være slank, muskuløs og høj… Han ville kræve enhver form for opmærksomhed, når han trådte ind i et rum, og ville ikke være bange for at påtrængende overfor de andre…
Utrolig madglad, og fuld af energi… :smiley:
Også ville han være meget selvglad, og mene han var gudsgave til kvinder… :høhø:

Men samtidigt også meget venlig, kærlig, og loyal over dem der stod ham nærmest… Nye bekendtskaber ville han skulle se lidt an, før han ville turde stole på dem… Men så ville han også være deres ven for evigt :hjerte:

Phumba… Overlegen men alligevel omsorgsfuld. Sådan en stedmodertype der ikke virker umiddelbart venligmen som alligevel sørger for at alle har det godt - bare de kender deres plads!

Adelie er lidt svær at blve klog på. I dag har jeg fundet ud af at hun faktisk spinder meget når hun bliver nusset, det er bare meget meget stille i forhold til de andre. Så hun er sådan en type der ikke gør så meget væsen af sig. Lidt tilbageholdende men til gengæld klassens kloge-åge. Hun regnede hjernetrænerbrættet ud på et sekund.

Ozzy… klassens klovn. Høj og ranglet og i den alder hvor de forskellige ting ikke helt passer sammen i størrelse. Fuldkommen overbevist om at alt hvad han siger og gør er sjovt, har absolut ingen situationsfornemmelse :hjerte: - til gengæld er han lalleglad så der ikke er noget der kan slå ham ud af kurs.

Nu har vi jo noget af en flok…men jeg vil godt beskrive én af vores ungdyr.

Hun hedder QuinQuina på stamtavlen, men kaldes Kenneth Skyggelund af underlige årsager.

Kenneth ville hvis hun var et menneske, være en nørdet tøs - hun ville spille WOW, gå med tykke briller og i grimt tøj. Hun snakker aaalt for meget og aalt for højt, med en skinger stemme. Hun har ingen situationsfornemmelse, er klodset og vælter ting. Men hun har et stort hjerte, og vil kun folk det godt, omend hun bærer sig temmelig akavet ad.

Hun ville sikkert selv syntes hun er toplækker, men andre nok ville enten grine eller have ondt af hendes frembrusende facon.

Det ville være sjovt hvis i samtidig postede et billede af katten hvis man nu ikke kender dem :smiley:

Jo da. :slight_smile:
Tullen:

Creamy:

Grev Zutti:

(Det er også ham på mit banner)

:lol: Genial tråd!
Jeg sad omgående selv og spekulerede på hvordan Bambo ville være, og jo mere hans menneskelige alter ego tog form i mit hoved, jo mere gik det op for mig at jeg beskrev en af min kærestes venner. :tihi: So here goes:
Bambo ville være alt for høj og ranglet, ikke muskuløs, grundet kræsenhed. Han ville være den stille, nørdede type som ikke gør noget væsen af sig. Han holder sig for sig selv, ikke fordi han er asocial, men fordi han er kejtet i sin omgang med andre. Men i grunden kærlig og kærlighedshungrende.

Aslan ville være teenager og en af dem af slagsen, som har lidt for høje tanker om sine egne evner. Han ville være den i klassen alle pigerne fnisende er enige om er “herrelækker” og alle lærerne ville tilgive hans spilopper p.g.a. hans søde og charmerende væsen. Han ville spille fodbold og gå helt vildt op i det, selv om han måske ikke var vanvittig dygtig. Typisk teenage-dreng der er altædende og konstant sulten. Han ville være middel til lav i højde og en anelse kompakt på vej til at være bredskuldret og muskuløs. Med andre ord: en dejlig ballademager.

[QUOTE=Osquary;669119]:lol: Genial tråd!
Jeg sad omgående selv og spekulerede på hvordan Bambo ville være, og jo mere hans menneskelige alter ego tog form i mit hoved, jo mere gik det op for mig at jeg beskrev en af min kærestes venner. :tihi: So here goes:
Bambo ville være alt for høj og ranglet, ikke muskuløs, grundet kræsenhed. Han ville være den stille, nørdede type som ikke gør noget væsen af sig. Han holder sig for sig selv, ikke fordi han er asocial, men fordi han er kejtet i sin omgang med andre. Men i grunden kærlig og kærlighedshungrende.

