Hvor er det egentligt imponerende

Kalle, fint foto -thumbs Men der er INGEN der får en billede af mig. Vi er på et offenligt forum og jeg skal ikke udstilles. Men man er velkommen i mit hjem hvis man så gerne vil se mig [smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Var det en invitation?? [bigloony][/quote]

Ja -thumbs du er velkommen.[/quote]

Tak. -thumbs

Enig -thumbs
GGGGGG fedt udtrykket.

Du tager helt fejl med hensyn til mig. Jeg har da absolut tænkt mig at blive her. [bigloony]

Så du er af hunkøn… rart at vide…
Og her er mit fjæs så… ligeså af hunkøn, hvis mit navn ikke allerede havde røbet det.[/quote]

Ja det må jeg tilstå at jeg er. :smiley:

Dejligt at se andre har gjort som jeg.

[quote=“Annette O”]

Okay - jeg opfattede det ikke positivt, når du skriver som du gør. Det vil jeg gerne erkende, for i mine ører lød det negativt.
Jeg har ikke set andre fortælle hvem du er, men jeg er også ret kølig overfor det. Jeg ved hvem du er - ikke at jeg har noget at bruge det til, men det gør jeg.

Klart, at man er påpasselig med sit privatliv… Det kan jeg såmænd sagtens følge dig i… Og du vil heller ikke, på nogen måde, høre noget ondt om det.

Det eneste “vi” brugere, der har set denne lind strøm af nye brugere - alle indenfor 2 dage - har i tankerne er sikkert; “hvad sker der nu? Vil dette forum nu blive et “negativ” forum?”.
Jeg ved ikke hvor meget du har læst herinde, men for 14 dage siden kunne vi såmænd sagtens debattere, men efterfølgende må jeg sige, at debatterne er blevet meget personlige - og det er altså ikke sååå voldsomt hyggeligt.[/quote]

Jeg har læst rigtig meget. Og det ser da fint ud, men igen, hvad er forskellen på de nye brugere? nogen må og nogen må ikke deltage i disse tråde.

Og igen forsvinder en “gammel” bruger der har en mening, som dog ikke vil svare på hvad forskellen er på de nye brugere. Hvorfor må nogen og andre ikke, deltage i disse tråde?

Som der er skrevet er det meget svært som nu bruger at komme ind " egen erfaring efter en tur i frostboksen allerede første dag for bare at fortælle hvem jeg IKKE var "
At jeg kom på køl er ganske sikkert en fejl ( er jeg sikker på efter at have læst indlæg meget meget værre end mit )
Men det har da gjort at man dårligt nok tør skrive i forum :frowning:

Alle må deltage på lige fod i debatterne… Der er skam ingen forskel dér.
Forskellen ligge højest sansynligt i måden hvorpå tingene bliver sagt…

Som jeg skrev før, så er debatterne blevet ret personlige, og det er for det første ikke særligt høfligt, og for det andet, så bringer man sig selv i “den sorte bog” - som du selv omtaler tidligere.

Jeg synes, (og det er min personlige mening) at det er pisse træls (for at sige det mildt), at begynde personlige fnidder fnadder tråde, og råbe højest om hinanden.
Ingen får mere ret af at råbe, men NOGEN kan ødelægge et ellers velfungerende forum, når nogen gør dette.

Jeg trækker mig stille og roligt ud af denne tråd igen… Jeg har givet mit besyv med, og jeg står ved det jeg har skrevet…

[quote=“Annette O”]

Alle må deltage på lige fod i debatterne… Der er skam ingen forskel dér.
Forskellen ligge højest sansynligt i måden hvorpå tingene bliver sagt…

Som jeg skrev før, så er debatterne blevet ret personlige, og det er for det første ikke særligt høfligt, og for det andet, så bringer man sig selv i “den sorte bog” - som du selv omtaler tidligere.

Jeg synes, (og det er min personlige mening) at det er pisse træls (for at sige det mildt), at begynde personlige fnidder fnadder tråde, og råbe højest om hinanden.
Ingen får mere ret af at råbe, men NOGEN kan ødelægge et ellers velfungerende forum, når nogen gør dette.

Jeg trækker mig stille og roligt ud af denne tråd igen… Jeg har givet mit besyv med, og jeg står ved det jeg har skrevet…[/quote]

Annette, vil du så forklare hvorfor andre (du ved selv hvem) kan skrive personlige ting og stadig være iihhhh så velkommen?

Kalle>>skrev jeg noget du ikke forstod -uha nej jeg har ikke læst, eller kommenteret nogle af dine indlæg,det var generelt og jeg mener da heller ikke at mit indlæg antyder noget i den retning [bigcool]

Nej, det var ikke en fejltagelse… Husk også at du fik skåret det ned fra en uge… til en dag -høhø

Alle må deltage på lige fod i debatterne… Der er skam ingen forskel dér.
Forskellen ligge højest sansynligt i måden hvorpå tingene bliver sagt…

Som jeg skrev før, så er debatterne blevet ret personlige, og det er for det første ikke særligt høfligt, og for det andet, så bringer man sig selv i “den sorte bog” - som du selv omtaler tidligere.

