For en halv times tid siden regnede det sådan okay… Så ligner joey en der gerne vil ud. Så måtte jeg jo gå ud med ham. Så på vejen så STYRTER det bare ned. Så gik jeg pænt hurtigt hjem igen.
Nej, de store regnbyger slog et sving udom sjælland og over til Sverige i går og hvis vi er heldige ender det vist kun med lidt byger i eftermiddag :fløjte: Dejligt, så jeg har sat en vaskemaskinen igang og krydser fingre for at jeg kan nå at tørre en maskine fuld med sengetøj
Som Therese siger… kun ganske få dråber regn i København i nat.
Og når jeg siger få dråber, så mener jeg så få, at man kun behøver 3-4 hænder for at tælle dem på min forrude i nat, da jeg var ude og køre.
Men jeg klager ikke, så slap jeg for at blive gennemblødt.
De lover dog stadig en del regn i hovedstadsområdet:
det meste af dk er gået fri af regnen, men lolland falster,møn og bornholm går ikke fri, delover der vil komme masser af regn hele formiddagen og det er jo allerede igang ka man læse udfra natascha’s indlæg
og her har vi endda regnsikre blomsterkrukker og taget div forholdsregler og så bliver man snydt snydt snydt
sådan et par svumpukler til meteologer
hvor dytten er vejrguden voldborg henne efterhånden, hans vejrudsigter holdt altid stik, måske fordi man ikke ku se vejrkortet for en strikket mave
Nej, de store regnbyger slog et sving udom sjælland og over til Sverige i går og hvis vi er heldige ender det vist kun med lidt byger i eftermiddag :fløjte: Dejligt, så jeg har sat en vaskemaskinen igang og krydser fingre for at jeg kan nå at tørre en maskine fuld med sengetøj :p[/quote]
Har lige prøvet at tage billeder af det. Men det kan vist ikke ses så godt. Tilgengæld skal i da se joeys helt eget hjemmegravet hul i haven, som nu er godt fyldt med vand. (Mon det er derfor han er mobset?)
Jeg var i Ringsted hos min søster. Der kom en anelse regn hen under aften, men det var hurtigt overstået. Jeg har ikke set nogen regn på Amager efter jeg er kommet tilbage.
[quote=Vivi_Fletcher;221906]Ja, jeg havde også ventet at vågne op til en mindre oversvømmelse. Havde endda lukket vinduet i nat, så det ikke skulle regne ind.[/quote]
Osse mig… alle vinduer blev lukket, så man ikke vågnede op til vand i knæhøjde…
7 sølle mm “skybrud” blev det til i Holstebro!!!
Skuffelsen er stor :græde:, men misserne hyggede sig ude i den stille sommmer regn og kom ind i mellem susende ind med fugtig pels og sorte poter - så her regnede det altså ikke mere end kattene stadig gerne ville nyde haven!
Dråberne danser stille og roligt heroppe i Nordjylland.
Vi har alm regn og er ikke oversvømmet som forleden.
I aftes gik Karsten og jeg og lavede huller i plænen, ved hækken, i naboens have (ups) og satte endnu flere sten i mit bed, for at holde syndfloden tilbage, men der er heldigvis ikke kommet så meget vand som spået.
Jeg sov endda med lukkede vinduer i nat -what så jeg ikke vågnede op midt i en sø