Hvor er jeg fiiin mor :p

Fik en pakke i dag. Det var en sele jeg havde bestilt til Artos :thumbup: Synes selv at den sidder ret godt og han har ikke serligt meget imod at have den på :smiley: Og til sidst et “dobbeltbillede” som min kæreste har lavet. Han “fangede” Artos mens han mjawer, det ser ud som om han smiler :tihi:

Hvor er han fin og selen ser rigtig god ud :thumbup:

NAAI hvor er den fin til ham og den passer jo både til ham størrelsesmæssigt men så sandelig også til øjnfarven.:ok:

Hov der var MIN kat jo:-)

Jeg skal altså have sådan en en dag:-) De øjne!

Sikke flot han er blevet og super smart sele med god sikkerhed foran!

K

Synes også at de ser godt ud sammen :tihi: De har dem i rigtig mange farver og mønstre…det gør jo ikke noget at man ser godt ud imens vel? :stuck_out_tongue:

Vi er ved at træne sele osv. På vej hjem, efter udstillingen i søndags, ville han absolut ikke være i transporttasken (det ville han heller ikke på vej derop). Så han fandt en åbning i tasken og 1-2-3 så var han ude :S.

Heldigvis var vi inde i bilen og jeg sad på bagsædet ved siden af. Han faldt til ro så da han sad på mit skød og nød at kigge ud mens vi kørte :slight_smile:

Så nu træner vi med selen og så har jeg bestilt en transporttaske, der kan åbnes i siden, så han kan hoppe ind og ud, når han vil eller ligge i tasken og stadig have god kontakt til mig (der er en karabinhage i tasken, så han ikke er all over the place).

[QUOTE=lenschow;220387]Hov der var MIN kat jo:-)

Jeg skal altså have sådan en en dag:-) De øjne!

Sikke flot han er blevet og super smart sele med god sikkerhed foran!

K[/QUOTE]

Ja, den er rigtig god og ser ud til at være umulig at slippe ud af.:ok: Stykket om halsen kan ikke åbnes og på ryggen er det fast i “mavestykket” (giver det mening?) :slight_smile:

Ja jeg kan godt se, at den sele er mere sikker end min fx:-)

God idé!

Fin - han er muuuums dejlig og super smuk. Han er kun blevet smukkere med alderen og sikke øjen farve. Selen klær ham super godt.

Hvor har du købt selen?

[QUOTE=Troldegaarden;220406]Fin - han er muuuums dejlig og super smuk. Han er kun blevet smukkere med alderen og sikke øjen farve. Selen klær ham super godt.

Hvor har du købt selen?[/QUOTE]

Artos takker for komplimenten :thumbup:

Selen er købt på Trenddog: http://trenddog.dk/shop/seler-135c1.html Den er af mærket Puppia (den er i størrelsen XS/Shih tzu hvalp)

Ann K har nogle lignende seler, der også er rigtig gode og sikre, men dem var Artos desværre for lille til (Ann K’s er billigere end Trenddog :thumbup:)

Det der er farvekoordination der vil noget :thumbup: Sikke nogle blå blå øjne! :inlove:

[quote=Itzy Bitzy;220417]Artos takker for komplimenten :thumbup:

Selen er købt på Trenddog: http://trenddog.dk/shop/seler-135c1.html Den er af mærket Puppia (den er i størrelsen XS/Shih tzu hvalp)

Ann K har nogle lignende seler, der også er rigtig gode og sikre, men dem var Artos desværre for lille til (Ann K’s er billigere end Trenddog :thumbup:)[/quote]

Mange gange tak for link.

sikke nogle fine billeder :stuck_out_tongue:

Ja, ikke? Du har selv taget dem :tihi:

Sikke en hjerteknuser :hjerte: