Hvor er de rigtige (flytte)mænd blevet af?

Ja, jeg spørger bare.

Jeg har købt en brugt lænestol. Den står i en 1. sals lejlighed i Auning og venter på at blive hentet næste fredag eller lørdag. Jeg kan ikke slæbe med selv pga. dårlig ryg. Derudover harr min far ikke godkendt træk på sin bil efter sidste syn.

Så jeg ledte glad og fro efter et par stærke mænd med bil og trailer der var interesserede i et par timers arbejde med betalt benzin og en kasse øl som belønning.

…jeg leder stadig og er begyndt at tro de er en uddød race -LOL

Hele dette indlæg er for øvrigt skrevet med skærmtstatur…har I ikke endnu mere ondt af mig nu? :tihi:

hejsa

hvor stor er lænestolen, for mon ikke den ka ligge bag i vores bil, vi ka ligge sæderne ned og så er der samme plads som i en stationcar skal da gerne stille mig til rådighed, men vil så gerne slippe for den ks øl, drikker jo ikke sådan noget sprøjt
ellers har vi træk på bilen, men mgl traileren

[quote=Johnny;169626]hejsa

hvor stor er lænestolen, for mon ikke den ka ligge bag i vores bil, vi ka ligge sæderne ned og så er der samme plads som i en stationcar skal da gerne stille mig til rådighed, men vil så gerne slippe for den ks øl, drikker jo ikke sådan noget sprøjt[/quote]

-LOL -LOLSådan…hvad siger du så??

[quote=Johnny;169626]hejsa

hvor stor er lænestolen, for mon ikke den ka ligge bag i vores bil, vi ka ligge sæderne ned og så er der samme plads som i en stationcar skal da gerne stille mig til rådighed, men vil så gerne slippe for den ks øl, drikker jo ikke sådan noget sprøjt
ellers har vi træk på bilen, men mgl traileren[/quote]

Hva’ dælen en jyde uden trailer :muhaha: :muhaha: :muhaha:

Der er flere af os :muhaha:

Er I mon rigtige jyder - sådan generation efter generation :?

[Københavneren med træk og trailer :fløjte:]

joh joh, vi findes faktisk, dog har vi en campingvogn og en teltvogn, så helt påhængsløse er vi ikke-høhø

ved i forresten hvorfor så mange jyder har træk på bilen, det er til når kjøwenhavneren får indrejse-tilladelse til jydelandet og de så kører tæt som de plejer, så får vi jyder ikke buler i kofangeren.-LOL

-LOL-LOL-LOL

:bil::bil:

[QUOTE=Johnny;169649]joh joh, vi findes faktisk, dog har vi en campingvogn og en teltvogn, så helt påhængsløse er vi ikke-høhø

ved i forresten hvorfor så mange jyder har træk på bilen, det er til når kjøwenhavneren får indrejse-tilladelse til jydelandet og de så kører tæt som de plejer, så får vi jyder ikke buler i kofangeren.-LOL[/QUOTE]

-LOL super Johnny :thumbup: saadan…

[quote=Johnny;169626]hejsa

hvor stor er lænestolen, for mon ikke den ka ligge bag i vores bil, vi ka ligge sæderne ned og så er der samme plads som i en stationcar skal da gerne stille mig til rådighed, men vil så gerne slippe for den ks øl, drikker jo ikke sådan noget sprøjt
ellers har vi træk på bilen, men mgl traileren[/quote]

Det kunne jeg godt finde på at tage imod hvis du virkelig har mod på det. Sælger mener jobbet kræver 2-3 stærke mænd der er vant til stejle trapper med smalle trin :ups:

Jeg prøver lige at få nogle mål, det er sådan en amerikanerflyder men aner faktisk ikke hvad den måler :tihi: Gad vide oxcv
,

[quote=Johnny;169626]hejsa

hvor stor er lænestolen, for mon ikke den ka ligge bag i vores bil, vi ka ligge sæderne ned og så er der samme plads som i en stationcar skal da gerne stille mig til rådighed, men vil så gerne slippe for den ks øl, drikker jo ikke sådan noget sprøjt
ellers har vi træk på bilen, men mgl traileren[/quote]

Det kunne jeg godt finde på at tage imod hvis du virkelig har mod på det. Sælger mener jobbet kræver 2-3 stærke mænd der er vant til stejle trapper med smalle trin :ups:

Jeg prøver lige at få nogle mål, det er sådan en amerikanerflyder men aner faktisk ikke hvad den måler :tihi:

kom lige i tanke om et sted hvor jeg ka låne en stor trailer meget billigt. det eneste problem er så hvis stolen er tåbelig stor og tung, så ka jeg altså ikke magte den alene.
men vil da stadig gerne stille mig til rådighed

Det er et flot tilbud johnny. Håber, I finder en løsning :slight_smile:

[quote=Johnny;169782]kom lige i tanke om et sted hvor jeg ka låne en stor trailer meget billigt. det eneste problem er så hvis stolen er tåbelig stor og tung, så ka jeg altså ikke magte den alene.
men vil da stadig gerne stille mig til rådighed[/quote]

Så kommer du da bare lige forbi og henter Brian, jeg stiller ham gerne til rådighed et par timer -høhø

Jeg tager meget gerne imod d’herrers assistance…så er det bare med at finde ud af hvornår og hvordan - og ikke mindst vigtigt (for min pengepung) hvor meget jeg skal hoste op med :tihi:

Er som sagt lidt handicappet på grund af et dødt tastatur (sidder lige på en internet pc på biblioteket nu), men jeg skal forsøge at klikke mig igennem en mail til sælger og få et par max mål på skrumlet, så I ved hvad I har at gøre med.

jeg ka mere el mindre altid,
prisen for traileren er max 40 kr, dertil kommer brændstof til min bil
jeg vil tro en 100 kr seddel ka gøre det ialt

[quote=Johnny;170296]jeg ka mere el mindre altid,
prisen for traileren er max 40 kr, dertil kommer brændstof til min bil
jeg vil tro en 100 kr seddel ka gøre det ialt[/quote]

-what

…billigt :tihi:

Venter stadig på svar fra sælger…

Så er der stolmål…

Højde på højeste sted: 75 cm
Dybde: 95 cm
Bredde (fra armlæn til armlæn): 140 cm -what - det er jo en hel sofa :ups:

jamen, det er jo bare at finde en dag det passer og så lige booke traileren, sån en smule lænestol er da ordnet i et snuptag(tror jeg nok)

Den kan du altså ikke klare alene Johnny :S