Hvor er der bare ikke mange online

Sidder her klokken midt -brækkesig og kan bare ikke sove (lidt spænding og sommerfugle i maven). Hvad gør man så? Jo man kigger såmænd hvor mange der er online, og det var ski ikke mange.

Klokken 02:51 var der… tadaaaaaaaaa… 1 bruger online, nemlig undertegnede. Hvad laver i dog? I kan da ikke alle sammen sove.

…03:07 og STAAAAAAAADIG ingen online.

Mor er ikke [smilie=hate-tunz.gif]
mor er -ked

jo jo vi er da nogle natteravne men siden der aldrig er nogen herinde om natten så sidder jeg og spiller/chatter lidt [bigloony]

Jeg plejer nu som regel at sove på dette tidspunkt, for normalt skal jeg op klokken et eller andet der minder om dårlig ånde for at nå på arbejde til kl. 05:45, så nogen speciel natteravn er jeg ikke.

Hvor chatter du så henne?

KOV som er en dansk spilleside, hvor jeg kender en del inde, nogle privat og andre bare som chatvenner… [smilie=hate-smile.gif]

Hvorfor er du dog oppe på dette tidspunkt, hvis du ikke er natteravn, du er forhåbentlig ikke -brækkesig

Jo faktisk. Jeg har været syg de sidste dage men har været på arbejde (min chef havde ingen til at afløse mig så jeg troppede troligt - og herre syg - på arbejde). Sagde så i går at jeg bare IKKE kom på arbejde i dag for jeg ku’ ski ikke holde til det.

MEN derudover er jeg lidt spændt. Det er ikke noget jeg vil skrive om lige nu -høhø Måske en gang til middag [smilie=hate-smile.gif]

WEEEEEEE venter du ny misling -kattedans …fortæl nu fortæl nu [bigloony] …der er jo kun mig her, så der er ingen der får det at vide -joker

Sender dig osse lige en god bedrings [oregonian_bear9.gif]

-upssa elsker altså bare den rediger knap -høhø

Naaaaaaaaaaaaaaaaaah du må vente -rækkermegatunge -nananana

…og nu lister jeg i seng igen [bigloony]

-ked hvor er du bare tavlig…nu kan jeg ikke sove -toshy

Tag en sjus eller noget, så går det bedre -lyside

-felixsylvester så må jeg jo vente…kunne du ikke hviske det -shhhh

KOV er en rigtig god side… kender du en med brugernavnet Silden derinde?

Jeg er også på KOV… Hvad var det for en hemlighed nu er det jo over middag, og vi er jo nysgerige herinde -høhø

Hvilken hemmelighed??? -høhø

Tror du hun er gravid???

Ej kom nu anne… -bebe -bebe -storrespekt

Tror du hun er gravid???[/quote:3l6cgapw]
Har ingen idé om hvad det er måske en ny kat på vej???

Tror du hun er gravid???[/quote:g5txdj6s]

NÆÆÆÆÆÆÆH… det er jeg sgu for gammel til

Jeeeeeeeeeg kan godt li’ rullepølseeeee -hahaha

-what jeg vil også vide det…ikke fordi jeg er nysgerig…bare videbegærlig… [bigloony]

Tror du hun er gravid???[/quote:2nkyq2z7]

NÆÆÆÆÆÆÆH… det er jeg sgu for gammel til

Jeeeeeeeeeg kan godt li’ rullepølseeeee -hahaha[/quote:2nkyq2z7]

Ej Anne ikke drille -joker -joker