Hvis mis har været syg/stresset/virus udbrud

Fx ved Calici hvor nogle ikke vil spise har jeg haft rigtig gode erfaringer med at have det her i huset og så bakke mis op med det i perioden indtil mis er rask igen

Hvis en kat har brug for ekstra efter en periode med stress fx som følge af adfærdsproblemer, slagsmål osv, hvor immunforsvaret skal ha lidt ekstra, så har jeg også haft god effekt.

Jeg deler det lige, hvis nogle ikke kender produktet. Det skal naturligvis som med alt andet i verden ikke overdrives

Kender du selv produktet … er det noget kattene kan li’ at slikke i sig ?
For det kunne være interessant til Bambina, selv om hun faktisk spiser pænt i dag (i forhold til i går, men der tvangsfodrede jeg hende hele dagen :()

[QUOTE=Skattekat;1164048]Kender du selv produktet … er det noget kattene kan li’ at slikke i sig ?
For det kunne være interessant til Bambina, selv om hun faktisk spiser pænt i dag (i forhold til i går, men der tvangsfodrede jeg hende hele dagen :()[/QUOTE]

Har prøvet det til et par missere og de var vilde med det, især den ene som var rigtig rigtig syg og ikke spiste overhovedet. Hun fik de nødvendige vitaminer og mineraler.

Det er i hvertfald værd at prøve på Bambina, syntes jeg :slight_smile:

Ja flere gange. Både ved calici udbrud og lige nu har jeg TO stakler med lungebetændelse, der tager det. De er så lige begyndt at spise her til aften normalt så det er optur :smiley: Men i går tog de ingenting bortset fra det her - og dyrlægen så dem i dag og sagde, at de så fine ud. Jeg ville bestemt prøve det. mine tager det selv