Hvor er Fruen?

:?

Hvor er Fruen i disse dage ??

Er Battle taget på en lille miniferie eller hvad ??

Der er så underligt tomt herinde, når hun ikke er her.

Nogen, der ved noget jeg ikke ved ?

:?

nej men jeg holdt for en gangs skyld internet fri dag igår :slight_smile: det er nooget jeg gør ind i mellem for at bevare kontakten til den virkelig verden :slight_smile:

er der også nogen af jer der gør det en gang i mellem :slight_smile: ???

[quote=Battlestar;196520]nej men jeg holdt for en gangs skyld internet fri dag igår :slight_smile: det er nooget jeg gør ind i mellem for at bevare kontakten til den virkelig verden :slight_smile:

er der også nogen af jer der gør det en gang i mellem :slight_smile: ???[/quote]

Jeps… dog ikke fuldstændigt.
Har jo en internetbutik og er derfor nødt til at tjekke mail dagligt :slight_smile:
Men forum-fri… jo da…

[quote=Battlestar;196520]nej men jeg holdt for en gangs skyld internet fri dag igår :slight_smile: det er nooget jeg gør ind i mellem for at bevare kontakten til den virkelig verden :slight_smile:

er der også nogen af jer der gør det en gang i mellem :slight_smile: ???[/quote]

Ja det gør jeg også :slight_smile: Dog går det ikke så godt når jeg læser til eksamen eller skriver opgaver da især kattegale er den bedste overspringshandling der findes :stuck_out_tongue:

Jeg kan sagtens holde “skrive på forum” fri…men jeg har altid et øje på mailen, og de mest intressante overskrifter på forum :ups:

Ja og kattegale, er bla skyld i at jeg har en masse oprydning og havearbejde, jeg ikke får lavet…fyyyyyy slemme kattegale :doh:

:):slight_smile:

Nå, der var du jo…

Jeg holder nødigt fri for Kattegale - lige pt er det det eneste, jeg bruger Pc’en til - og så at sende/ modtage mails.

Jeg er i Nettet ca. 2 timer om dagen, læs : herinde - men jeg er også ude i det virkelige liv hver dag - det synes jeg, at man skal.

:inlove::inlove:

Lige meget, hvor dejligt det er at være herinde - så er det nu også rigtig dejligt at være ude og møde levende mennesker.

:slight_smile:

[quote=Therese;196533]:):slight_smile:

Nå, der var du jo…

Jeg holder nødigt fri for Kattegale - lige pt er det det eneste, jeg bruger Pc’en til - og så at sende/ modtage mails.

Jeg er i Nettet ca. 2 timer om dagen, læs : herinde - men jeg er også ude i det virkelige liv hver dag - det synes jeg, at man skal.

:inlove::inlove:

Lige meget, hvor dejligt det er at være herinde - så er det nu også rigtig dejligt at være ude og møde levende mennesker.

:)[/quote]

Jeg er glad for at de er levende Therese :fløjte:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Skøre kone dog…

:wehuu:

[quote=Therese;196533]:):slight_smile:

Nå, der var du jo…

Jeg holder nødigt fri for Kattegale - lige pt er det det eneste, jeg bruger Pc’en til - og så at sende/ modtage mails.

Jeg er i Nettet ca. 2 timer om dagen, læs : herinde - men jeg er også ude i det virkelige liv hver dag - det synes jeg, at man skal.

:inlove::inlove:

Lige meget, hvor dejligt det er at være herinde - så er det nu også rigtig dejligt at være ude og møde levende mennesker.

:)[/quote]
hos host…enten kan du eller jeg ikke tælle, 2 timer…-høhø tror du ikke du har glemt et 0 ???:stuck_out_tongue:

:inlove::inlove::inlove:

Næe… det passer såmænd meget godt - jeg er bare effektiv, mens jeg er her…

:fin::fin:

Dét kender jeg alt for godt… :fløjte:
Men jeg kan sagtens tage forum-fri ellers… hehe!

[quote=Battlestar;196520]nej men jeg holdt for en gangs skyld internet fri dag igår :slight_smile: det er nooget jeg gør ind i mellem for at bevare kontakten til den virkelig verden :slight_smile:

er der også nogen af jer der gør det en gang i mellem :slight_smile: ???[/quote]

nej er du fuldstændig helt fra koncepterne, man ku jo risikere at opleve noget spændende og møde mennesker, puha nej, så hellere bare sidde og fede den af foran pcen.
NOTTTTT

det er altså skønt at slippe for pcen nu og da og ikke bekymre sig om mails osv osv

[quote=Battlestar;196520]nej men jeg holdt for en gangs skyld internet fri dag igår :slight_smile: det er nooget jeg gør ind i mellem for at bevare kontakten til den virkelig verden :slight_smile:

er der også nogen af jer der gør det en gang i mellem :slight_smile: ???[/quote]

Jeps, jeg kan godt holde mig fra forum og mail i flere dage. Har lige været i London og Brighton i 4 dage uden at være på internettet… :uha: efterfølgende har jeg så brugt tid på nettet for at læse og besvare mails og lige blive opdateret :smiley: på flere fronter :smiley: