Hvor er det egentligt imponerende

havde jeg ment det havde jeg skrevet det, men nu har “Kalle” selv startet den her tråd.
og så behøver du skam ikke skrive “jeres” som om vi er en sammensluttet klike, flertallet herinde ved jeg ikke hvem er.

og nu kan jeg desværre se, at det der normalt sker med de her nye brugere (der har startet meget uheldigt ud) når de ikke får ret, også sker i denne tråd, skældsord og uforskammetheder flyver rundt.
og det er min erfaring efter 7 år på kattefora.

Enig -thumbs

før man springer ud i de allermest følsomme emner, er det en god ide at se stedet an.[/quote]

Det havde jeg så efter min egen menoing også gjort. Men uanset om det er et følsomt emne eller ej har man vel ret til at give sin mening til kende. Ikke sandt?[/quote]

nu meldte du dig på lørdag, så din stikken en finger i jorden har efter min mening været så kort at det kan være ligegyldigt, og nej så synes jeg faktisk ikke man bare automatisk har ret til at brase ind i en tråd, man kan godt vise lidt manerer og eks præsentere sig først.

min erfaring er at folk der anstiger som bla du har gjort forsvinder lige så pludseligt, og så er der grænser for hvor meget folk på et forum gider at “investere” af føelelser og kræfter.[/quote]

HVOR i regelmentet står det???

Så vidt jeg ved er der ytringsfrihed her i Danmark og på nettet, incl. denne side, så længe man holder en sober tone, og lige netop det gør jeg. At jeg stiller spørgsmål er en anden sag.

Jamen har i måske tænkt over at det er jeres opførsel over for os nye, der gør at nogle af os går igen? Man bliver jo ikke hørt. Og med sådan en kommentar som Karen P. kommer med øverst i tråden er der vist grænser for hvor velkommen man føler sig.

Men hensyn til din mening om at jeg har været her for kort tid til at blande mig i de “følsomme tråde”, så er det din mening. Jeg har min og den har jeg givet til kende akkurat som du nu har.

Og alle har vel været nye engang, for forumet her har ikke eksisteret i evig tid.

det handler om ganske almindelig høflighed, det kommer heldigvis naturligt for de fleste mennesker !

Annette, som jeg skrev over pb til dig, så har jeg på intet tidspunkt lagt skjul på hvem jeg er, tværtom.
Og ang. sprogbrug, så bruger jeg samme sprog som jeg gør irl. Og når jeg se et helt forum jorde et andet menneske, ja så bliver jeg sku sur.
I kan ikke forvente at I kan sidde og jorde andre mennesker, og dermed forsætte en debat som har været på andre forums uden at der kommer en del ny.
Og så ser jeg iøvrigt mange nye som bruger andet end deres navne og adresse, men jeres regler gælder måske kun for nogen?

Jeg har absolut ikke oprettet mig for at lave rav i den som du så pænt udtrykker det, men ja for at diskutere. Jeg troede sådan set at det var formålet med det her forum. Og jeg har oprettet profil og præsenteret mig. Hvis det ikke er nok, så vil jeg gerne vide det. Hvad mere skal der til? Et billede måske? Af min kat eller hvad? For det er da absolut ikke alle af i “gamle” brugere der har billeder af et ansigt på jeres profil.

Jeg syntes faktisk at alle skulle stikke en finger i jorden, tag en dyb indånding og tæl til ti inden i skriver videre i denne tråd… :frowning:

Den kommer der nemlig ikke noget godt ud af… -blåblå

[quote=“SisseB”]

det handler om ganske almindelig høflighed, det kommer heldigvis naturligt for de fleste mennesker ![/quote]

Hører det ikke med til almindelig høflighed at svare på de spørgsmål man får?

DU HAR SÅ EVIGT RET![/quote]

TAK [bigloony] Hvor er det rart at nogen kan se sagen fra et nyt medlems side[/quote]

Eftersom jeg også er ny, og har deltaget i tråde, der efter nogens mening ikke må deltages i af alle, ja så er jeg jo bestemt røget i deres sorte bog, som er bogen for dem der må pisses på. Fred værer med det, jeg kan tage det og griner for det meste bare af mennesker der ikke kan se ud over deres egen snude.[/quote]

Fidusen, så vidt jeg husker fra de sidste dages debat, så bragte du dig selv i den sorte bog med dine udtalelser og sprogbrug. Her er plads til forskellighed, det er min opfattelse, men når man melder sig som ny bruger og med det samme springer ind i tråde, hvor bølgerne går højt og hvor der har været et helt uhørt antal af nye anonyme brugere, som intet andet formål havde, end at lave mere rav i den, ja så er der vel ikke noget at sige til, at flertallet bliver mistænkelige.

[quote=“SisseB”]

havde jeg ment det havde jeg skrevet det, men nu har “Kalle” selv startet den her tråd.
og så behøver du skam ikke skrive “jeres” som om vi er en sammensluttet klike, flertallet herinde ved jeg ikke hvem er.

og nu kan jeg desværre se, at det der normalt sker med de her nye brugere (der har startet meget uheldigt ud) når de ikke får ret, også sker i denne tråd, skældsord og uforskammetheder flyver rundt.
og det er min erfaring efter 7 år på kattefora.[/quote]

Jeg vil gerne vide hvor jeg er kommet med uforskammetheder og skældord, for det må jo blandt andet være mig du hentyder til.

[quote=“SisseB”]

havde jeg ment det havde jeg skrevet det, men nu har “Kalle” selv startet den her tråd.
og så behøver du skam ikke skrive “jeres” som om vi er en sammensluttet klike, flertallet herinde ved jeg ikke hvem er.

og nu kan jeg desværre se, at det der normalt sker med de her nye brugere (der har startet meget uheldigt ud) når de ikke får ret, også sker i denne tråd, skældsord og uforskammetheder flyver rundt.
og det er min erfaring efter 7 år på kattefora.[/quote]

Du vælger bevidst at lave mine ord om. Hvor ser du at jeg skriver “sammensluttet klike”?
Er det at ligge uheldigt ud, forde man deltager i de tråde der har ens interesse? Og så svarede du ikke på hvorfor nogen må, mens andre ikke må? Jeg kan pege mange ud, der KUN er kommet pga de omtalte tråde og som bestemt ikke har lagt anderledes ud end os andre. Hvori er forskellen?

Annette, som jeg skrev over pb til dig, så har jeg på intet tidspunkt lagt skjul på hvem jeg er, tværtom.
Og ang. sprogbrug, så bruger jeg samme sprog som jeg gør irl. Og når jeg se et helt forum jorde et andet menneske, ja så bliver jeg sku sur.
I kan ikke forvente at I kan sidde og jorde andre mennesker, og dermed forsætte en debat som har været på andre forums uden at der kommer en del ny.
Og så ser jeg iøvrigt mange nye som bruger andet end deres navne og adresse, men jeres regler gælder måske kun for nogen?[/quote]

Vores regler??

Du kan læse reglementet vedr. brug af dette forum på forsiden - under retningslinier -thumbs
Det er ikke MIT forum - ejheller kan jeg se, det tilhører andre end dem der har lavet det.
Jeg synes at betegnelsen “jeres forum” virker lidt - øøhhhmmm underfundigt - måske vil jeg endda sige, det tangerer barnagtigt…

Igen “Jeres regler” - som skrevet, så kan du læse retningslinierne… Der er ikke noget vores eller jeres i det.

For mit vedkommende, så kræver jeg hverken navn, adresse, telefonnummer eller cpr nummer. Jeg kan bare bedst lide, at vide om det er en kvinde eller en mand jeg taler til (underligt måske, men sådan er jeg).
Jeg synes nu ikke lige, du har givet udtryk for (i forummet) hvem du er, men fred være med det.
Jeg respekerer at du har din holdning, men jeg mener ikke at du kan sige, at “vi jorder” andre - nye - mennesker herinde…

DU HAR SÅ EVIGT RET![/quote]

TAK [bigloony] Hvor er det rart at nogen kan se sagen fra et nyt medlems side[/quote]

Eftersom jeg også er ny, og har deltaget i tråde, der efter nogens mening ikke må deltages i af alle, ja så er jeg jo bestemt røget i deres sorte bog, som er bogen for dem der må pisses på. Fred værer med det, jeg kan tage det og griner for det meste bare af mennesker der ikke kan se ud over deres egen snude.[/quote]

Fidusen, så vidt jeg husker fra de sidste dages debat, så bragte du dig selv i den sorte bog med dine udtalelser og sprogbrug. Her er plads til forskellighed, det er min opfattelse, men når man melder sig som ny bruger og med det samme springer ind i tråde, hvor bølgerne går højt og hvor der har været et helt uhørt antal af nye anonyme brugere, som intet andet formål havde, end at lave mere rav i den, ja så er der vel ikke noget at sige til, at flertallet bliver mistænkelige.[/quote]

Jeg syntes du skal vise mig hvor jeg bruger et sprog der er anderledes end andres herinde. Og så syntes jeg du skulle vise mig hvilke udtalelser der ikke passer ind herinde.

