Hvor er det dejligt med en Sturdi

Fanny har brækket den ene pote og skal gerne holde den i ro, så den kan vokse sammen af sig selv.

Jaaaaa…hun er 11 måneder gammel, burmeser og har to legekammerater på knap 3 år, der her forårsfornemmelser.

Hvor svært kan det lige være :?:besvimer:

Allerede igår begyndte hun at blive overmodig, bl.a. fandt jeg hende på øverste hylde i bryggerset på et tidspunkt. Én ting er at komme op, noget andet er at komme ned igen -what

Så jeg besluttede mig for at tage hende med på arbejde og pakkede min Sturdi (Show Shelter, så den er ikke enorm) med tilbehør og drog til København imorges.

Der blev indrettet med bakke, krøyerkuglepude - godt smurt ind i en blanding af kattehår hjemmefra, vand- og madskål og Sturdi Toten i hjørnet som hule og så var hun klar til at styre advokatkontoret :høhø:

Efter at have forklaret mig, at hun altså ikke kunne se nede på gulvet, fandt vi plads til hende i en meget bred vindueskarm, hvor hun kunne se mig hele tiden og samtidig holde øje med Kalvebod Brygge (kranen ovre på den anden side af vejen var lidt farlig til at starte med :)) og de mennesker, der gik forbi ude på gangen :rock:

Der kom jævnligt nogen forbi, der liiiige skulle hilse og hun charmede løs det bedste, hun havde lært og både spandt og blinkede til dem. Et par timers rævesøvn i hulen blev det også til, indtil turen gik hjemad igen.

I betragtning af, hvor usikker hun har været på udstillinger, er det en voldsom forbedring og hvis hun fortsætter på den måde, kan jeg garanteret næsten afsætte hele hendes kuld til kolleger :høhø:

Jeg er helt sikker på, at der også var kolleger, der fik revideret deres syn på katte, for alle uden undtagelse var vildt benovede over, hvor flot hun tog det og at hun bare rullede rundt og lod sig nusse på maven af vildt fremmede :wehu:

Vi tager én dag af gangen, men planen er at blive ved hele ugen og dermed give hende lidt mere ro end hun ville få herhjemme.

Dejligt du kan tage hende med :slight_smile:

Meeeen … regn nu ikke for meget med udstillingstemperamentet - du mangler lugten af de fremmede katte :wink:

Ja, det har jeg godt tænkt på - meeen alligevel :smiley: I buret var det som dengang hun var killing og med til fremvisning i Rødovre Centrum, hvorimod hun i Køge reagerede utrygt, lige så snart hun kom i bur :frowning:

At hun så på kontoret også hyggede sig uden for buret, er en anden snak :smiley: