Hvor er din kat når du spiser?

Ja Victoria skal næsten sidde oven på min tallerken…eller ihværttilfælde meget tæt på -høhø

Hvis mine katte fik lov at sidde så tæt, når vi spiser, ville de stjæle maden.
Især Blue, der er altædende og ÆÆÆlsker mad -muhaha
Så jeg er imponeret af, at hun kan sidde der så pænt -thumbs

Århhh jeg er også dybt imponeret… Sådan et billede, tro jeg ikke jeg ville kunne vise

Det er fordi man er så kræsen at det kun er det der er på mors finger der smager godt… -høhø

Åh jamen her hjemme er det lidt forskelligt, spiser vi ved spisebordet, må kattene ikke være på bordet imens, og det er de egentlig ret gode til at respekterer…
Men sidder vi ved sofabordet, så mener Trols bestemt at han skal spise med, så han sidder/trænger sig meget på meget af tiden - og er ikke bange for at ta’ selv hvis vi ikke når at stoppe ham. -høhø

Herligt billede -thumbs

Jerry kommer somregel og sætter sig på bænken, når vi spiser. Og så venter han på at Bjørn banker i bordet med fingeren 2 gange og så drøner Jerry ned på gulvet og hopper op og langer et stykke kød ned på gulvet med poten. Missi sidder også nogle gange på bænken, men det er mere for det sociales skyld, for hun spiser stort set kun tørkost. De andre 3 viser sig yderst sjældent i køkkenet, når vi spiser.

Men sidder på bordene, DET gør det altså ikke Birthe… i hvertfald ikke når vi spiser. Derudover er især Rumle MEGET slem til at hoppe op på køkkenbordet.

Åh hvor er hun sød -forelsket

De tre har aldrig lært at få mad ved (sofa) bordet, så de tigger ikke - hvis de ellers er velopdragne den dag, men de to ældste har vi fået forpurret, så de sidder pænt på hver sin side og venter på der falder noget godt af -høhø

Vores må gerne sidde på spisebordet imens vi spiser…og derfor gider de ikke -høhø hvad man gerne må er jo ikke spændende :stuck_out_tongue: …det bliver maks til, at en’ af dem hopper op, typisk Dre, snuser til maden og hopper så ned igen…de gider ikke vores mad

Spisebordet er no go, og det ved de godt. Meen man kan dog kredse lidt om mors ben imens.
Spiser jeg noget i sengen, f.eks. popcorn til en film, uha der skal tigges, og May KAN være så fræk at hun prøver at slå dem ud af hånden på mig. Og både hende og Diego prøver at stjæle dem fra skålen hvis jeg ikke holder øje -rulleøjne

Herhjemme må kattene være over alt.

Dog er spisebordet offlimits når der er mad på bordet.

Sommetider inviterer jeg folk til spisning hvor der så bliver dækket rigtig flot op og serveret flere retters menuer, i de tilfælde skal kattene overvåges, for bordet er åbenbart uimodståeligt når der er dækket flot op… gad vide om de tror det er til ære for dem… garanteret. -forelsket

Hun er da også bare dronningen hjemme hos jer :smiley: Hun er virkelig en smuk dame!

Jamen det her er så bordet ude i køkkenet når mor laver mad… -høhø selve køkkenbordet kommer de aldrig på med mindre jeg tager dem derop for at frisere eller medicinere… :smiley:

Ja, tænk hvis man skulle gå glip af noget -høhø -forelsket

Nemlig -høhø

Jeg har endda prøvet at forklare dem hvad der kan ske når man sådanne hopper rundt oppe på et bord, men de tror mig ikke, så det kan være du skal poste dit billede igen Annette -høhø