.[/QUOTE]
Tror min Kenneth og din Bambo ville blive et ret godt kærestepar :0)))

Prinsen
høj, tynd, flot fyr, med krudt i numsen. Nysgerrig over for nye ting. Tror os han ville være en knægt, der lavede lidt ballade i det skjulte. Alle ville tro, at han var en god dreng, men inderst inde ville han lave lidt, men ikke meget.

Keiko
en meget lille fyr, tynd, Rolig af sind, selskabelig. Ville være en, som ville elske at behage andre. Måske ville han være alt for dengsedreng agtig.

Snebold
Han ville være den dovne type, som sad foran computeren og spillede WOW. Ville drikke en masse cola og spise en del pizza. Han ville være lidt overvægtig pga. al den usunde mad og mangel på motion.

Qui Ana
En lille pige, som altid ser uskyldig ud. Men fuld af krudt og er med alting. Der skal være gang i den, og hun ville være god til at sætte gang i ting. Tror faktisk hun ville være en partyfreak! Hun ville ikke kunne sidde stille.

Missy:
Hun ville være en kvinde, som ikke var al for køn. Høj, ranglet. Meget ansvarlig og ville passe på mange andre. Kunne godt forestille mig hende som skolelærer for små børn! Hun ville være god til at skabe hygge.

Misty:
En meget tynd kvinde, som var meget høj. En kvinde, som ikke var så social, men tilgengæld havde rigtige venner og ville holde fast ved dem. Hun ville være en kvinde som ville elske at sidde derhjemme og se tv…eller kigge ud over den dejlige natur…

Det tror jeg helt sikkert også! A perfect match so to speak :slight_smile:

[QUOTE=Chicabee;669070]
Hun ville sikkert selv syntes hun er toplækker, men andre nok ville enten grine eller have ondt af hendes frembrusende facon.

[/QUOTE]
Hun ER da toplækker. Nå! :wink:

:hjerte:Hold da op… Er vildt facineret over øjenfarven på Tullen, Creamy og greven… Hvor er de bare smukke :hjerte:

Margrethe ville være Onslow - fra “fint skal det være”

• hun mangler bare net undertrøje og en dåse “bajr”

[QUOTE=Margrethe;669140]Margrethe ville være Onslow - fra “fint skal det være”

• hun mangler bare net undertrøje og en dåse “bajr”[/QUOTE]

det kunne jeg godt foresitlle mig :klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Margrethe;669140]Margrethe ville være Onslow - fra “fint skal det være”

• hun mangler bare net undertrøje og en dåse “bajr”[/QUOTE]

:lol:

Han ville være en drengerøv! En lækker én…

Og han ville vide det :coool:

Jeg glemte vist at skrive at frk.Tullen tygger sig igennem masser af bøger, og at Greven er amatør-ornitolog :slem: :slem:

Sugieh ville være en dame med ben i næsen og en god rollemodel for alle de unger hun så gerne vil holde styr på. Hun ville have en indsigt i andre mennesker og fast som en klippe:hjerte:

Jeg har jo mange…men kan da fortælle om en som jeg kunne forestille mig som menneske :smiley:
Kalle Knaldperle ville være sådan en rigtig “gør det selv mand” ikke så god boglig men med “poterne” skruet rigtigt på.:tihi:
Han ville være en som var god til at score piger :slem:
Og så ville han kunne sno enhver “mor” om sin pote…altså, her er en “hund” til lidt benzin osv :høhø:

Joy ville som menneske være en almindelig ung kvinde, højde/drøjde, med et stort mørkt hår med lyse striber i… ansigtet meget symetrisk og med en lille opstoppernæse…hun vil være fiks men en lille bitte smule psykisk ustabil, tendenser til tvangshandlinger og rengøringsvanvid… jeg kan finde mine spindelvæv og støv fra under sofa og reol på hendes hale. hun elsker selskab og er utrolig vellidt på jobbet som kontormus

rigtig god tråd iøvrigt