Jamen var det så ikke en ide at vi alle sammen, os der ikke har det nu, får et billede på så vi kan få sat ansigt på hinanden. Jeg har nemlig intet at skjule

Her er jeg… Hvor er i øvrige så?

Annette, som jeg skrev over pb til dig, så har jeg på intet tidspunkt lagt skjul på hvem jeg er, tværtom.
Og ang. sprogbrug, så bruger jeg samme sprog som jeg gør irl. Og når jeg se et helt forum jorde et andet menneske, ja så bliver jeg sku sur.
I kan ikke forvente at I kan sidde og jorde andre mennesker, og dermed forsætte en debat som har været på andre forums uden at der kommer en del ny.
Og så ser jeg iøvrigt mange nye som bruger andet end deres navne og adresse, men jeres regler gælder måske kun for nogen?[/quote]

Vores regler??

Du kan læse reglementet vedr. brug af dette forum på forsiden - under retningslinier -thumbs
Det er ikke MIT forum - ejheller kan jeg se, det tilhører andre end dem der har lavet det.
Jeg synes at betegnelsen “jeres forum” virker lidt - øøhhhmmm underfundigt - måske vil jeg endda sige, det tangerer barnagtigt…

Igen “Jeres regler” - som skrevet, så kan du læse retningslinierne… Der er ikke noget vores eller jeres i det.

For mit vedkommende, så kræver jeg hverken navn, adresse, telefonnummer eller cpr nummer. Jeg kan bare bedst lide, at vide om det er en kvinde eller en mand jeg taler til (underligt måske, men sådan er jeg).
Jeg synes nu ikke lige, du har givet udtryk for (i forummet) hvem du er, men fred være med det.
Jeg respekerer at du har din holdning, men jeg mener ikke at du kan sige, at “vi jorder” andre - nye - mennesker herinde…[/quote:22h7lvfx]

Jeres er ment positivt Annette. Når man bevæger sig ind på et forum hvor andre har været længe, er det nærmest som at træde ind i “andres” univers. At du vælger at se mine ord negativt, tja, det er jo dig valg.
Og nej, jeg har ikke skrevet i forum hvem jeg er, det har en anden dog, og jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle det, jeg har lagt ud på forum at jeg gerne svarede på ALLE de spørgsmål man måtte have - men over telefonen. Lige son jer, er jeg også skeptisk og mit privatliv kommer ikke til at stå på et forum.

Kalle, fint foto -thumbs Men der er INGEN der får en billede af mig. Vi er på et offenligt forum og jeg skal ikke udstilles. Men man er velkommen i mit hjem hvis man så gerne vil se mig [smilie=hate-tunz.gif]

Kalle, fint foto -thumbs Men der er INGEN der får en billede af mig. Vi er på et offenligt forum og jeg skal ikke udstilles. Men man er velkommen i mit hjem hvis man så gerne vil se mig [smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Var det en invitation?? [bigloony]

Okay - jeg opfattede det ikke positivt, når du skriver som du gør. Det vil jeg gerne erkende, for i mine ører lød det negativt.
Jeg har ikke set andre fortælle hvem du er, men jeg er også ret kølig overfor det. Jeg ved hvem du er - ikke at jeg har noget at bruge det til, men det gør jeg.

Klart, at man er påpasselig med sit privatliv… Det kan jeg såmænd sagtens følge dig i… Og du vil heller ikke, på nogen måde, høre noget ondt om det.

Det eneste “vi” brugere, der har set denne lind strøm af nye brugere - alle indenfor 2 dage - har i tankerne er sikkert; “hvad sker der nu? Vil dette forum nu blive et “negativ” forum?”.
Jeg ved ikke hvor meget du har læst herinde, men for 14 dage siden kunne vi såmænd sagtens debattere, men efterfølgende må jeg sige, at debatterne er blevet meget personlige - og det er altså ikke sååå voldsomt hyggeligt.

Kalle, fint foto -thumbs Men der er INGEN der får en billede af mig. Vi er på et offenligt forum og jeg skal ikke udstilles. Men man er velkommen i mit hjem hvis man så gerne vil se mig [smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Var det en invitation?? [bigloony][/quote]

Ja -thumbs du er velkommen.

ja ja bla bla bla, jeg er færdig i denne tråd, det er et rent deja’vu, og om et øjeblik er i væk, og vi andre har spildt vores tid.

hyg jer !