Hvor blev jeg glad

Da min Pussimor i sin tid blev født ude i vores hestestald, lykkedes det os kun at gøre 2 af de små killinger håndtamme.
Nemlig Pussimor og hendes bror Tarzan.
Tarzan kom til vores gode venner, hvor han lever et pragtfuldt katteliv, sammen med en tortie pige, der hedder Trillemusen.
Der var to drengemisser mere, som jeg måske kunne få lov til at røre ved, men så heller ikke mere.
Så en dag fandt jeg den ene af de to drengemisser liggende død omme i vores have og den anden, som jeg havde døbt Fjumse, var pludselig væk.
Fjumse var lidt mere tam og ham kunne jeg godt snakke lidt med.Så en dag kom Fjumse og viste os sin søde kone og så så vi ham ikke mere i lang tid. Den næste vinter var han på besøg et par gange og så væk igen.
Så i sidste uge kom en stor flot kat forbi og han lignede Fjumse og jeg tænkte, kan det være ham.
Han forsvandt igen inden jeg nåede at komme ud, men så her i dag kom han igen. Jeg kaldte på ham og han kom mig glad imøde, med højt løftet hale og meget snakkesyg.
Tænk han er blevet adopteret af nogen søde mennesker, der har sørget for han er blevet kastereret og det hele. Jeg tror bare lige han ville fortælle han havde fundet det rigtige hjem og han havde det godt.
Jeg er sikker på det er min Fjumsemis, for han havde både sin stribeprik på maven og en sjov lille plet på det ene bagben.
Hvor er det dejligt at tænke på han har fået det så godt, selvom han var sky her, så har han dog fundet nogen som han følte sig tryg ved. Han havde en dejlig og fin pels og man kunne ikke se han snart er 8 år gammel.
Må man så ikke godt være lidt glad, når man oplever sådan noget.
Knus Elin

Hvor er det skønt Elin :wehu:

Dejlig beretning…
Tusind tak for den kære Elin:wehuu:

Tak Elin, det var en skøn beretning :wehu:

Gud hvor jeg dog elsker de her dejlige historier

Sikke da en dejlig historie :thumbup:

Tak skal i have. Ja solen skinnede lige pludselig, selvom det småregnede lidt.
Jeg turde næsten ikke tro på det var min fjumsede Fjumse, der var på besøg.
Idag er han ikke kluntet, som han var da han killing og til han var et år ca.
Jeg har aldrig oplevet en mere fredselskende og distræt kat. Han sloges aldrig og da han havde fundet sin søde missepige, så fulgtes de ad hele tiden og når de slikkede sol, lå de og flettede haler.
Men Han svarede også til sit navn dengang. Fjumse havde det med at glemme hvor han var og tit og ofte stoppede hans gåture, fordi han gik ind i en mur eller et træ. Han kunne stå på kanten af en trappe og kigge efter et eller andet og det var næsten helt sikkert han trådte ved siden af og faldt ned.
Men dejlig var og er han.
Knus elin

Ihhh herlig historie at starte dagen med… :slight_smile:

Tak :smiley:

Bestemt må du være glad :slight_smile:

Sikke en historie, og dejligt at få besøg af ham så du kunne se han har det godt.