Hvis man har mistet et certifikat?

Ja, jeg kan SIMPELTHEN ikke finde det ene af Diego’s certifikater fra udstillingen i Flensborg.
Det er det hvor han fik sit første CAGPIB og blev nom, er der nogen der ved hvad man skal gøre? Kan man skrive til klubben eller?
Jeg har næsten manglet det lige siden udstillingen, men jeg tror da bestemt at jeg fik det hentet. Er næsten 100 på det (hektisk dag).

(Ville have brugt det til at sende Top kat resultater ind, indtil videre mangler der jo at indsende, og kan jeg få det med har han 491 point)

Jeg har også forlagt eet af Cirrus’. :ups:

Sheer - Hvad har du så gjort ved det? :slight_smile:
Altså skal jo da også bruge det når han nu nok (engang forhåbentligt) bliver GIP.

Jeg ville kontakte den tyske klub og høre om de kan udskrive og sende certifikatet til dig, de må jo have hans resultat stående i deres system og når du har alle oplysninger om ham, så kan jeg ikke se problemet.

Du vil selvfølgelig mangle selve bedømmelsen, men det er så vidt jeg ved titelarket/certifikatet der tæller, det er i hvert fald det der skal sendes ind til både Topkat og til oprykning i titler.

[QUOTE=Eva K;118842]Sheer - Hvad har du så gjort ved det? :slight_smile:
Altså skal jo da også bruge det når han nu nok (engang forhåbentligt) bliver GIP.[/QUOTE]Ikke noget, synes det er så pinligt.

Men nu efter Tinas råd tror jeg da at jeg vil kontakte klubben som afholdt udstillingen.

[quote=Sheer;118851]Ikke noget, synes det er så pinligt.
[/quote]

Ja, sådan har jeg også selv tænkt, så jeg må hellere tage mig selv alvorligt i nakken den dag det bliver aktuelt - for det skal det nok blive.

Efter selvsamme Flensburg-udstilling forsvandt et af Juniors certifikater også - det er heldigvis dukket op igen, inkl. en lille brun plet der ligner kaffe…og jeg drikker ikke kaffe :sshh:

Tina - Tak
Er det så 1.dekz jeg skal sende/maile til? Og skal det mon stå på tysk?
(Kan jo iiiintet tysk)

Kan jo dog nok ikke nå at få det til topkatte fristen hvis jeg kender dem ret.

Tina - Fra hvilken dag og hvor havde du gjort af dit?
jeg kan huske at jeg tror det var Tine, hentede for mig den sidste dag - men tjaeh…

[quote=Eva K;118875]Tina - Tak
Er det så 1.dekz jeg skal sende/maile til? Og skal det mon stå på tysk?
(Kan jo iiiintet tysk)[/quote]

Ja, det må være dem du skal have fat i…og hvis det var mig kom mailen altså på engelsk, så må de finde en der kan læse den. Hellere at jeg skriver på et sprog jeg rent faktisk kan formulere mig på, end et sprog de sikkert ikke kan tyde alligevel i den anden ende :tihi:

Prøv at skrive til Lene og spørg hende om hvilke muligheder du har, men jeg tvivler nu også.

[quote=Eva K;118877]Tina - Fra hvilken dag og hvor havde du gjort af dit?
jeg kan huske at jeg tror det var Tine, hentede for mig den sidste dag - men tjaeh…[/quote]

Jeg kan faktisk ikke huske hvilket det var, på et tidspunkt var de faktisk begge to væk - og det hjalp ikke at jeg havde delt certifikat og bedømmelser fordi de havde hæftet dem sammen på den hjernedøde måde så de fyldte alt for meget.

Men det dukkede pludselig op, vistnok det ene inden i programmet og det andet sammen med en masse papirer jeg havde med hjem.

Du kan jo lægge ud med at tjekke om de har registreret hans resultater rigtigt: DEKZV

Det har de - Han var nr. 85 - har nemlig den der lille “ich bin nominert”-seddel de gav en inden rosetten.

Nå, jeg må prøve at skrive til dem på engelsk. Nu du er ved at finde ting. Kan du så huske mailen til dem? Du skrev jo vist lidt med dem i sommers?

Så pyt med topkatte-listen, var også bare fordi der lige var en der skrev til mig og nævnte at han havde mulighed for at komme på den.

Så, nu har jeg prøvet at sende til [email protected], som er den mail de sendte filer ud fra da vi skulle på udstillingen.

ellers måske prøv at spørg hos din egen klub…??
Bare et foreslag

du får bare et nyt - jyrak forputtede også et af mine - så printede de bare et nyt

Heidi - Tjaeh, men nu er det jo ikke min egen klub, der har noget med det at gøre? Det er 1.dekzv

Kira - Super, håber de tyske klubber er lige så nemme at komme i kontakt med som de danske. Synes absolut ikke de tyske var til at vriste et svar ud af i november da jeg gerne ville have det :wink:

Egen klub kan ikke hjælpe.
Den arrangerende klub har en kopi af bedømmelsen - der laves 3 eksemplarer: et til udstiller, et til dommer og et til klubben.
Derudover har klubben naturligvis oplysningerne i udstillingssystemet.

Vivi - Super, godt at vide. Så håber jeg bare at jeg kan komme i kontakt med dem uden problemer :slight_smile:

Jeg kontaktede JYRAK’s næstformand da der var gået en månedes tid og jeg intet havde hørt. Jeg eller næstformanden har stadig endnu ikke hørt noget fra 1.dekzv

Whee :smiley: :smiley: :smiley: Jeg har så ENDELIG i dag fået et brev fra 1.dekzv med Diego’s cert…
Så han bliver forhåbentligt GIP i Hobro, hvis der ikke kommer en konkurrent i vejen :slight_smile:

Men har aldrig fået svar fra dem pr. mail - har sendt flere og Brian (JYRAK’s næstformand) har også skrevet til dem og spurgt - men i dag lå der så et brev, super dejligt! Det var pænt af dem at gide sende det til mig…

Lækkert at du endelig fik dit certifikat.

Det er åbenbart kutyme, at 1. DEKZV ikke besvarer mails. Har selv sendt dem flere mails - endda på tysk - for at høre, om vores tilmelding til udstillingen i Husum (vi tilmeldte os via JYRAKs hjemmeside) var blevet accepteret og registreret. Intet hørte jeg trods flere venlige rykkere. Jeg var usikker, fordi 1. DEKZV på deres hjemmeside skriver, at ikke-medlemmer af 1. DEKZV SKAL printe en formular ud, som skal sendes til egen klub, der skal stemple den og sende den videre til den tyske klub. Og det var jo ikke det, vi havde gjort, så måske havde de bare ignoreret vores tilmelding.

Men pludselig en dag lå der en mail fra 1. DEKZV med besked om, at de manglede nogle data på Bugattis far (selvom de står på den kopi af tilmeldingen, vi selv har fået automatisk tilsendt fra JYRAKs hjemmeside). Men pyt - jeg sendte oplysningerne til dem og spurgte samtidig (igen), hvorledes vi skulle betale udstillingsgebyr. Det er nu over en uge siden, og jeg venter stadig på svar.

Så 1. DEKZV læser (tilsyneladende) mails, men de besvarer dem ikke.

/Flemming