Jeg synes, (og det er min personlige mening) at det er pisse træls (for at sige det mildt), at begynde personlige fnidder fnadder tråde, og råbe højest om hinanden.
Ingen får mere ret af at råbe, men NOGEN kan ødelægge et ellers velfungerende forum, når nogen gør dette.

Jeg trækker mig stille og roligt ud af denne tråd igen… Jeg har givet mit besyv med, og jeg står ved det jeg har skrevet…[/quote]

Annette, vil du så forklare hvorfor andre (du ved selv hvem) kan skrive personlige ting og stadig være iihhhh så velkommen?[/quote]

Må jeg spørge, hvorfor du afkræver mig en forklaring?? hvorfor ikke vores admin - eller vores HA??
Jeg ved ikke helt hvem du mener. Jeg er måske blondine under det røde hår, men det må jeg så leve med.

MIN holdning er, at ALLE må deltage i trådene - SOOOM jeg har skrevet tidligere… Ingen forskel. JEG bryder mig bare ikke om personfnidder, og når jeg oplever dette, vil jeg have lov til at kommentere dette.

Og det blev altså det sidste ord fra mig i denne tråd -thumbs

Alle må deltage på lige fod i debatterne… Der er skam ingen forskel dér.
Forskellen ligge højest sansynligt i måden hvorpå tingene bliver sagt…

Som jeg skrev før, så er debatterne blevet ret personlige, og det er for det første ikke særligt høfligt, og for det andet, så bringer man sig selv i “den sorte bog” - som du selv omtaler tidligere.

Jeg synes, (og det er min personlige mening) at det er pisse træls (for at sige det mildt), at begynde personlige fnidder fnadder tråde, og råbe højest om hinanden.
Ingen får mere ret af at råbe, men NOGEN kan ødelægge et ellers velfungerende forum, når nogen gør dette.

Jeg trækker mig stille og roligt ud af denne tråd igen… Jeg har givet mit besyv med, og jeg står ved det jeg har skrevet…[/quote]

Annette, vil du så forklare hvorfor andre (du ved selv hvem) kan skrive personlige ting og stadig være iihhhh så velkommen?[/quote]

Må jeg spørge, hvorfor du afkræver mig en forklaring?? hvorfor ikke vores admin - eller vores HA??
Jeg ved ikke helt hvem du mener. Jeg er måske blondine under det røde hår, men det må jeg så leve med.

MIN holdning er, at ALLE må deltage i trådene - SOOOM jeg har skrevet tidligere… Ingen forskel. JEG bryder mig bare ikke om personfnidder, og når jeg oplever dette, vil jeg have lov til at kommentere dette.

Og det blev altså det sidste ord fra mig i denne tråd -thumbs[/quote:2ekia06v]

Jeg er nu ligeglad med hvem der svare, men jeg ser mange brugere skrive til andre på en ordenlig måde - som eks kan man tage de to tråde der handler om det sammen, nemlig to forskellige brugere der takker af, behandlingen er VIDT forskellig.

Nej, det var ikke en fejltagelse… Husk også at du fik skåret det ned fra en uge… til en dag -høhø [/quote]

I så fald må jeg stille mig uforstående i den dom -sorry
Men det er vel ikke noget der skal tages i forum -uha

Enig -thumbs
GGGGGG fedt udtrykket.[/quote]

Enig -thumbs

Jeg tror det vil være en meget god ide at huske på at det skrevne ord IKKE har nogen lyd, så hvordan de forskellige ting lyder i andre folks ører kan afsenderen jo ikke stå til ansvar for. MEDMINDRE man bruger en masse tillægsord i det skrevne.

Hold da op det er sku næsen som at være på Hunde galleriet. Jeg tror lige jeg vender om og smutter igen :frowning:

Enig -thumbs
GGGGGG fedt udtrykket.[/quote]

Enig -thumbs[/quote]

Se det er sådanne kommentar der kommer fra mennesker der ikke længere kan forsvare det de gør.

Sjovt at man ikke kan få svar på enkelte små simple spørgsmål.

Har du virkelig ikke andet at komme med? Man må sige at det er en fin måde at debatere på.

Jeg er nu ligeglad med hvem der svare, men jeg ser mange brugere skrive til andre på en ordenlig måde - som eks kan man tage de to tråde der handler om det sammen, nemlig to forskellige brugere der takker af, behandlingen er VIDT forskellig.

Fidusen - Måske er timingen ret væsentlig?? Hvad ved jeg??

Det kan være, at det måske ikke lige er tidspunket, at sige FARVEL OG TAK umiddelbart efter en diskussion?

Lad folk få luft, så folk kan fordøje alle de indtryk og input der er kommet…

Bare en lille tanke… ???