Fik en pakke i dag. Det var en sele jeg havde bestilt til Artos Synes selv at den sidder ret godt og han har ikke serligt meget imod at have den på
Og til sidst et “dobbeltbillede” som min kæreste har lavet. Han “fangede” Artos mens han mjawer, det ser ud som om han smiler
Hvor er han fin og selen ser rigtig god ud
NAAI hvor er den fin til ham og den passer jo både til ham størrelsesmæssigt men så sandelig også til øjnfarven.
Hov der var MIN kat jo:-)
Jeg skal altså have sådan en en dag:-) De øjne!
Sikke flot han er blevet og super smart sele med god sikkerhed foran!
K
Synes også at de ser godt ud sammen De har dem i rigtig mange farver og mønstre…det gør jo ikke noget at man ser godt ud imens vel?
Vi er ved at træne sele osv. På vej hjem, efter udstillingen i søndags, ville han absolut ikke være i transporttasken (det ville han heller ikke på vej derop). Så han fandt en åbning i tasken og 1-2-3 så var han ude :S.
Heldigvis var vi inde i bilen og jeg sad på bagsædet ved siden af. Han faldt til ro så da han sad på mit skød og nød at kigge ud mens vi kørte
Så nu træner vi med selen og så har jeg bestilt en transporttaske, der kan åbnes i siden, så han kan hoppe ind og ud, når han vil eller ligge i tasken og stadig have god kontakt til mig (der er en karabinhage i tasken, så han ikke er all over the place).
[QUOTE=lenschow;220387]Hov der var MIN kat jo:-)
Jeg skal altså have sådan en en dag:-) De øjne!
Sikke flot han er blevet og super smart sele med god sikkerhed foran!
K[/QUOTE]
Ja, den er rigtig god og ser ud til at være umulig at slippe ud af. Stykket om halsen kan ikke åbnes og på ryggen er det fast i “mavestykket” (giver det mening?)
Ja jeg kan godt se, at den sele er mere sikker end min fx:-)
God idé!
Fin - han er muuuums dejlig og super smuk. Han er kun blevet smukkere med alderen og sikke øjen farve. Selen klær ham super godt.
Hvor har du købt selen?
[QUOTE=Troldegaarden;220406]Fin - han er muuuums dejlig og super smuk. Han er kun blevet smukkere med alderen og sikke øjen farve. Selen klær ham super godt.
Hvor har du købt selen?[/QUOTE]
Artos takker for komplimenten
Selen er købt på Trenddog: http://trenddog.dk/shop/seler-135c1.html Den er af mærket Puppia (den er i størrelsen XS/Shih tzu hvalp)
Ann K har nogle lignende seler, der også er rigtig gode og sikre, men dem var Artos desværre for lille til (Ann K’s er billigere end Trenddog )
Det der er farvekoordination der vil noget Sikke nogle blå blå øjne!
[quote=Itzy Bitzy;220417]Artos takker for komplimenten
Selen er købt på Trenddog: http://trenddog.dk/shop/seler-135c1.html Den er af mærket Puppia (den er i størrelsen XS/Shih tzu hvalp)
Ann K har nogle lignende seler, der også er rigtig gode og sikre, men dem var Artos desværre for lille til (Ann K’s er billigere end Trenddog )[/quote]
Mange gange tak for link.
sikke nogle fine billeder
Ja, ikke? Du har selv taget dem
Sikke en hjerteknuser