Hvor er de rigtige (flytte)mænd blevet af?

det ka jeg ikke længere:sorry:, men for 5 år siden havde jeg gjort det
men mon ikke kkh´s mand(brian) osse er klar

Sælger siger næste fredag eller lørdag sidst på eftermiddagen, tror nok lørdagen passer bedst her, selvom jeg skal vaske kat m.m. til om søndagen.

Jeg giver noget koldt at drikke og lidt at spise bagefter…og jeg er sikker på Gizmo og Co. er parate til lidt nus?

lørdag er osse den dag det passer bedst for mig

hej tina

har du talt med sælger vedr klokkeslet og dato for afhentning af den lille stol, skal nemlig snart ha booket trailer

Lørdag eftermiddag gør jeg også lige Brian klar, han ved det bare ikke endnu. Og hans børn er her denne weekend, så han tager da også bare den store knægt med til at hjælpe.

[quote=Johnny;171705]hej tina

har du talt med sælger vedr klokkeslet og dato for afhentning af den lille stol, skal nemlig snart ha booket trailer[/quote]

Skriver fluks og spørger :ok:

Ih dog. Er Brian til øl, vin eller søde sager som tak for hjælpen? Og det samme kan jeg spørge Johnny om - og trække øllerne ud af spørgsmålet -høhø

altså, hvis du absolut vil gi noget ud siger jeg aldrig nej tak til en dejlig isvaffel fra grønvang

Den er også rigtig svær at sige nej til :tihi:

Hi hi nu er han blevet informeret om hans projekt i weekenden, og han er med på den. Hans søn kommer desværre ikke med, da han gerne vil blive hjemme hos hans mor denne gang for at gøre resten klar til hans konfirmation næste fredag.

Hvis ikke han skal køre bil, så siger han da ikke nej tak til en øl til at få pulsen ned med igen. -tihi

Nu er jeg godt nok ikke en mand - og er lidt bette - men slæbe kan jeg sagtens?

så er traileren bestilt til lørdag kl 12 og den koster 54 kr at leje incl forsikring osv
vectraen er tanket og kampklar, frandsen er vist osse kampklar

Johnny, du er altså en af det moderne Danmarks helte, du stiller altid op til at hjælpe når der er nogen der har brug for det. :slight_smile:

Tak fra mig fordi der findes mennesker som dig :slight_smile:

[quote=birtheras;172933]Johnny, du er altså en af det moderne Danmarks helte, du stiller altid op til at hjælpe når der er nogen der har brug for det. :slight_smile:

Tak fra mig fordi der findes mennesker som dig :)[/quote]

tak tak:), men ved du hvad jeg er kun over for andre som jeg ønsker de skal være overfor mig:)
og jeg er nu af den opfattelse og opdragelse at man hjælper hvor man kan

Så har jeg lige fået lov at låne brormands computer og internetforbindelse fem minutter for at fortælle at de to stærke flyttemænd har været på spil (ja, mit internet gik sig en tur torsdag lidt i otte, og er ikke vendt tilbage endnu…det bliver ikke en tilfreds kunde de har i røret på mandag :sshh:).

Men tilbage til det væsentlige…min stue er nu blevet en lænestol rigere…eller skal vi kalde det en 1½ personers sofa -høhø Den fylder i hvert fald godt i omgivelserne. Har taget lidt billeder af kattenes første møde med den (Gizmo kan ligge på langs i stræk -what), men de må vente til mit eget net kører igen.

Men jeg vil i hvert fald endnu engang sige mange tusind tak til mine to flyttemænd for hjælpen…og til deres fruer for at give afkald på dem et par timer sådan en dejlig solbeskinnet lørdag.

Når stolen skal flyttes næste gang om en måned med alt mit andet habbengut bliver det de professionelle flyttemænd der får lov at slæbe det hele…så vil jeg nøjes med at dirigere slagets gang :tihi:

hehe, ja det var squ lidt af en øhhhh stolesofa og nej den var slet ikke bøvlet at få ned af den stejle trappe hos sælgeren og trappen var heller ikke smal el noget, nej nej og tæpperne på trappen lå heller ikke løse nej nej, nå men stolen kom da ned i traileren, det gik så osse pænt stærkt ned af trappen, måske fordi jeg valgte at glide i et tæppe og tage turen nedaf de sidste 4 trin på numsen, nå der skete nu intet overhovedet.
det var derimod dejligt nemt at få den bette stol ind i tinas lejlighed, men den fyldte godtnok meget i hendes stue.
nå, men det var en god dag og vi gjorde en sød pige glad og vores fruer nød åbentbart vores fravær, for de 2 fik sludret og sladret om lidt af hvert og tømt ja flere kander kaffe

[quote=Johnny;173767]hehe, ja det var squ lidt af en øhhhh stolesofa og nej den var slet ikke bøvlet at få ned af den stejle trappe hos sælgeren og trappen var heller ikke smal el noget, nej nej og tæpperne på trappen lå heller ikke løse nej nej, nå men stolen kom da ned i traileren, det gik så osse pænt stærkt ned af trappen, måske fordi jeg valgte at glide i et tæppe og tage turen nedaf de sidste 4 trin på numsen, nå der skete nu intet overhovedet.
det var derimod dejligt nemt at få den bette stol ind i tinas lejlighed, men den fyldte godtnok meget i hendes stue.
nå, men det var en god dag og vi gjorde en sød pige glad og vores fruer nød åbentbart vores fravær, for de 2 fik sludret og sladret om lidt af hvert og tømt ja flere kander kaffe[/quote]

Ha ha der tager du fejl, konen din fik drukket et par kander kaffe, jeg kan nemlig ikke lide det. -høhø Men sludret og sladret kan jeg nok ikke sige mig fri for :ups::tihi:

Lige et par billeder af den lillebitte ministol :ups:

De første nysgerrige næser:

Kongen i (ikke på) hans trone…bemærk: Det er altså 9 kilo kat der ligger her og ser bette ud:

Og i forhold til min - synes jeg ellers - pænt store læderlænestol:

Ham den store sorte er stadig den der har tilbragt mest tid i stolen, han forlader den nærmest kun for at spise, drikke og gå på bakken.

Men både ham og Junior er glade for en stol hvor der er plads til at de kan ligge og flyde ved siden af mig - og brede sig kan de også -høhø