Hvor bor du?

:):slight_smile:

I dag, mens jeg var ude at gå i sneen kom jeg til at tænke på hvor i landet vi bor.

Jeg har en mistanke om, at der er flest jyllændere herinde - så nu laver jeg en lille afstemning om det.

:tihi:

Har du lyst til at skrive, hvor du bor så gør det gerne - bare du husker at stemme.

:slight_smile:

Selv bor jeg i København NV - en ganske hyggelig bydel, ca. 10 minutters cykeltur fra Rådhuspladsen.

Vi har mange dejlige steder såsom Degnemosen, Grøndalsparken, Genforeningspladsen, Bellahøj Friluftsbad og mange andre gode muligheder for at være i det grønne.

:slight_smile:

Hvor bor du ?

Jeg bor på sjælland :slight_smile:

jeg er fast forankret i Dronningmølle hvor jeg voksede op - og min mand og jeg (damn det er sjovt at skrive hr og fru :D:D) flytter dertil om et par år…

jeg har boet på frederiksberg i mange år og alle de steder Therese nævner var mine yndlings tilholdssteder… jeg har godt nok været i bellahøj badet mange gange

nu bor jeg på vestegnen… det er dejligt - men jeg glæder mig til at komme tilbage til Dronningmølle

Jeg bor i Aalborg sammen med kæresten og vores to katte…

Jeg er pt den eneste på fyn og så er det tilmed Svenborg jeg er fra, dvs røven af fyn…gggg det eneste der er mere sydfynsk end svendborg er alle de små øer, og de tæller ikke hvis du sp’rger en ægte Svendborggenser.ggg

Øv, jeg kan slet ikke være med.
Jeg bor på lolland nærmere betegnet i Nakskov.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;126743]Øv, jeg kan slet ikke være med.
Jeg bor på lolland nærmere betegnet i Nakskov.
Hilsen Lisbeth[/quote]

-what

OOOOOPS !

Jeg prøver lige om jeg kan rette i det… så der kommer til at stå Bornholm -eller andet - så kan den smukke unge dame fra Frankrig oz stemme med.

:wehu:

lolland hører med til sjælland ligesom langeland hører med til svendborg…gg

:slight_smile:

Ja, det var min plan, Sjælland plus det løse … og jeg kan heller ikke rette det, har lige prøvet…

:inlove:

Jeg bor i udkanten af Næstved Kommune … derude hvor selv kragerne er ustyret med GPS for at finde vej :uha:

Om en måneds tid, har jeg boet i Danmark i 18 år … og jeg har boet i Næstved Kommune alle de år, men tre forskellige steder.

Hey vi mangler en kattegori der hedder “Udlandet”

Jeg er også sjællænder :slight_smile: Københavner OG Amar´kaner :slight_smile:

[quote=Therese;126748]-what

OOOOOPS !

Jeg prøver lige om jeg kan rette i det… så der kommer til at stå Bornholm -eller andet - så kan den smukke unge dame fra Frankrig oz stemme med.

:wehu:[/quote]

Tak du er sød, men jeg har nu stemt på Jylland fordi jeg er fra Århus og fordi jeg har mit sommerhus i Ebeltoft :slight_smile:

Ligesom Skattekat bor jeg laaaangt ude på landet i Næstveds opland :slight_smile:

Bor i Ranum i Vesthimmerland- her har vi snart boet i 2 år.

Nå, men ellers har vi også boet ved Hadsund, Egense, Århus ( 3 steder), Hjortshøj ( lidt uden for Århus ), Øster Alling (v. Auning), Terndrup ( v. Hadsund) + ½ år i Australien.
Som barn boede jeg skiftevis på Ærø og Sjælland- Kongsted/ Rønnede egnen.

Vi gider ikke flytte mere…:stuck_out_tongue:

jeg bor i Skive, som ligger i det nordlige midtjylland :slight_smile:

Jeg bor i Århus men er oprindeligt sønderjyde

Jeg bor i midtjylland, Ry. :slight_smile:

jeg bor lige her… hvilsted, 8355 Solbjerg…og for ikke lokal kendte, mellem Århus og Horsens

Jeg bor i Thisted , der ligger ca 7 km fra Viborg. Det er en lille plet der hedder sådan og har ikke noget at gøre med byen Thisted, selvom det staves på samme måde.
Vi ligger ikke så langt ude at kragerne skal have madpakke og GPS med, selvom nogen busschauffører tror det:D Eller også ser de sjove ud, når jeg siger jeg skal til Thisted og påstår hårnakket jeg er kommet i den forkerte bus, det har jeg haft meget sjov med.

Knus Elin

Bor i Århus men er oprindeligt fra Samsø :slight_smile:

jeg bor ca 8km nordvest for Middlfart i en lille bille landsby der hedder Båring/Asperup