Hvor er det bare rigtig

En lille gave vi lige har fået, jeg syntes at den var så sød at den sagtens kunne deles -wehuu

http://www.kattegale.dk/forum/picture.php?albumid=14&pictureid=461

Ja, den er bare så sød og bare så rigtig

kunne ikke siges bedre -hop

SÅDAN… -thumbs

Det er intet mindre end et “gude citat” :smiley: -storrespekt

-bananer-weee

Sikke et fedt skildt, og helt helt rigtigt, super idè at få lavet sådan et :slight_smile:

Det er nemlig helt rigtigt -thumbs

Er det mig der er blind eller er der ikke noget billede som jeg har fornemmelsen af at der skal være?

Jamen du må være blind…eller også ser jeg syner…for der er et billede der

Hos mig er der intet billede. Ligesom den tråd du lavede med køjesengene til kattene. Der var heller intet billede.

Mystisk…jeg kan stadig godt se dem, også det billede som Annette har sat ind. :?

Check lige om jeg er på din ignore liste -tihi

På¨billedet er der en tekst der siger…A HOME WITHOUT A CAT IS JUST A HOUSE

Kan også kun se det billede, Annette har sat ind.

Jeg kan godt se det billede annette har sat ind. Men ikke dit Birthe. Nej du er ikke på min ignore liste… sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af :slight_smile:

Det er fordi at jeeeg er gooooood

HA HA Birthe - du må være på en ignore liste alligevel. Der er bare ingen der vil vedkende sig det -rækkermegatunge-nananana -fløjte

nej nu skal jeg nok være sød (kan det lade sig gøre???) Det er underligt, at I (Tina og Natascha) ikke kan se Birthes billede :? :?

Det er samme billede - jeg smed det bare ind i min mappe i photobucket… ???

[quote=Annette O;56470]Det er fordi at jeeeg er gooooood

HA HA Birthe - du må være på en ignore liste alligevel. Der er bare ingen der vil vedkende sig det -rækkermegatunge-nananana -fløjte

-gimiggimig

nej nu skal jeg nok være sød (kan det lade sig gøre???) Det er underligt, at I (Tina og Natascha) ikke kan se Birthes billede :? :?

Det er samme billede - jeg smed det bare ind i min mappe i photobucket… ???[/quote]

Ja det er altså underligt, og jeg har taget linket her fra mit galleri på kattegale :?

Jeg kan også kun se det son Annettte har lagt ind.

fattede heller intet før jeg scrollede længere ned - men sikke et skønt banner -wehuu

Jeg kan også kun se Annettes billede!

Igår kunne jeg ikke se det , men det kan jeg i dag :?