Hvor bor du?

Jeg er sønderjyde, og bor i Vojens hvor jeg også er født :slight_smile:

Jeg bor i Tårnby, som ligger på Amager og da mange spørger hvor Amager ligger må jeg hellere lige nævne at det er i København :slight_smile:

Vi har jo Amager Fælled lige i nærheden, og flere strande 10-15 minutter væk i bil, så her er heller ikke mangel på natur :slight_smile:

Snart bor jeg i Nord Jylland.

[QUOTE=Leopolds mor;126812]Jeg bor i Thisted , der ligger ca 7 km fra Viborg. Det er en lille plet der hedder sådan og har ikke noget at gøre med byen Thisted, selvom det staves på samme måde.
Vi ligger ikke så langt ude at kragerne skal have madpakke og GPS med, selvom nogen busschauffører tror det:D Eller også ser de sjove ud, når jeg siger jeg skal til Thisted og påstår hårnakket jeg er kommet i den forkerte bus, det har jeg haft meget sjov med.

Knus Elin[/QUOTE]

haha… sad lige og tænkte: der er da mere end 7km mellem thisted og viborg :stuck_out_tongue:

Vi bor i en lille bitte flække 3 km fra Holstebro i vestjylland - og vi er faktisk slet ikke så kedelige os herude på bøh- landet :thumbup:, alt går bare i et roooligt tempo :tihi:

Næ, hvor hyggeligt det vidste jeg ikke.
Jeg er født og opvokset i Aabenraa - dvs. sønderjylland :wink: men bor nu i Odense

Vi bor lige midt i jyllands hjerte, med en stor hede til den ene side og en plantage til den anden side. Det bærer mange af mine hundebilleder vist også præg af, da vi tit går tur på heden.

For dem der ikke ved, hvor hjertet af jylland er - kan jeg oplyse at det er Ikast :stuck_out_tongue:

Jeg bor i dejlige Storkøbenhavn. :slight_smile:

Har boet et og samme sted hele mit liv, og planer på at blive for altid. :smiley:

Jeg bor i Vejen i Jydeland :slight_smile:

Den største by mellem Kolding og Esbjerg.

Oprindeligt er jeg fra Horsens, men har siden boet i Vejle, Vamdrup og nu Vejen (jeg holder mig åbenbart til V-byerne).

Jeg bor i Odense, men er oprindeligt født i Rosklide

[quote=Miff;126976]Jeg bor i Vejen i Jydeland :slight_smile:

Den største by mellem Kolding og Esbjerg.

Oprindeligt er jeg fra Horsens, men har siden boet i Vejle, Vamdrup og nu Vejen (jeg holder mig åbenbart til V-byerne).[/quote]

Så er der da stadig flyttemuligheder til Viborg, Vildbjerg eller Vorbasse :stuck_out_tongue:

Eller Vordingborg, hvis jeg vil skeje helt ud og forlade fastlandet :tihi:

Det er da næsten for vovet at flytte til den ø :D:p

[quote=Marianne K;126964]
For dem der ikke ved, hvor hjertet af jylland er - kan jeg oplyse at det er Ikast :p[/quote]

Narj…det er det ikke :p:p

Det er nemlig Silkeborg, der er det…og der bor jeg lidt udenfor -høhø

Jeg bor i Vejen men er født og opvokset i Århus. Har også boet i storbyer som Holsted St. og Vamdrup :slight_smile:

/Flemming

Jeg bor i en lille flække;
:wehuu:der hedder Store Havelse.
Den ligger mellem Frederiksværk og Frederikssund.

Jeg flytter aldrig. -breakdance
Jeg bor lige ned til vandet.
Jeg er vokset op på en gård i Tikøb - også Nordsjælland.

Mange hilsner
Mona

Hej Allesammen -høhø

Ja jeg bor igen på lolland, nærmere Søllested.

Født i Kongsted ved Rønnede, noget af barndommen boede jeg ved stenlille, og ha haft de fleste af mine barne år i Blovstrød. Og efter 8 klasse har jeg boet Sandved og Arløse og Fuglebjerg ( Mellem slagelse og Næstved), Skælskør, Sjællands Odde, Landsled på Møn, Maribo, Rødby, Sall ved Hammel ( Jylland), Hvorslev (Jylland), Ans og Aidt ( Jylland) og nu er jeg så tilbage på Lolland … Jeg ville bare lige ud og opleve lidt af Danmark :tihi:

Jeg bor på lolland… I bandholm… Endnu :muhaha:

Jeg er født og opvokset i Hals, som ligger ved Limfjordens munding mod Kattegat…fra jeg var 16 til jeg var 30 har jeg tulleret lidt rundt i DK, bla. Albertslund og Hørve på Sjælland + 1 år ombord på Oslo båden…så har jeg tilbragt nogle år i Varde…pragtfuld by:rock:…synd den ikke ligger i nordjylland:tihi:…så sejlede jeg fragtbåd i 1 års tid fra Esbjerg…resten af tiden har jeg boet i Aalborg og Nørresundby inden jeg flyttede langt ud i vendelbo landet, så misserne kunne få noget plads at tumle på…uanset, hvor jeg har boet, så er jeg altid vendt tilbage til det nordjydske…her hører jeg hjemme:wehuu:

jeg er født og opvokset i århus og nu bor vi i en forstad til århus som hedder tilst, der er 7 km ind til århus city.
skulle vi flytte herfra belev det ned omkring kruså og omegn eller flensborg er osse i overvejelserne.